SINKKULUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- ...
- 996
- Seuraava »
[q]muZZle^, 18.11.2006 18:21:
missä on kunnioittavat ja kohteliaat pojat, jotka ei kohtele huonosti?
[/q]
Hmm.. Kohtelias joo; kunnioitan niitä, jotka sen on ansainnut; "huonoon kohteluun" menee niin paljon kaikkea, että on paha sanoa.
[q]Epailija, 18.11.2006 21:09
Nyt ymmärsit valitettavasti vähän pieleen. Olisi pitänyt itse laittaa "pojat", se kun kuitenkin on ehkä lähempänä totuutta omassa tapauksessa. :D Paino siis sanalle kunnollinen ja termi tulkittakoon seuraavasti: 0=)
[/q]
no joo, aina ei mee ihan perille. pyydän anteeksi hömelöyteni. :S
:D
[q]Epailija, 18.11.2006 21:02:
:D Koska on eri asia olla satuolento kuin satumaisen rikas.
[/q]
y que es la differecia
(vastaan kun olet vastannut)
[q]Ozma, 18.11.2006 22:48:
Kaikki perus oven avaamiset yms. Nykyään naiset ei tosin anna mahdollisuutta siihen, koska kaikilla on niin tuskallinen kiire ja ollaan itsenäisiä.
[/q]
Entinen poikaystävää oli sitä todella kohteliasta sorttia, joka aina avasi oven ja antoi mun mennä ensin. Onhan se välillä tai hetken aikaa ihan kivaa, mutta kyllä se kieltämättä alkaa parin kuukauden jälkeen jo hieman ärsyttämään jostain kumman syystä
[q]Ozma, 18.11.2006 22:48:
Kohtelias.... Miten naiselle ei vois olla kohtelias. Tietenkin, jos nainen ite on törkeä, asia on toinen.
[/q]
Suurin osa on, musta vaikuttaa.
[q]Lyylikki, 19.11.2006 14:14:
Tänään olisi voinut herää jonkun kivan kainalosta ja viettää siellä kainalossa koko päivän. Mä näin jo jotain valveunia siitä, miten mun sormet hipeltäisi sen jonkun ihoa. Koittaisi kyljen kaarta ja piirtäisi rintalihaksen kuvaa.
Mutta on se klubbariin yksin iniseminenkin ihan kivaa
[/q] heeei, tsemppiä sinne
ei tilanne niin paha ole!! Pipo päähän ja kävelylle, tähän aikaan (ja sit kans n.kuuden-seiskan aikaan) moni kundi ulkoiluttaa koiriaan tuolla
u never know whos gona be there..!
itse nautin täällä ihanasta kurkkukivusta, mutta onneksi äiti on täällä ja tuo teetä, kukas sitä miestä nyt kaipaisi hahahaa...
Tänään olisi voinut herää jonkun kivan kainalosta ja viettää siellä kainalossa koko päivän. Mä näin jo jotain valveunia siitä, miten mun sormet hipeltäisi sen jonkun ihoa. Koittaisi kyljen kaarta ja piirtäisi rintalihaksen kuvaa.
Mutta on se klubbariin yksin iniseminenkin ihan kivaa
agreed
Uih, tuli ihan hirvee halipula junassa, ku matkustin tänne
[q]SyndroDome, 19.11.2006 23:03:
---
Siren, 19.11.2006 22:57:
-
---
Juu-u sitä on liikkellä taas tää viikonlopun jälkeinen tyhjä olo iski. Vaikka viikonloppu olikin jälleen super kiva
[/q]
Niinpä.. tota halipulaa viel lisäs se, et kuuntelin kiksua (iso virhe..) ja junassa olleen sähkövian takia siel oli sellai tunnelma valaistus mut halipula on vakava asia..
Täs syndrolle:
No ei ne nyt niiiiin törkeitä ole :)
[q]SyndroDome, 19.11.2006 23:11:
---
Siren, 19.11.2006 23:09:
---
SyndroDome, 19.11.2006 23:03:
---
Siren, 19.11.2006 22:57:
-
---
---
---
Niinpä.. tota halipulaa viel lisäs se, et kuuntelin kiksua (iso virhe..) ja junassa olleen sähkövian takia siel oli sellai tunnelma valaistus mut halipula on vakava asia..
Täs syndrolle:
---
Ja täältä pesee kans! *hali**antihali**hali*
[/q]
Reiluu antaa antihali halipulasta kärsivälle
[q]Ozma, 19.11.2006 15:18:
Niin siis miehet kohteliaita vai naiset törkeitä? *täh*
[/q]
Naiset törkeitä nykyään.
[q]vinha, 28.6.2009 23:08:
---
Zeratul, 28.6.2009 22:44:
Mikä ihmeen ongelma jengillä muuten on ton "treffit" sanan kaa?
---
Treffeille-sanan sijaan kannattaa sanoa esim. kahville, leffaan, kävelylle tai juttelemaan :)
[/q]
Tää on sit ilmeisesti joku mun henk. koht. vamma, ruotsiks ku "att träffa någon" on ihan vaan jonku tapaamista. Kai se pitäis sit opetella suhtautuu kyseiseen sanaan enemmän muiden näkökulmasta.
Mut hei, mitä sit jos toinen ei tykkää kävellä tai käydä leffoissa? Aika karuu ku kahvittelupyyntöön tulee vaan avokämmenen tavalla lävähtävä "sori en juo kahvii" ?
[q]kindertin, 10.6.2009 23:56:
Ystäväni häissä viikonloppuna tuli taas kummasti mieleen se,että itse on talsimassa yksin täällä,kun samaan aikaan muut menee naimisiin ja elää yhdessä onnellisina..
Niillä on joku, jolle soittaa aina uusimmat uutiset, on ne sitten hyviä tai huonoja, joku jolle purkaa paha olo ja hihkua ilot..
Ne on löytäny sen ihmisen jonka kanssa haluavat Oikeasti olla loppuelämänsä..
Samaa onneahan sitä toivois kaikille.
Tuli oikeesti ihan pirun yksinäinen olo siellä..
Plääh. Mäkin haluuuuuuuuun!!
[/q]
Niin sama fiilis täälläkin...
[q]lunake, 20.1.2007 10:45:
No hyi sua! Kyl sun pitäs tietää et oon pihtari ja ylpee siitä!
[/q]
[q]BB_turone, 21.11.2006 18:01:
[/q]
Jumala on kuullu mun rukoukset ja FB on tullut taas pitkästä aikaa Helsinkiin. Pääsee kaikkuun edes yhdeksi yöksi
[q]
Mä olisin seitsemännessä taivaassa, jos löytys innokas mies. Poika. Joku. Kunhan vaan ois sellanen sopivan koheltava niinkun mäkin....Sinkkuilu on oikeasti hanurista.*pier* sille. :D:D
[/q]
Second that! Mullekin vain yleensä käy niin, että ihastun itse päätä pahkaa ja sitten pidemmän päälle saan vain nenilleni. Tosin viimeisen tapauksen kanssa oli jo vähän enemmän onnea, melkein seurusteltiin, mut niin. Eipä siitäkään sitten mitään tullut.
Sinkkuilu on pitkästä aikaa semisti mukavaa (hanurista!) mut silti, silti. Voisin nyt ihastua taas johonkin i h a n a a n poikaan seukkausluukulle vievin seurauksin ;0)
täältä ei saa mitään aikaseks,,,,missä vika????+heittääkö täälä kaikki vaan tarinoita toisilleen?VAI......onko vika sittenkin ite kirjoittajassa?tänne on nimittäin pommitettu jokunen viesti,eikä ole ensimmäistäkään vastausta tullut.....kiehuu kyllä kupliva kun luukku joskus vaihtuu............
- « Edellinen
- 1
- ...
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- ...
- 996
- Seuraava »