Bugia
- « Edellinen
- 1
- ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- ...
- 38
- Seuraava »
no nyt toimii täälläkin ja mitään muutoksia en oo tehny.
tosin tämä viestikenttä hyppii missä sattuu.. nyt siis kuvaruudun oikeassa reunassa noiden mainosten alla.
ja tosiaan nämä ongelmat ainostaan explorerille, tulikettu skulaa täydellisesti.
Täällä kans toimii, enkä muuttanut suojaustasoa.. Hienoa!!
niinpä toimiikin... samaan aikaa rupes toimii kun näpräsin omia asetuksia*nauru* hyvähyvä
ryhmäviestit näkyvät yksityisviesteinä
En näe laisinkaan ryhmä- tai yksityisviesti-osiota.
[q]Occu, 10.4.2008 18:43:
[/q]
Kaikki?
Miulla näkyy vaan sellaset ryhmikset yksityisviestinä, jotka on alunperin ollu vaan yksityisviestejä kunnes sinne on lisätty useita käyttäjiä.
En saa lisättyä ryhmikseen kuin itseni? tai suosuu lisäämään muita mutta kun tallentaa "tipahtavat" pois.
[q]Caro², 10.4.2008 19:20:
Occu, 10.4.2008 18:43:
---
Kaikki?
Miulla näkyy vaan sellaset ryhmikset yksityisviestinä, jotka on alunperin ollu vaan yksityisviestejä kunnes sinne on lisätty useita käyttäjiä.
[/q]
Mulla kanssa näkyy kaikki ryhmikset yksäreinä.
[q]Annakins, 10.4.2008 22:46:
---
Caro², 10.4.2008 19:20:
---
Kaikki?
---
Mulla kanssa näkyy kaikki ryhmikset yksäreinä.
[/q]
Siinä on alaotsikkona "klubituksen sisäiset ryhmä- ja yksityisviestit", joten taitaa olla uusi ominaisuus, kaikki klubitukseen liittyvä samasta paikasta.
[q]Caro², 10.4.2008 19:20:
En näe laisinkaan ryhmä- tai yksityisviesti-osiota.
---
---
Kaikki?
[/q]
kaikki.
ja huomasin ettei sitä isoa "Q" kirjaintakaan näy vaikka oli quetettu
mulla näkyy samalla tavalla kuin maijalla, että ainoastaan yksityisviestiosio näkyy ylhäällä
ja ryhmäviestiosiota ei näy ollenkaan missään.
Kaikki yksityisviestit (vastaanottajamäärästä riippumatta) on nyt nopeammin (ylempänä) ja helpommin (samassa paikassa) näkyvillä. Osana (joskus) tulevan klubbarin muutosta johon on tulossa sen verran uutta huttua että pitää hieman fiksailla. Ehtii juuri tottumaan uuteen paikkaan ennen ku kaikki muuttuu taas ^^
Jostain syystä en pysty kommentoimaan/näkemään vanhoja kommentteja. Eilen tuo koski vain yhden henkilö profiilia, tänään ei toimi kenenkään suuntaan.
Uudet ryhmäviestit näkyy yksityisviesteinä. Siis ylälaitaan tulee 3Y, vaikka kyse on ryhmiksistä?!
[q]Super-Kerttu, 11.4.2008 09:33:
Uudet ryhmäviestit näkyy yksityisviesteinä. Siis ylälaitaan tulee 3Y, vaikka kyse on ryhmiksistä?!
[/q]
ks. koko tämän sivun keskustelu...
[q]Annakins, 11.4.2008 09:34:
ks. koko tämän sivun keskustelu...
[/q]
Tänks!
En saa muokattua "ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii" alueelle jättämäni ilmoituksen otsikkoa. Tallenna nappi vain palauttaa aiheesee, mutta otsikko ei vaihdu.
Kaverit -valikossa 'Uusin blogi' -kohta näyttääkin kirjoittaman vanhimman blogin.
mulla ei toimi "poista valitut" kommentit nappi?
Varmaan jo mainittu, mutta...
Kun katsoo kaverit listaa, niin siinä seuraava merkintä onkin viimeinen merkintä, mitä on.
Eli jos itselläni on esimerkiksi 10.5 ja 15.5 merkintöjä, niin tuossa seuraava merkintä kohdassa näkyy tuo 15.5 merkintä.
[q]casper-dj, 14.4.2008 17:32:
mulla ei toimi "poista valitut" kommentit nappi?
[/q]
Just bongasin saman
[q]Steven Hoaks, 15.4.2008 08:25:
Just bongasin saman
[/q]
*komppail*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 19
- 20
- 21