Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 34
- Seuraava »
Hihii. 160-162 en muista en tiedä on ihanaa olla lyhyt *sydän*
JeeJee 169 tai 170, on mukava huomata ettei kaikki naiset ole pidempiä kun minä!! Ehkä minuunkin vielä joku nainen rakastuu...*vink*
181cm. Ihan mukava pituus mun mielestä. Ei tarvitse kolautella päätä ihan joka kerta ovenkarmeihin tai kattolamppuihin, eikä silti ole ihan lyhytkään. Just jees
trix:[q]
*nauraa**nauraa**nauraa*
rr ilman sun tekstejä nää topicit ois niiiiiiiiiiiiiiiin tylsiä!!![/q]
Kiitos kiitos. Kumarruskin...*hih**hih**hih*
mie oon tollaset faivfuutfaiv eli jotakuinkin 1,66 metriä korkea. oon aina haaveillu sataseittenviis-mallivarresta mut ainaskin tällänen keskimittanen löytää helposti sopivan mittasia housuja*nauru*
huikeet 170 vishi tasan : )
Sellanen 178 tai ainakin jotain sinne päin...
Kaikista hauskinta on se et suurin osa tutuista/kavereista on mua 10cm tai yli pidempiä...
eikös kaikki sano ettei pituudella ole mitään väliä....vai totah, olikse sittenkin koolla...öh..tota joo..? *pihalla kuin lumiukko pakkasessa puolen metrin hangessa*
itsellä pituutta komeat..tai pikemminkin "naiselliset"..vai pitäiskö sanoa naisettomat..no siis ihan sama..eli pituutta 173cm ja ehkä jopa joitain millejä päälle.. *wou!*
toisaalta ihan jees, näkee pitkälle ja hyvin.. tosin vain piilarit päässä. mutta ylhäällä tulee ja on hyvin vaikeaa olla pieni eläin, ainakin nasun mielestä...sitäkin.. *pomppii aiheesta toiseen superpallona*...missäs oltiin. *sormi suussa* ai niin, siel ylhäällä..*pelle* ja pitkänä ei voi käyttää AH niin ihania varpaille tallomis kenkiä. (siis kenkiä joissa väh.10sentin pohja)... no jooh... I rest my case.. tai jtn..*purr*
häröpallo saa korvat heilumaan ja naaman virneelle : )
(ylempi setti on kiva *nauraa*)
shiva:[q]pitkänä ei voi käyttää AH niin ihania varpaille tallomis kenkiä. (siis kenkiä joissa väh.10sentin pohja)[/q]
Tommosil kengillähän menee vaa nilkat paskaks. Tietty itte tykkään hillittömistä koroista kengis
*sydän* siis en omissani ja jossei muuta ni voit ainaki sit kattoo kaikkii alaspäin pelottava ilme naamal tommosten kenkien kaa. Ei tartte jonoista kärsiä jne.
182cm paikkeilla,samapa tuo on mulle minkä pitunen oon
mikä on se naisten *perus* pituus ?`170 `?
Vince_Drache:[q]mikä on se naisten *perus* pituus ?`170 `?[/q]
Mä veikkaan et se on kyl vähän alle.
Teenkö nyt topicin pohjat?
156cm ja ylpeä joka sentistä Itse pidän mahdollisimman pienikokoisia tyttöjä hyvännäköisinä (sillä on varmaan jotain tekemistä sen kanssa, että olen muokannut maailmankuvaani niin, että voin elää hyvässä sovussa itseni kanssa ja olla itsestäni ylpeä ;)
Ikinä ei ole lyhyydestä ollut haittaa, mitä nyt kuittailuja taskukoosta kuulee... hei onko sulla olkalaukun hihna sen takia noin pitkä, että voit näyttää, että 'kattokaa kuinka pitkä hihna - eikä silti osu laukku maahan!'
Ihan ilolla tapailen kaiken pituisia miehiäkin - entisistä poikaystävistä löytyy parimetrisiäkin tapauksia
[muokattu 25.9.2003 11:29]
oon varmaan basic.. 178cm..
176cm...Silti melko tappi kun tuolla ulkomailmassa liikkuu...
Noh,silti tyytyväinen
Taitaa olla naisten peruspituus semmoset 165 cm, ainakin suomalaisten. Ite oon 171 cm. Eli keskivertoa parempi, he hee...
Mitä pienempi mies, sitä suurempi......
Itseluottamus...
168.5 ja just sopiva mielestäni.
Aloin miettimään, että olenko koko klubituksen lyhyin tyyppi. Pituutta olen saanut huimat 164 cm (about).
Eli kyssäri kaikille: Oletko lyhyt, pitkä vai jotain muuta? Tunnetko itsesi normaaliksi vai joksikin muuksi?
Itse olen vain hukkapätkä.*suru*
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 34
- Seuraava »