Ensimmäinen suhde
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 8
- Seuraava »
ensimmäinen kunnon suteeni alkoi melkeen 3 vuotta sitten, ja tässä vielä onnellisina pyöriskellään *sydän*
kuusi:[q]ensimmäinen kunnon suteeni alkoi melkeen 3 vuotta sitten, ja tässä vielä onnellisina pyöriskellään *sydän*[/q]
NII mut kato mä oon viel tääl *REPEE*
*justjoo**justjoo**dissaa**justjoo**justjoo*
trance moon:[q]howdy:Hmmm ... eka kunnon juttu kesti 8 vuotta .... meni hyvin aikansa .. ja sitten ... nojoo kyl kaikki tietää ...
8-vuotta...*ding* piiiiitkä aika.... *joo*[/q]
No joo ... meitsi ei oo enään niin kauheen nuori katsos *piis**plur**piis*
wxw:[q]kuusi:ensimmäinen kunnon suteeni alkoi melkeen 3 vuotta sitten, ja tässä vielä onnellisina pyöriskellään *sydän*
NII mut kato mä oon viel tääl *REPEE*
*justjoo**justjoo**dissaa**justjoo**justjoo*[/q]
no niin sä *sydän*
MÄ*ankka**nauru*
juu sinä sinä
Viis vuotiaana naapurin lindankanssa seurustelin
Ja sit harmitti kovasti ku muutto tuli
Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa...
pienempänä nyt oli tällasii 2-3vko'n suhteita, mut mun eka oikee suhde alkoi kun olin 15 ja kundi oli 18. sitä kestikin sit ~3 vuotta ja sen jälkeen olin taas 1½ vuotta sinkkuna..
psysex:[q]käden kanssa oli kiva ensi tapaaminen...[/q]
Yeah. Love at first sight. Been together ever since.*nauru*
Fakiiri:[q]Viis vuotiaana naapurin lindankanssa seurustelin
Ja sit harmitti kovasti ku muutto tuli
Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa...[/q]
Toi on hyvä .... *iloinen**piis*
Tyeicha:[q]*hmph* pienempänä nyt oli tällasii 2-3vko'n suhteita, mut mun eka oikee suhde alkoi kun olin 15 ja kundi oli 18. sitä kestikin sit ~3 vuotta ja sen jälkeen olin taas 1½ vuotta sinkkuna.. [/q]
Dodii, kuullostaa hyvältä.. hehh...
kuusi:[q]ensimmäinen kunnon suteeni alkoi melkeen 3 vuotta sitten, ja tässä vielä onnellisina pyöriskellään *sydän*[/q]
Onnea teille... *plur**nauru*
trance moon:[q]kuusi:ensimmäinen kunnon suteeni alkoi melkeen 3 vuotta sitten, ja tässä vielä onnellisina pyöriskellään *sydän*
Onnea teille... *plur**nauru*[/q]
kiitti kiitti
kuka keksi ahdistuksen ihmismieleen
Jaiwhite:[q]kuka keksi ahdistuksen ihmismieleen[/q]
joku erittäin epämiellyttävä ihminen kenties
Kaiken häröilyn jälkeen ensimmäinen vähän pidempään kestänyt suhde alkoi kun olin 15 ja kesti pari vuotta. Kariutui omistushaluisuuteen ja molemminpuoliseen sairaalloiseen mustasukkaisuuteen ja etenkin sen kundin puolelta mun tekemisten jatkuvaan vakoilemiseen ja rajoittamiseen - mm. lopetin sen parin vuoden aikana lähes jokaisen siihen asti kestäneen tärkeän ystävyyssuhteeni, lopetin kaksi rakasta harrastusta koska hän ei kuulemma olisi kestänyt edes kerran viikossa olevia treenejä ("kumpi sulle on tärkeämpää: minä vai joku tanssitunti?") Lisäksi pojalla oli käsittämättömän huono itseluottamus ja itse olen aina pärjännyt kaikessa (koulussa, harrastuksissa, jne.) varsin hyvin -> tulen iloisena hyvän suorituksen jälkeen pojan luo -> "Mee muualle! mä en kestä kun sä oot noin hyvä! oisit vähän huonompi mun takia!"
*tilitys*
Onneksi kuitenkin olin tarpeeksi vahva lähtemään siitä suhteesta, vaikkakin teki pahaa.. kuitenkin se oli ensirakkaus. tai jotain. Aika pitkälti nykyisen poikaystäväni (suhde alkoi aika pian entisen jälkeen ja on kestänyt jo melkein kolme vuotta) tuella pysyin myös tuossa päätöksessä, vaikka entinen tuli monesti vielä ruikuttamaan perään...
[q]BlueWind:
Kaiken häröilyn jälkeen ensimmäinen vähän pidempään kestänyt suhde alkoi kun olin 15 ja kesti pari vuotta. Kariutui omistushaluisuuteen ja molemminpuoliseen sairaalloiseen mustasukkaisuuteen ja etenkin sen kundin puolelta mun tekemisten jatkuvaan vakoilemiseen ja rajoittamiseen - mm. lopetin sen parin vuoden aikana lähes jokaisen siihen asti kestäneen tärkeän ystävyyssuhteeni, lopetin kaksi rakasta harrastusta koska hän ei kuulemma olisi kestänyt edes kerran viikossa olevia treenejä (kumpi sulle on tärkeämpää: minä vai joku tanssitunti?) Lisäksi pojalla oli käsittämättömän huono itseluottamus ja itse olen aina pärjännyt kaikessa (koulussa, harrastuksissa, jne.) varsin hyvin -> tulen iloisena hyvän suorituksen jälkeen pojan luo -> Mee muualle! mä en kestä kun sä oot noin hyvä! oisit vähän huonompi mun takia!
*tilitys*
Onneksi kuitenkin olin tarpeeksi vahva lähtemään siitä suhteesta, vaikkakin teki pahaa.. kuitenkin se oli ensirakkaus. tai jotain. Aika pitkälti nykyisen poikaystäväni (suhde alkoi aika pian entisen jälkeen ja on kestänyt jo melkein kolme vuotta) tuella pysyin myös tuossa päätöksessä, vaikka entinen tuli monesti vielä ruikuttamaan perään...
[/q]
ihan ku mun elämästä. mut ei sitä sillon tajunnut millasta se oli kun oli vaan*pihkassa*
Eka suhde meikkiksel on just kaheksatta kuukautta menossa*sydän*...Meinaan ei niit joitai parin viikon hengaus suhteit voi laskee*justjoo*BTW. en oo muuten koskaa ollu treffeil,en oikee harrasta jotai kahvi ja leffa meininkii..ei must mikää trendi juttu ookkaa
No huhh huhh...
Kyllä jotku osaa sit olla uurpoja... hyvä et pystyit irrotautumaan siitä suhteesta, tiedän monia samantapaisia tapauksia, missä toinen saa kuunnella kaikenlaista shittii eikä se pysty jättämää sitä toista...
sitä saa sit kuunnella koko elämänsä kaikkee valitusta yms. ei hauskaa...
Ensimmäinen suhde......
Mun ensimmäinen suhde alkoi vähän oudosti, kun asuin Lahdessa.
Kävin kavereiden pippaloissa, sinne piti aina tulla yks kaverin kaveri...
Se ei oikein koskaan päässyt tulemaan...
Kaverit toitotteli et se on kiinnostunut musta...
no yks kaunispäivä se soitti mulle ja pyysi et lähen sokko treffeille, epäröin mutta päätin mennä kuitenkin katsomaan...
Mä näin sen yhdessä paikassa, tutustuttiin ja nähtiin usein, siitä pikku hiljalleen alkoi kehittyä suhde... Mutta huomasin myöhemmin et se oli oikein kunnon kus..pää..... Se aina vaan pompotti mua paikasta toiseen ja ei välittänyt mistään mitää..... Siitä ainakin opin paljon.....*igor*
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 8
- Seuraava »