Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 34
- Seuraava »
Heh pätkähän minä olen, jotain 170cm:n pintaan se menee
Meikkis on iha perus 188cm...välil kyl pääsee muutamalle kaverille vähän isottelee..(ei ainaskaa yhelle ki*vink*lle)
[muokattu 28.3.2003 16:23]
Olen ehdottomasti lyhyt, just ja just 160cm. Murkkuna ja teininä se oli välillä pahakin ongelma, mut ei enää
Eipähän pudotus ole niin pitkä jos sattuu vetää lipat
Toisaalta välillä toivoisin, et kundikaverini (187cm) olisi hieman lyhkäsempi tai minä pitempi, mut toisaalta minkäs sitä kukaan pituudelleen voi
vaeltajatar:[q] mä haluisin olla hobitti.....*ding*mä olen sopivan pitkä, pyöreä ja hilpeä.*iloinen*[/q]
Mä kans! Pituuden mukaan sopisinkin ja sit vielä ku rakastan hauskanpitoa ja tarinoimista ystävien kanssa
Waaa... 178cm
*hymy**hymy**hih**hymy**hymy*
Intis mitattiin 190, mut släpärit toi siihen muutaman sentin ylimääräistä, et totuus on lähellä 188. On todellakin kiva törmätä ihmisiin, jotka ovat pitempiä kuin meikäläinen.
*hmph*Pituuksia...
Ei koolla ole väliä*justjoo**nauraa*
Pieni kokosia miehiä monesti ali arvioidaan*pahis*
Ollaan monet aika sisu pakkauksia*joo**vink*
Varokaa vihreitä pieniä MIEHIÄ*piru*
Ainiin n.172+käkkäräpää*nauru*
[muokattu 2.4.2003 16:39]
Traditio:[q]*hmph*Pituuksia...
Ei koolla ole väliä*justjoo**nauraa*
Pieni kokosia miehiä monesti ali arvioidaan*pahis*
Ollaan monet aika sisu pakkauksia*joo**vink*
Varokaa vihreitä pieniä MIEHIÄ*piru*
Ainiin n.172+käkkäräpää*nauru*
[muokattu 2.4.2003 16:39][/q]
joo kyl me pienet jyrätään*super*
Olen tasan 180cm... ainaki viimeks olin!
Munkin mielestä lyhyet tytöt ovat söpömpiä ja kauniimpia... *sydän**pihkassa**sydän*
Olen huimat 169cm !!*voiei* Ajattelin yläasteelle mennessä etten halua kasvaa ja fiksuna aloin polttaa (jos se vaikka pystäyttäis kasvun*hih*) Nyt taas toivoo et ois ainaki 5cm pitempi...*uuh*
Dee:[q]joo, taidan voittaa kaikki lyhyys-kisassa... oon n. 157cm... pätkä mikä pätkä..*poks*[/q]
Sori, pitää tuottaa pettymys...mä oon 154,5 cm pitkä enkä enää tästä kasva...Ja ylpeä joka sentistä
Pieni se maastaki ponnistaa...vai mites se meneekää.Huomasin viime sunnuntain jälleen hyödyn täst mun pituudesta...pystyy tanssimaa sohvalla/pöydällä ilman et lyö päätää kattoo *iloinen**häh**justjoo**ding*
Roger Roger:[q]Aloin miettimään, että olenko koko klubituksen lyhyin tyyppi. Pituutta olen saanut huimat 164 cm (about).
Haa! Hakkaan sut mennen tullen superilla 164,5cm!!! No ei vaan..*uuh*
Joskus kyllä tuntuu aika tapilta..*igor*
Mut kato ei se määrä vaan se *piis**piis*LAATU!!!*piis**piis*
*ökkö**piis**ökkö**piis**ökkö*
itse en nää suurta merkitystä pituudella...
Olen tummoiset 193cm pitkä....
villep:[q]
Pidemmille ihmisillehän löytyy itseasiassa paremmin vaatteita, riippuu tietysti vähän millasia vaatteita käyttää.
Mutta näin minä itse ainakin asian olen todennut...*hymy*
Asiassahan tietty on kaksi puolta, ns.keskipituisia on enemmän joten pidemmille pitäisi jäädä vaatteita, tosin se miinus siinä sitten kai on se että pidemmille ei tehdä niin suuria määriä.......ääh mitähän mäkin taas yritän selvittää *nauraa*[/q]
hmm.. kerro mullekin mistä pitkille löytyy "paremmin" vaatteita? varsinkin housut on niinku niin kiven takana ku vaan voi olla.. ei niinku mitään löydy mistään..
[muokattu 21.4.2003 16:16]
167,5 cm... eli ihan riittävän pitkä. :) pitkät miehet ovat *sydän*!
168cm ja aivan tyytyväinen.. *sydän**hellokitty**sydän*
keiju:[q]Avernian:angel78:Lyhyet tytöt on söpöjä. Kolmijalkaisen kansan sitten taasen "pitäisi" olla pitkiä.*iloinen*
Jep
KIITOS![/q]
Tossa on kyllä kieltämättä perää
olen 160 ja täysin sopiva
Aloin miettimään, että olenko koko klubituksen lyhyin tyyppi. Pituutta olen saanut huimat 164 cm (about).
Eli kyssäri kaikille: Oletko lyhyt, pitkä vai jotain muuta? Tunnetko itsesi normaaliksi vai joksikin muuksi?
Itse olen vain hukkapätkä.*suru*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 34
- Seuraava »