SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]larzizi, 2.11.2006 20:57:

Jep. Paljolti olen kanssasi samaa mieltä. Kyllä suhteessa täytyy molempien saada säilyttää myös se oma elämä. Ei kaikkea tarvitse tehdä yhdessä, eikä koko ajan tarvitse kyhnöttää vierekkäin.
[/q]

Aivan. Alkuvaiheessa tollanen äärimmäinen symbioosi nyt tulee jotenkin luonnostaan, ja mikäs siinä jos vielä vuosienkin kuluttua viihtyy todella tiiviisti yhdessä. Ikävästi on vaan nähnyt kuinka pari kaveria on neljän vuoden aikana jotenkin totaalimökkeytynyt ja pyhittää kaiken ajan parisuhteelle. Siinä jää aika tyhjän päälle, jos tosi rakkaus ei odotakaan.

[q]larzizi, 2.11.2006 21:03:

Samanlaisia tapauksia olen valitettavasti itse joutunut todistamaan. Sekä niitä tapauksia, joissa rakkaus ei olekaan ollut ikuista ja suhteen loputtua kaveri on jäänyt kuin nalli kalliolle, kun aikoinaan poikaystävä syrjäytti kaikki muut kaverit.

[/q]

Tuotakaan kehitystä ei varmaan itse huomaa, kun sen oman kullan kanssa on niin mukava olla? En mä tiedä, suurin osa seurustelevista kavereista ei onneksi ole tuollaisia, enkä itsekään viimeisen yli neljä vuotta kestäneen suhteen aikana koe olleeni mitenkään neljän seinän sisällä kyhjöttänyt parisuhteilija.

Mutta oishan se kiva toisaalta viettää vähän yhteistä koti-iltaa jonkun kanssa..

[q]Steven Hoaks, 2.11.2006 21:12:
Jaa... No mä nään tossa vaan huonon suhteen mihin vertasit Ja minun mieleeni hirveesti vääriä ilmaisuja. [/q]
Tekstin alussa miettisin, että pitäisi varmaan pistää, että "riippuu tietysti ihmisestä", mutta jätin laittamatta.
[q]Sulla on vaan tainut olla vääriä miehiä jos ne on kaikki ollu mustiksia ja oot joutunut "selostamaan" mihin menet [/q]
Esimerkit ei liittyneet mitenkään omiin suhteisiini Lähinnä noi esimerkit oli sellaisia, jotka vedin nopeasti muutamassa minuutissa, kun et kerta usko, että sinkkuudessa on jotain hyvääkin

Pointti oli lähinnä se, että ei se suhde/partneri ole aina välttämättä täydellinen. Eli tuollaisiakin tapauksia löytyy.

Eikä pidä tätä nyt ottaa niin kovin vakavasti

[q]pirpeli,
Taas se nähtiin nimittäin... :(
[/q]

:(

[q]pathi, 2.11.2006 21:10:
Tuotakaan kehitystä ei varmaan itse huomaa, kun sen oman kullan kanssa on niin mukava olla?
[/q]

niinpä, pääasia että viihtyy yhdessä ja se on hyvä jos on hyvä olla ilman sen suurempia tekemisiäkin. tietysti kiva jos on silti viel kaikkea tekemistäkin yhdessä :)

[q]remotion, 2.11.2006 21:33:

niinpä, pääasia että viihtyy yhdessä ja se on hyvä jos on hyvä olla ilman sen suurempia tekemisiäkin. tietysti kiva jos on silti viel kaikkea tekemistäkin yhdessä :)
[/q]

Niin, tossa on vaan se, että joillekin käy valitettavasti niin että ne omat kaverit unohdetaan täysin, ja sitten ihmetellään miksei kukaan enää soita.

[q]pathi, 2.11.2006 21:35:
---
remotion, 2.11.2006 21:33:

---

Niin, tossa on vaan se, että joillekin käy valitettavasti niin että ne omat kaverit unohdetaan täysin, ja sitten ihmetellään miksei kukaan enää soita.
[/q]

juu tällee on käyny nyt yhelle mun bestikselle joka seukkailee ja on menossa naimisiin. mut toisaalta oon onnellinen niiden puolesta ja nauttikoot toisistaan.
toki kavereita pitää olla ja varsin mukavaa jos ne ois vaikkapa kummankin yhteisiä kavereita vielä. itseasias mun pointti oli alunperin se et on väärin pitää kavereita vain siinä tarkoituksessa et pelkää kokoajan pahinta et mitäs jos suhde laukeekin näpeille. pitäs luottaa siihe et suhde kestää. IMHO, mut se pointti hävis jo ekassa postissa täysin :D

[q]Steven Hoaks, 2.11.2006 21:28:
Tän pointin tiesinkin... Tälläisten "tapausten" kanssa kun ei tarvitse edes alkaa seurustelemaan niin ei tule tollasia ikäviä asioita vastaan... Tää oli mun pointti
[/q]

Aina niitä huonoja ominaisuuksia ei huomaa vasta kuin suhteessa

Hmmm... toimiskohan se jos tanssis itse ihan pulteissa ja esittäis vaikeasti tavoiteltavaa. Kiinnostuiskohan keijut sitte? =)

[q]-andy-, 4.11.2006 00:06:
Miten hurmataan bilekeiju?

Ja mistä niitä löytyy?? Tahdon oman ihanan pienen suloisen bilekeijun!

Bilekeijuuu... kis kis kis!
[/q]

Ei niitä voi hurmaa! Ne haluu vaa tanssia. Etsi jo se tavis siis.

Joo-o.. kait sitä nyt on taas tänne kirjauduttava..

[q]pirpeli, 4.11.2006 00:28:
Mä en pidä tästä luukusta. Varsinkaan yksinäisinä talvi-iltoina, tai kepeinä kesäöinä...Tai sateisina syyssunnuntaina..
[/q]
Olenpa samaa mieltä. Tosin, tästä luukusta ei pidä, oli vuodenaika mikä vain.

Nyt joku kainalo tänne pian jooko nyt? Ei haluttais nukahtaa yksin just nyt :(

[q]cjet, 4.11.2006 00:08:
---
-andy-, 4.11.2006 00:06:
Miten hurmataan bilekeiju?

Ja mistä niitä löytyy?? Tahdon oman ihanan pienen suloisen bilekeijun!

Bilekeijuuu... kis kis kis!

---
Ei niitä voi hurmaa! Ne haluu vaa tanssia. Etsi jo se tavis siis.
[/q]

ja kaikki tahtoo vaan sellasen pienen. siron.
tällästä hujoppia kukaan huoli...

[q]BB_turone, 21.11.2006 18:01:

[/q]

Iltapäivä tuopposelle huomenna?

[q]tir, 4.11.2006 04:16:
ja kaikki tahtoo vaan sellasen pienen. siron.
tällästä hujoppia kukaan huoli...
[/q]

miespuolisilla tuppaa kyllä olemaan kohtalaisen vaihteleva maku. enkä mene nyt mutulla laukomaan tilastotietoja, mutta veikkaisin, ettei useammalla tyypillä edes ole pikku-/hujoppipreferenssejä. itselle ainakin on se kokonaisuus joka natsaa, öö, nivusverenkiertoa kiihdyttävästi tahi ei. pointtina siis se, että "ne kaikki kuitenkin haluu sellaisen" -kommentit ja ajatukset ovat loppien lopuksi aika turhia. :)

Sunnuntai-halipula. Ja huomenna se saatanan maanantaiki taas edessä.

[q]Avernian, 6.11.2006 10:25:
---
cjet, 5.11.2006 15:54:
Sunnuntai-halipula. Ja huomenna se saatanan maanantaiki taas edessä.

---

Awwwwwww! Siinä on.
[/q]

Thanx.. Paitsi että nyt on jo maanantai! Mut kiitti kuiteski.

[q]Macandron, 2.5.2008 01:40:
Mua kosittiin tänään! Ja vieläpä kolme naista kosi mua! Elämä on kyl *plur*!
[/q]

Suostuitko?

O