bongausta a.k.a. uusia ominaisuuksia

Back to klubitus.org O

[q]mayah:
"Uudet quottaukset" ovat täällä!!! Quotatkaa mua, niin testataan toimiiko!
[/q]

Testink testink, van tuu trii...

[q]mayah:
"Uudet quottaukset" ovat täällä!!! Quotatkaa mua, niin testataan toimiiko!
[/q]
Toimiiko?

Hmm, mulla meni foorumin pääsivulle, enkä ainakaan kovin saman tien tajunnut että mitä viestiä olisi pitänyt katsoa...

[q]Janne:
Hmm, mulla meni foorumin pääsivulle, enkä ainakaan kovin saman tien tajunnut että mitä viestiä olisi pitänyt katsoa...
[/q]

oli bugi.

Nyt toimi! Aika nopee bugifiksaus, olisko kahta minuuttia kestänyt *oho*

Hitsi toi quote-homma on fiksu

[q]dose:
Hitsi toi quote-homma on fiksu
[/q]

niinpä... muutaman kymmenen kerran on käynyt mielessä ehdottaa mut ei koskaan vaan jaksanut.. :D

Quotetracker on tosi jees. Hienoa!

yhtä järjen ylläpitäjistä sekä verbaalisen ulossaanniin takoojista ei enää löydy :(

[q]salaisinko?:
yhtä järjen ylläpitäjistä sekä verbaalisen ulossaanniin takoojista ei enää löydy :(
[/q]

QKA PUUTTUU?

[q]Ana-5000:
---
salaisinko?:

---

QKA PUUTTUU?
[/q]

Sellainen eriskummallisella ulosannillaan todellisuuden metafyysisiä tukipilareita ja pitkospuita pystyssä pitävä herrasmies. On näköjään rekisteröitymätön tätä nykyä. Voiko itsensä siis devnullata?

Toi uusittu kalenteri on hyvä! Kuten myöskin quetetrekkeri.

[q]mayah:
---
Zyklonius:
Sellainen eriskummallisella ulosannillaan todellisuuden metafyysisiä tukipilareita ja pitkospuita pystyssä pitävä herrasmies. On näköjään rekisteröitymätön tätä nykyä. Voiko itsensä siis devnullata?

---

Katsos vaan Mihis se on kadonnut? Eikö se tykkää meistä enää?
[/q]

Kukapa nyt ei meistä tykkäisi? Kait se on vaan mennyt ostamaan kihloja ja ruusuja meille kaikille. Joka tapauksessa uskoisin vahvasti siihen, että Klyftan tekee siinä määrin repäisevän comebackin, että erään parrakkaan ihmeidentekijän 2000 vuoden takainen ylösnousemuskin jää auttamatta kakkoseksi väriloiston, savusumun, tanssityttöjen ja erikoistehosteiden suhteen.

Mistä muuten tuollainen itsensä mitätöimisen ja rekisteristä riistämisen mahdollistava paniikkinappula oikein löytyy?

Huomasin tällasen äsken, oli tullu viestei, piti lukee ne mut siel ei ollu niit haamuviestejäkö

^_____________^ hihi, lööv

Tuo profiilisivu uusittu kyl aikoi sitte, mut mietin et mihin ne kivat horoskoopit katos? *täh*

[q]mayah:
Joku on varmaan kirjottanu sulle rakkaudentunnustuksen, mut sitte hätäpäissään paniikissa poistanu sen, ennen kuin ehdit lukea. Mulle käy näin usein
[/q]

Äläs nyt saakeli paljasta mua jokaiselle. Eikös me sovittu ettet kerro kellekkään meistä?

[q]dose:
Tuo profiilisivu uusittu kyl aikoi sitte, mut mietin et mihin ne kivat horoskoopit katos? *täh*
[/q]

Ai kappas, niitä ei enää ole siellä?! Ne oli just kivat...

[q]Juhgu:
Quotetracker on tosi jees. Hienoa!
[/q]

Todellakin! =)

- Garo

[q]sapeli:
---
dose:

---

Ai kappas, niitä ei enää ole siellä?! Ne oli just kivat...
[/q]

Niin oli :(

O