bongausta a.k.a. uusia ominaisuuksia

Back to klubitus.org O

[q]anqqa, 14.9.2005 13:30:
minkäs teet, oli ilman lupaa käytössä niin hyvien tapojen mukaisesti poistin ne (vuoden viiveel)
[/q]

Pakko kysyä että kenen/mistä noi hymiöt on/oli ja pyydettiinkö ne poistamaan?

Aikas piristäviä noi uudet hymiöt. Kaikki muut saa lähteä, mutta jos lähtee niin mun maailma kaatuu

[q]Dementation, 14.9.2005 15:31:
---
anqqa, 14.9.2005 13:30:
minkäs teet, oli ilman lupaa käytössä niin hyvien tapojen mukaisesti poistin ne (vuoden viiveel)
---
Pakko kysyä että kenen/mistä noi hymiöt on/oli ja pyydettiinkö ne poistamaan?
[/q]

ei pyydetty poistamaan, mutta kun aikoinani kysyin lupaa jo sen jälkeen ku olin ne tänne lisänny ja vastaus oli kieltävä, eli periaatteessa sama asia :)

[q]anqqa, 14.9.2005 15:32:
ei pyydetty poistamaan, mutta kun aikoinani kysyin lupaa jo sen jälkeen ku olin ne tänne lisänny ja vastaus oli kieltävä, eli periaatteessa sama asia :)
[/q]

Joo, toi on aika selkee kyllä, mutta onko mahdollista saada tietää mistä ne olivat peräisin?

[q]Dementation, 14.9.2005 15:38:
Joo, toi on aika selkee kyllä, mutta onko mahdollista saada tietää mistä ne olivat peräisin?
[/q]

deviantart.com mistä muutenki ammennan paljon tänne :P

Nyt kun on näitä hymiöuudistuksia tehty, niin saiskos vihdoin lisättyä kauankaivatun :O -hymiön?

[q]sts, 14.9.2005 13:38:
http://www.entropy.fi/keskustelu/images/smiles/puke.gif
[/q]
*reps*

uijui, kuvat alkaa toimiin :)

vielä kun ne sais asemoituu tonne tekstin joukkoon, ni olis oikein jees :)

voi ei, lähtikö *iihhih*:kin? :( ja

Viestiin liitettyä kuvaa klikkaamalla kuva aukeaa uuteen ikkunaan, eikä suurene paikallaan, niin kuin ennen :(

- Garo

*toktok* *eikä* *pökr*

*tähti*

[q]mayah, 21.9.2005 12:12:
Mun oikeen reunan skrollausjuttu on muuttunu valkoiseksi
[/q]

Samma här, kohta on talvi.

tää uus leiska ei kyl miellytä niinku yhtään :( Vanha oli _huomattavasti_ miellyttävämpi silmään ja helpompi ja selkeempi käyttää, nyt toi sijoittelu tökkii aika pahasti ja kokoajan joutuu skrollaamaan jos haluaa jotain tehdä yhyyyyyy

-M

[q]mayah, 22.9.2005 10:00:
No ei se oo valmis vielä.

Miks kaikki on niin kärsimättömiä?
[/q]

No siks ku kaikki koodi julkastaan aina keskeneräsenä :( miksimiksimiksimiksimiksi kaikki ei aina voi olla pinkkiä ja heti valmista miks *igor**plur*

-M

[q]Mark, 22.9.2005 09:57:
tää uus leiska ei kyl miellytä niinku yhtään :( Vanha oli _huomattavasti_ miellyttävämpi silmään ja helpompi ja selkeempi käyttää, nyt toi sijoittelu tökkii aika pahasti ja kokoajan joutuu skrollaamaan jos haluaa jotain tehdä yhyyyyyy

-M
[/q]

heh, ainoo mikä tällä hetkellä on toisin on että mainokset on sisällön oikeessa reunassa kiinni, ei selaimen o_O eli mitä skrollausta tullu lisää?

[q]anqqa, 22.9.2005 10:10:
heh, ainoo mikä tällä hetkellä on toisin on että mainokset on sisällön oikeessa reunassa kiinni, ei selaimen o_O eli mitä skrollausta tullu lisää?
[/q]

Nokun painaa uudet-valikosta topikkia, niin siirtyy uuden sivun pohjalle, jossa mainokset ovat kaikki vasemmassa reunassa päällekäin. Sisältöä varten joutuu skrollaamaan ylös.
Näin ainakin IE:ssä.

Mun yläpalkin linkit näytti välillä tältä:

kalenteriforumkuvatchartschatblogrekisterinappikauppahjälp!

Mukavaa tiivistystä*nauru*...

[q]anqqa, 22.9.2005 10:10:
[/q]

no nyt on taas takas vanha, mut meinasin sitä ku kaikki linkit yläpalkissa oli allekkain, ei vierekkäin. Eli siis mainframe tms mihin kaikki viestit, profiilit jne aukes oli aina puoliks näkymättömissä heti kättelyssä ku toi yläpalkki oli puolen ruudun kokonene..

-M

Mihin kadonnu *muhaha*?? *täh*

[q]dous, 8.10.2005 11:35:
Mihin kadonnu *muhaha*?? *täh*
[/q]
Älä muuta virka.

O