Bugia

Back to klubitus.org O

Mulla ja Sintulla on kummallakin joku 1R uusissa viesteissä, joka ei mee mitenkään pois.. Tää on vissiin aika vanha ongelma - miten siitä pääsee eroon?

[q]siveys, 1.11.2005 18:38:
Mulla ja Sintulla on kummallakin joku 1R uusissa viesteissä, joka ei mee mitenkään pois.. Tää on vissiin aika vanha ongelma - miten siitä pääsee eroon?
[/q]

Kato onko se yksityisviesteissä.

[q]onni3mk,
Kato onko se yksityisviesteissä.
[/q]
Kah.. Se oli :) Kiitos!

Mutta ongelman voisi varmaan silti yrittää korjata..

moni jo maininnutkin tuon asian, noihi mainoksiin hajoo ku ne tulee tuohon tekstin päälle oiekeas reunas...

About joka toinen tai joka kolmas kerta kun menee forum-sivulle, forum-lista ei lataudu kokonaan vaan jää keskeneräiseksi - ja sen sivuun tulee scrollbar jonka avulla sitten voi kelata näihin piiloon jääneisiin forum-alueisiin

Käytössä Mozilla 1.7.12

[q]sapeli, 16.11.2005 11:08:
About joka toinen tai joka kolmas kerta kun menee forum-sivulle, forum-lista ei lataudu kokonaan vaan jää keskeneräiseksi - ja sen sivuun tulee scrollbar jonka avulla sitten voi kelata näihin piiloon jääneisiin forum-alueisiin

Käytössä Mozilla 1.7.12
[/q]
Mulla ruvennu tekee ihan samaa.

Klubituksen etusivu kaataa kaikki Macin selaimet jos ei paina heti stoppia päälle!!! Ei voi kirjautua sissän myöskään sen sivun kautta vaan pitää mennä vaikka äkkiä Sanomaan ja kirjautua siltä sivulta! Ilmeisesti jokin kuva tai animaatio kaataa todella pahasti joka kerta!!!!

[q]cloud-c, 8.12.2005 12:30:
Klubituksen etusivu kaataa kaikki Macin selaimet jos ei paina heti stoppia päälle!!!
[/q]

Jep, tein saman huomion. Veikkaisin että kyseessä on joko Nokian tai Kolumbuksen mainos koska myös Findance.comin sivut kaatuu samalla tavalla ja kyseiset mainokset löytyy myös sieltä.

[q]Johcu, 8.12.2005 14:40:
---
cloud-c, 8.12.2005 12:30:
Klubituksen etusivu kaataa kaikki Macin selaimet jos ei paina heti stoppia päälle!!!

---

Jep, tein saman huomion. Veikkaisin että kyseessä on joko Nokian tai Kolumbuksen mainos koska myös Findance.comin sivut kaatuu samalla tavalla ja kyseiset mainokset löytyy myös sieltä.
[/q]
Jos se mainoksesta riippuu, niin luulisin nokian mainoksen olevan syypäänä. Kolumbuksen mainokset on jo pidempää ollu täällä eikä aikasemmin ole mitään valituksia kuulunut (ainakaan tänne kirjotettuna).

[q]Lost-Soul, 8.12.2005 14:46:
---
Johcu, 8.12.2005 14:40:
---

---

---

Jos se mainoksesta riippuu, niin luulisin nokian mainoksen olevan syypäänä. Kolumbuksen mainokset on jo pidempää ollu täällä eikä aikasemmin ole mitään valituksia kuulunut (ainakaan tänne kirjotettuna).
[/q]

Joo, ilmeisesti tuo Nokian mainos saa selaimet jumittumaan tai kaatumaan. Firefox ja Safari kaatuu, Explorer hyytyy lataamaan sitä Nokian mainosta!

En tiedä ootko muut huomanneet tätä, mutta välillä ei toimi sanomaboksissa ääkköset.
Esimerkiksi tänään täältä ohjelmistoakatemialta ei toimi ääkköset sanomaboksissa.
Ennen ovat toimineet.
EDIT: Nyt toimii taas.

Lauantai - sunnantai yönä kotona mulla toimi toiselta koneelta ja toiselta ei, molemmissa XP. Linuxilla en kokeillut. Eli onkos koodauksessa määritysvirhe, vai missä ongelma?

Onko mun koneessa vikaa, vai miksi nappi kolmosen enkat näyttää ihan ihme tuloksia..?

profiiliin tulokset kuitenkin päivittyy...

Miks Cuteness Overload -topic näkyy mulla vasta online-boksin alapuolella kun avaan sen eikä tässä sivun yläosassa kuten normaalisti *ding**whaat*?

[q]cloud-c, 8.12.2005 14:54:
---
Lost-Soul, 8.12.2005 14:46:
---
Johcu, 8.12.2005 14:40:
---

---

---

---

Joo, ilmeisesti tuo Nokian mainos saa selaimet jumittumaan tai kaatumaan. Firefox ja Safari kaatuu, Explorer hyytyy lataamaan sitä Nokian mainosta!
[/q]
Johtuiskohan tosta myös sekin, että mun duunipaikan netscape kaatuu*ding*.

toi on sun selaimes vika

mut klubbari ei vastaa mulle lähellekään joka kerta eli heittää website not foundia n. joka 5 sivunlataus. Ei tuu muilla suomalaisilla saiteilla et ei oo häiriöitä kansainvälisissä datayhteyksissä kyllä

Mulla on näkynyt nyt monta päivää 4R tuolla yläreunassa, vaikka uusia ryhmäviestejä ei löydy mistään ketjusta.

[q]toma, 16.12.2005 10:12:
Mulla on näkynyt nyt monta päivää 4R tuolla yläreunassa, vaikka uusia ryhmäviestejä ei löydy mistään ketjusta.
[/q]

kurkkaa yksityisviestien puolelta. vanha tuttu hassuusbugi.

Forum-hausta näyttäis puuttuvan "Miksaukset ja setit" kategoria

En oo jaksanu lukea näit kaikkia viestei: en siis tiedä onko huomautettu mut mua ainakin häiritsee kun suurentaa postatun kuvan niin se menee pahimmillaan ton mainosvalikon alle osittain.

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=38257;sivu=2

Tossa ylimmässä kuvas kun laajentaa niin välillä bugaa ja välille ei ...

jos ei ole kirjautunut sisään yläpalkin Charts nappi vie vain etusivulle eikä Chartsiin. onkohan näin tarkoitus?

O