uusvuos
..juuh vappu kaivarin nurtsilla piknikkiä aamusta iltaan.. jam..
J-Tone:[q]Cee:viime UVkin oli ihan kauhee. oli ihan kamala.*mur*
Kerro toki miten se meni sulla?
Mä pidin kämpillä alkuillat, riideltiin kavereiden kanssa ja jakaannuttiin eri rafloihin, menin tyttöystävän kanssa Osastoon, jossa ei ollut mitään normaali viikonpäivästä eroavaa (eli tylsät bileet vaikkakin muistaakseni ilmainen sisäänpääsy) ja sitten tapeltiin vielä muijan kanssa jostain. Lopuksi lähdettiin kotiin hyvissä ajoin kylmään ja pitkään taksijonoon puremaan hampaita yhteen. Oikeastaan koko illan pelasti kotona puhuttu lähes puolentoista tunnin puhelu Helsingin paikallisjunissa seikkailleen kaverin kanssa liesituulettimen ääressä tupakkaa, musiikkia ja drinkkejä nauttien. Pienet oli ilot silloinkin. Tästä UV-aatosta tulee parempi, paljon parempi. Pakko tulla.. *voiei*[/q]
voih :(
no mut siitä tulee parempi kun hyppäät seuraamme tänne:
http://klubitus.org/bile.php?id=2681
- hulivili hupakko -
:)
(:
Angeli:[q]*pihkassa* tänne!!
Ja sit illuihin.
Mä en jaksa odottaa VAIMOOO??
tuutko kanssani?? [/q]
jaah.. pitänee katsella. musta ois kiva viettää ihan kotona uusvuos vähän intiimimmin.. niinku viime vuonna:) bileitä on kuitenki joka viikonloppu.
MUTTA. eihän sitä ikinä tiedä, muahan on nii vaikee suostutella mukaan aina;)
edellinen siis multa
tuntematon:[q]Angeli:*pihkassa* tänne!!
Ja sit illuihin.
Mä en jaksa odottaa VAIMOOO??
tuutko kanssani??
jaah.. pitänee katsella. musta ois kiva viettää ihan kotona uusvuos vähän intiimimmin.. niinku viime vuonna:) bileitä on kuitenki joka viikonloppu.
MUTTA. eihän sitä ikinä tiedä, muahan on nii vaikee suostutella mukaan aina;)
[/q]
Niin on joo.
[muokattu 14.11.2002 15:11]
[muokattu 14.11.2002 15:11]
Mä haluisin hyvällä jengillä kivoihin pikku kotibileisiin tms. ja sieltä sit vaikka illluihin. Iltabileis on kuiteski kauhee ryysis ja ne on loppupeleissä kuitenki sitä samaa mitä muutkin bileet ympäri vuoden...
*ökkö* *ökkö* *ökkö*
J-Tone:[q]Kerro toki miten se meni sulla?[/q]
hmmjaa. emmä ala asiaa enempää angstailemaan. ehkä tää vuos on parempi. tai siis. seuraava vuos. tai siis..
olkaa kilttejä mulle ja lyön kaikkia jos joku ei halaa mua kun kello lyö 00:00
Ois kiva lähtee jonnekin mökille, mut eka pitäis sellanen omistaa...*justjoo*
tonppa:[q]Mä haluisin hyvällä jengillä kivoihin pikku kotibileisiin tms. ja sieltä sit vaikka illluihin. Iltabileis on kuiteski kauhee ryysis ja ne on loppupeleissä kuitenki sitä samaa mitä muutkin bileet ympäri vuoden...[/q]
No, teretulemast meille järkkää häätöö... Tosin siitä hyvästä jengistä en niin tiedä, samat vanhat ja väsyneet... Mut sunhan piti lähtee Damiin; taasko ne Reiskan suuret puheet ja pienet teot?
Kyl minny ja tonppa lähtee telakalle? Eiks jeh?
mINNy:[q]No, teretulemast meille järkkää häätöö... Tosin siitä hyvästä jengistä en niin tiedä, samat vanhat ja väsyneet... Mut sunhan piti lähtee Damiin; taasko ne Reiskan suuret puheet ja pienet teot?[/q]
mä tuun kans teille!
milla:[q]mINNy:No, teretulemast meille järkkää häätöö... Tosin siitä hyvästä jengistä en niin tiedä, samat vanhat ja väsyneet... Mut sunhan piti lähtee Damiin; taasko ne Reiskan suuret puheet ja pienet teot?
mä tuun kans teille!
[/q]
Ja mä!
Angeli:[q]milla:mINNy:No, teretulemast meille järkkää häätöö...
mä tuun kans teille!
Ja mä! *iloinen*[/q]
APUA!!!
*vink**nauru*
mINNy:[q]Angeli:milla:mINNy:No, teretulemast meille järkkää häätöö...
mä tuun kans teille!
Ja mä!
APUA!!!
*vink**nauru*[/q]
Joo tääkin tulee!!!!
Meja:[q]mINNy:Angeli:milla:mINNy:No, teretulemast meille järkkää häätöö...
mä tuun kans teille!
Ja mä!
APUA!!!
*vink**nauru*
Joo tääkin tulee!!!! *plur*[/q]
Ehei, nyt mä keksin; Meja sun luonahan ne kekkerit on, uus kämppä ja kaikki! Me tullaankin sun luo rehaamaan!
mINNy:[q]Meja:mINNy:Angeli:milla:mINNy:No, teretulemast meille järkkää häätöö...
mä tuun kans teille!
Ja mä!
APUA!!!
*vink**nauru*
Joo tääkin tulee!!!!
Ehei, nyt mä keksin; Meja sun luonahan ne kekkerit on, uus kämppä ja kaikki! Me tullaankin sun luo rehaamaan! *pahis*[/q]
Toinen raukka joutuu muuttamaan heti uudestaan *nauru**nauraa*
2000:[q]mINNy
Joo tääkin tulee!!!!
Ehei, nyt mä keksin; Meja sun luonahan ne kekkerit on, uus kämppä ja kaikki! Me tullaankin sun luo rehaamaan!
Toinen raukka joutuu muuttamaan heti uudestaan *nauru**nauraa*[/q]
Joo hyvä pointti!!!Kiitti et muistutit tosta...oisin muuten saattanu jopa myöntyä!!!
Juu ei haluu lentää kämpästä päivän asumisen jälkeen! Mut jos lupaatte olla kiltisti...niin ehkä sitten voidaan harkita... Täti miettii tätä asiaa vielä.
Meja:[q]2000:mINNy
Joo tääkin tulee!!!!
Toinen raukka joutuu muuttamaan heti uudestaan *nauru**nauraa*
Joo hyvä pointti!!!Kiitti et muistutit tosta...oisin muuten saattanu jopa myöntyä!!!
Juu ei haluu lentää kämpästä päivän asumisen jälkeen! Mut jos lupaatte olla kiltisti...niin ehkä sitten voidaan harkita... Täti miettii tätä asiaa vielä. *vink*[/q]
Kaikki vaan remuamaan kaikkialle, hommataan kaikille häätö!
Zwek:[q]Kyl minny ja tonppa lähtee telakalle? Eiks jeh? [/q]
No ei TOD. telakalle ainaskaan *eiei*..phyi. Illut tai ei mitään... toisaalta varmaan parempi ettei suunnittele liikoi, ettei tuu sit pettymyksii. Kattoo minne matka vie
hieman epäsuotavaa tietoa sisältäny uusvuos-topikki on poistettu, tää jatkakoon siitä mihin se jäi. eli tarkotushan ei oo puhella ns. julkisilla foorumeilla uugeehäppeningeistä, vaikka oliski menneitä, rok?