miltä sinä tuoksut?

Back to yleinen keskustelu O

hielle.

cK:n be tai crave noin niinku yleensä.

Armanin He on kans kiva.

Hugo boss in motion
Escada sentiment siin on kaks tuoksuu mitä täl hetkel tulee käytettyy, sitte kans hugo bossin se yks mikä tuoksuu vähä vaniljalle (nimee ei voi muistaa) *syn*

tätä nykyisin CK escape ja rehti suomalainen hiki*hmph*

Useinmiten Givenchy:n Organzalta tai joskus Calvin Kleinin Truth:lta

Tuli ostettua taas uutta tuoksua joka muistuttaa kyllä jonkin verran YSL:n Live Jazzia, mutta parempaa
Van Gils - Between sheets

Juuri nyt.... melkolailla viikonlopulta...

Kyllä se tuo Hugo Bossin Bottled on. Tullu käytettyy sitä jo vuodenpäivät.*hymy* Dödönä kelpaa kyllä ihan mikä vain. Mutta kyllä siihen tuoksu ympäristöön on aina panostettava.*vink*

Lähinnä viinalta, paskalta ja huonolta seksiltä...*poks*
Ajoittain myös Hugo Boss:lta... *kuuma*

[q]eewol:
Lähinnä viinalta, paskalta ja huonolta seksiltä...*poks*
Ajoittain myös Hugo Boss:lta... *kuuma*
[/q]

*nauru**nauru*

toivottavasti hyvältä...

Yritän peittää hienhajua vaihtoehtoisesti Davidoffin Cool Waterilla, CK:n Be:llä tai CK:n Onella.*super*

Mä oon kettutyttö, tuoksun biojätteeltä ja estrogeeniltä, ehkä tarkimmat poliisikoirat haistaa sen marihuanan kans...khihihi*iihhih*

[q]salama jack:
Mä oon kettutyttö, tuoksun biojätteeltä ja estrogeeniltä, ehkä tarkimmat poliisikoirat haistaa sen marihuanan kans...khihihi*iihhih*
[/q]

*nauru**nauru*

l'eau par Kenzo on ollut mun tuoksu jo pari vuotta.

Jean Paul perheestä löytyy parhaillaan edT, aftershave, stick ja shampoo. Viikonloppusin (lue: bileissä) tuoksutaan sitten sen mukaan

Muuten kelpaa sitten Polo sportit ja Tommyt

Hugo Boss - Elements Aqua

Hugo Boss: Hugo
Clinique: Happy
Giorgio Armani: Aqua di gio
Azzaro: Chrome

Seksiltä

niin eli mitä hajuvesiä ihmiset käyttää, onko se kenties au naturel le sweat, käytätkö vain laatuvesiä vai haetko omasi kenties automarket prisman valikoimista ruokaostoksillasi??? *täh* kai sekin jotain ihmisestä kertoo

O