Mitä eläintä muistutat?

Back to häröily O

ei aavistustakaan!! Mutta siisti orava tossa kuvassa!*hali*

Kummituseläin ois varmaan kaikkein lähimpänä mua...

laiska gorilla....lol

:T: ZRO

Villikissaa, miau...

[q]Angelus:
jos naamasta puhutaan, niin muistutan lähinnä jotain sammakkoa tai vastaavaa rumaa eläintä
[/q]

Hei taas sä säälistelet itseäsi!

kerron faktoja!*kuuma*

silloin kun en ole pupu&ankka, mä oon koira *läählääh*

mielistelen kaikkia ja tottelen kun käsketään *pahis**iihhih*

Varmaankin pussikarhua tai punaperseapinaa pahimmillaan..*hih*

mursu tai merileijona...*igor*

toisinaan mölyapinaa , vai olikos se edes eläin *täh*

Mä taidan olla karvanoppaeläin, se on sukua vesinokkaeläimelle mut sillä on epämääräinen tausta

[q]poro:

Minne se sotahiiri on hävinny???
[/q]

Päivitetty versio

no giraaffi kun pituttaa on melkein 2 metrii prkl

joku pieni vipeltäjäeläin

[q]idi:
no giraaffi kun pituttaa on melkein 2 metrii prkl
[/q]
Hui saatana! lisään sut ”½ metriä pidempiä”-listalleni*iihhih*

HYPPYKEPPI TIIKERIÄ!!!

...taisiis TIIkeriä, jolla on hyppykeppi, millä voi pomppia pilviäkin korkeemmalle!!

vaikka itse siitä aikoinani loukkaannuin.. pah! niin taidan aika paljon muistuttaa gnuta...
eli se tietääkseni gasellinen sukuinen otus tuolla jossain kaukana.. joskus tuli telkusta ohjelma gnusta ja kun se vauhkoontu jostain leijonan hyökkäyksestä, niin yhdennäköisyys ja toiminta oli täsmälleen sama kuin minä paniikissa!! Pomppimista paikasta toiseen ilman mitään järkeä.. No mikäs tässä ollessa.. onneksi enää harvoin vauhkoonnun pahasti*pelle*

Moon varmaa hiiri tai pupu tai joku über pieni kotielukka
pehmee ja pyöree :D

ääeh, kai se on joku tiggerin, kaniinin, apinan, norsun ja gasellin yhdistelmä. noi tulee noin ensimmäisinä mieleen kun oikein ajattelee.

Aattelinpa tässä huvikseni kysellä että mihin eläimeen helposti voisit itsesi yhdistää ominaisuuksien yms perusteella?
Itse oisin varmaankin velociraptor, se on vikkelä ja ovela saalistaja ja se on vieläpä laumaeläin.

O