SINKKULUUKKU

Back to häröily O

No minä pitäydyn tuossa, mutta ehkä olisi kuitenkin lisätutkimuksen paikka.

[q]aada, 3.3.2008 13:15:
Deittailu on perseestä kun ei jaksa mitään liibalaaba jorinoita. Elämä olisi paljon helpompaa jos oikeesti välittäisin vähänkään mitä joku harrastaa, mistä ruoasta se tykkää ja mitä musiikkia se kuuntelee.
[/q]
marry me*piis* Muakaa ei vois vähempää kiinnostaa ämmien diibidaabat. Mä oon vähän ku Al Bundy
ilman kaljamahaa. En vaadi ku satunnaisesti pillua jos en muualta saa.

[q]Morloc, 29.3.2007 13:43:

Olen tässä aikojen saatossa tehnyt vähän empiiristä tutkimusta siitä miten kynnet ovat yhteydessä naisen huumorintajuun. Tai no todettakoon että ei tutkimusmenetelmät ole kovin tieteellisiä olleet ja otantakin voisi isompi olla.

No olen kuitenkin tullut siihen johtopäätökseen, että mitä pidemmät ja paremmin hoidetut kynnet on, sitä tiukkapipoisempi nainen. Etenkin kynsien pituus on ratkaisevassa asemassa. Hyvin hoidetut kynnet ovat kyllä naiselle iso plussa, mutta mieluummin otan kynsiään pureksivan, joka ymmärtää hyvän ja nimenomaan huonon huumorin päälle. Itseironiaa erikseen mainitsematta. Johtuukohan tämä sitten ihan vain omasta kieroutuneesta huumorintajusta.

Sen verran vielä mainittakoon, että en huomannut juuri yhteiskunnallisen aseman vaikuttavan lopputulokseen. Olipa koekani sitten yliopisto-opiskelija tai toisen asteen koulusta ammaattiin valmistunut, niin yhteys kynsien ja huumorintajun välillä pysyi samana. No poikkeus yleensä vahvistaa säännön.
[/q]

Itseasis mun pitää kans totee ettei pidä paikkaansa. Yhteen tyttöseen eksyin kerran tutustumaan joka piti kyntensä aina niin hienona ku olla ja voi (kerran viikos jonnekki hoidattaa niit kuntoon tms) ja kyllä sillä huumorintajuaki löytyy.

[q]Morloc, 29.3.2007 13:43:
Sen verran vielä mainittakoon, että en huomannut juuri yhteiskunnallisen aseman vaikuttavan lopputulokseen. Olipa koekani sitten yliopisto-opiskelija tai toisen asteen koulusta ammaattiin valmistunut, niin yhteys kynsien ja huumorintajun välillä pysyi samana. No poikkeus yleensä vahvistaa säännön.
[/q]
No mun pitää pilata nyt vähän sun tutkimusta sillä, että ne naiset jotka minä tiedän ja joilla on hyvin hoidetut kynnet ovat erittäin huumorintajuisia :). Mä en näe tota sun mainitsemaa yhteyttä siis.

[q]Parker, 29.3.2007 14:23:
*viilt viilt angst angst*

..

[/q]
ilonpilaaja*släp*

[q]sensei, 29.3.2007 14:25:
---
Parker, 29.3.2007 14:23:

..

---

ilonpilaaja*släp*
[/q]

Kyl sä tie mistä mä tykkään *sydän*

[q]Parker, 29.3.2007 14:29:
---
sensei, 29.3.2007 14:25:
---
Parker, 29.3.2007 14:23:

..

---

ilonpilaaja*släp*

---

Kyl sä tie mistä mä tykkään *sydän*
[/q]
*släp**uros*

Niinpä niin..

[q]siveys, 24.9.2009 00:06:
Se lienee se juttu ehkä sulle, mutta maailmassa on kyllä aika paljon sellaisia naisia, jotka mieltää ulkonäön ja naiseuden keskeiseksi osaksi niiden persoonaa ja viehätysvoimaa.. Meinaatko, että nämäkin ihmiset ihan pohjimmiltaa kuitenkin haluavat, että vastaan tulee se joku, joka kiinnostuu ihan vaan pelkästään siksi kun on niin hyvä tyyppi?
[/q]
No jos on uskomista tohon Takyonin postaamaan statistiikkaan nettideittailusta http://blog.okcupid.com/index.php/2009/09/14/online-dating-advice-exactly-what-to-say-in-a-first-message/ nii naiset ei ilmeisesti osaa ottaa ulkonäköön kohdistuvia kehuja kovin hyvällä. Ois kyl jännää nähä kuinka vahvasti tosta poikkeevia lukuja livetilanteet antais.

Ois se vaa nii paljo helpompaa jos naiset hyväksyis sen et miehet ihan luonnostaan kiinnittää enemmän huomioo ulkonäköön, onhan se sitä paitsi hiukka vaikeeta antaa luonnossa positiivista palautetta jostai muusta ku ulkonäöstä jos ei tunne toista entuudestaan. Mut ku ei kelpaa moinen keskustelun avaukseks, pitäis jaksaa keksii jotai mielettömän fiksuu ja kiehtovaa sanottavaa ihmiselle jonka intresseistä ei oo pienintäkää haisuu. Paskaa.

..

[q]hallucinogen, 29.3.2007 13:40:
---
KooKie, 29.3.2007 13:38:
No jos sulla on söpöt käteen sopivat manboobsit ja tuollaiseen asuun sopiva vartalo, plus osaat vielä sen lisäksi kävellä vakuuttavasti korkkareilla, niin hell yeah!

---

:D Okei jätetään väliin kun mä aattelin kuiteski frakkia ja ei mulla oo niin kauhean isot manboobsit :D.
[/q]

joo, tyydy sä possu siihen meetwurstiis vaa :D

*murustelee keksiä*

[q]sativa, 13.4.2009 21:04:
Oon lähinnä havainnut, että siellä käy myös paaaaljon vapaampaa (boheemi?)elämää viettäviä, mukavia, elämänmakuisia ja ennenkaikkia fiksuja ihmisiä. Väärinymmärrettyjä ihmisiä.
[/q]
Missäs baareissa sä käyt? Mäkin voisin käydä tällaisissa.

[q]sensei, 29.3.2007 14:19:
[--]selkeesti kevät ja aurinko tehneet tehtävänsä ihmisille.. [--]
[/q]

I hear you, olipa kiva olla kaupungilla (puku päällä btw ;) kun miljöö kylpee tossa auringonpaisteessa. Eräs herrasmies tarjoutui vielä auttamaan ruokakassien kantamisessa. Olipa varsin kiva alku viikonlopulle. :))))

[q]JetZe, 5.8.2007 10:07:
"Tästä hyvä,lähes käyttämätön poika jollekkin naiselle kotiin. sisäsiisti,savuton,ja kiltti.
ollut lähinnä kauppakassina. Soita nyt,ja varaa omasi!"

:D
[/q]

Eiks pojat saa varata tätä kauppakassia? :(

[q]hemuz, 5.8.2007 20:01:
---
Janisa, 26.7.2007 00:31:
Mitas jos ma en enaan haluiskaan olla sinkku...? Toi mun sapina on ruvennu vaeltelee mun ajatuksiin taman tasta -puhumattakaan muusta yhteiselosta viime aikoina... Mihin tassa oikein ollaan menossa...?

P.S. Olisko taa pitany sittenkin kirjoittaa tonne sapinaluukun puolelle, missa oon muutenkin jorissu viime kuukaudet...?

---

Vähintäänkin OIS!
[/q]

No kylla ma viela kerkian... Tassahan me sapistaan vielakin... Vaikka taa on kylla nyt jo astetta vakavampaa sapinointia...

Mä lähen nuuskimaan tonne toisen luukun puolelle *sydän*

(ja tää ei sit oo aprillipila *hih*)

[q]niomic, 14.4.2009 00:50:
These realities can coexist!
[/q]
it is also in the realm of possibilities that I would tap your ass while you are sleeping, but that does not necessarily mean that the next time I see your creamy behind yearning for some tough loving, it would actually happen..

so where is the beef? i need some proof.

Joo itekki voisin tätä luukkuu jo pikkuhiljaa rupee vaihtaa

[q]Vampyrella, 14.4.2009 00:23:
Tunnen olevani aivan yhtä ''vapaa'' kuin sinkkunakin. Teen juuri niitä asioita, joita haluan tehdä. Tämän vuoksi en oikein ymmärrä esim. Takyonin kirjoitusta siitä, kuinka omat menot pitäisi sumplia toisen mukaan jne. En ymmärrä, ei meilläpäin vaan sellaista.
[/q]
Mä niin haluaisin kirjoittaa tästä ja kelata täten myös omia ajatuksiani kasan, mutta lupasin itselleni, että mä teen kiltisti töitä perjantaihin asti, että voin hyvällä omatunnolla rentoutua teidän kanssanne viikonloppuna. Ja se tarkoittaa, että pieni lapsukainen menee petiin just NYT.

Muistaisitko siis potkia minua päähän joskus jos unohdan tämän asian, enkä ole palannut siihen parin viikon sisällä? *pretty please*

Huhuh Ei ota onnistuakseen ei niin millään.. *kirvestä kaivoon heittel*

[q]Kit^, 3.4.2007 23:37:
pääsispä jo biitsille ja terassille tuijottelee hyväkroppasia miehiä..!
[/q]
No todellakin!*joo* Kyllä tää sinkkuilu onkin sitten kivaa.*hihu* Ja varsinkin nyt kesällä kun saa ihan rauhassa katella vähäpukeisia miehiä niin paljon kun huvittaa.*tirsk*

O