SINKKULUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- ...
- 996
- Seuraava »
Naisten moniavioisuus on muuten yleinen
ilmiö eräissä Koillis-Aasian osissa. Siellä
on mm. yleistä, että nainen menee naimisiin
veljesten kanssa. Tälleen knoppina
[q]Anata, 21.8.2007 13:27:
---
Juhgu, 21.8.2007 12:25:
---
Anata, 21.8.2007 10:51:
---
ÖÖÖH! Olipahan kummallista luettavaa. Tuli mieleen mormonit tästä jutusta. Olen tällaisen suhteen konservatiivinen, joten toivottavasti läinsäädäntö ei ikinä hyväksy tuollaisia liittoja. Mutta koittakaa pärjätä.
---
ÖÖÖH! Olet konservatiivinen, etkä pidä tuollaisesta, joten sinun mielestäsi lain pitäisi turvata, ettei kukaan voi harrastaa tuollaista? Vaikka olisivat siinä onnellisempia kuin ns. perinteisessä liitossa? Mitä se sinua liikuttaa kuinka erikoiset ihmissuhteet joillain muilla on?
---
ÖÖÖHH!! Ilmaisin poikkeavan mielipiteeni, joka on sallittua. Ja mitä se sinua liikuttaa, mitä minä ajattelen???!!!
[/q]
kyllä mua ainakin liikuttaa siinä vaiheessa kun toivot, ettei lainsäädäntö ikinä hyväksy moista, koska sinä et sitä hyväksy.
Itse en kyllä tajua miten tuollaisessa suhteessa olis mitään väärää. Osapuolet on tyytyväisiä = ok.
[q]Anata, 21.8.2007 13:27:
---
---
---
ÖÖÖH! Olipahan kummallista luettavaa. Tuli mieleen mormonit tästä jutusta. Olen tällaisen suhteen konservatiivinen, joten toivottavasti läinsäädäntö ei ikinä hyväksy tuollaisia liittoja. Mutta koittakaa pärjätä.
---
ÖÖÖH! Olet konservatiivinen, etkä pidä tuollaisesta, joten sinun mielestäsi lain pitäisi turvata, ettei kukaan voi harrastaa tuollaista? Vaikka olisivat siinä onnellisempia kuin ns. perinteisessä liitossa? Mitä se sinua liikuttaa kuinka erikoiset ihmissuhteet joillain muilla on?
---
ÖÖÖHH!! Ilmaisin poikkeavan mielipiteeni, joka on sallittua. Ja mitä se sinua liikuttaa, mitä minä ajattelen???!!!
[/q]
No yhtä lailla vois kysyä että mitä sua liikuttaa miten
toiset elää :D tää on keskustelualue, ja jos täällä
kertoo mielipiteensä niin siitä kannattaa olla
valmis myös keskusteleen.
[q]
Nexus__69,
katotaan jos sattuis vaikka tulipalo.
[/q]
Sytytetään tämä luukku tahallaan tuleen ja sitten paetaan yksi pari kerrallaan. Ketkä aloittaa?
[q]Annakins, 21.8.2007 13:31:
---
Anata, 21.8.2007 13:27:
---
---
---
---
---
---
kyllä mua ainakin liikuttaa siinä vaiheessa kun toivot, ettei lainsäädäntö ikinä hyväksy moista, koska sinä et sitä hyväksy.
[/q]
Siltikin mun oma mielipide. ja siitä kiinni pidän. Ajattele, mitä haluat. Niin minäkin.
ääh, taas tais mennä orastava suhde hienon naisen kanssa pieleen oman idiotismin takia. koskahan sitä oikein oppis elämään kuten aikuiset... :/
[q]
Itse asiassa kun asiaa ajattelee, niin on aika vaikea oikeasti keksiä syitä, minkä perusteella joku paheksuisi tälläistä. Okei, ymmärrän että jotkut pitävät esim avioliittoa pyhänä, mutta kuten sanottu, se ei meitä muutenkaan kiinnosta. Rinnastusta mormoneihin en myöskään oikein tajua, vähän sama kuin joku alkaisi mouhuamaan jostain kehitysmaiden pakko-lapsivaimoista. Ei oikein liity asiaan.
[/q]
Enitenhän ihmissuhteilussa vituttaakin tapa, jolla ihmiset puuttuvat siihen. Yhteiskuntakin edelleen suosii tietynlaisia ihmissuhteita avioliittoinstituutiollaan ja sen oikeuksilla/velvollisuuksilla. On todella vaikea ymmärtää miten toisilla voisi olla oikeus puuttua omiin käsityksiin moraalisella paatoksella, joka kertoo ainoastaan sen, että he ovat eri mieltä tai etteivät ymmärrä mistä on kysymys. Erilaista vierastetaan ja varsinkin kun on kyse näin vanhoista instituutiosta, on vaikea hyväksyä sitä ihmissuhteita voisi olla oikeasti erilaisia.
Mormoniviittaus on muuten vähintäänkin loukkaava, mutta tyypillinen. Monesti luullaan, että vaihtoehdot yksiavioisuudella tarkoittavat jotenkin patriarkaalisen (miehen hallitseman) perhemallin muunnelmaa, jossa mies vaan käy solmimassa avioliittoja ympäri maata, kun naiset odottavat kotona lasten kanssa sukkie kutoen. Mormonit ovat itse asiassa hyvin konservatiivisia moniavioisuudesta huolimatta eikä heidän retoriikassaan todellakaan viljellä ajatuksia tunteiden monimuotoisuudesta, itsensä kehittämisestä, todellisesta tasa-arvosta tai persoonan eheydestä suhteessa toiseen itsenäiseen tasapainoiseen persoonaan.
Nyt olisi todellakin hyvä muistaa, että ainakin minun tarkoituksena on todellakin laittaa perinteisen parisuhteen käsitteet romukoppaan ja lakata lajittelemasta ihmisiä hassuihin lokeroihin heidän ihmissuhteidensa oletettujen ominaisuuksien perusteella. Ihmiset voivat olla tekemisissä saman tai eri sukupuolen kanssa, läheisesti tai vähän vähemmän läheisesti, seksuaalisesti tai vähän vähemmän seksuaalisesti, toivottavasti merkitykselliseen ihmissuhteeseen pyrkien ilman omaa tai muiden ihmisten tarvetta lajitella yhtäkään kahden ihmisen suhdetta ystävyydeksi, seurusteluksi tai vapaaksi serusteluksi omine ominaisuuksineen.
jotenkin tuli nyt taas sellai helvetin yksinäinen olo. Nyt arvostais ihan helvetisti sitä kun joku tulis, sulkis syliinsä ja ruttais lujaa. Nyt tää sinkkuilu on enemmän kuin perseestä
[q]toma, 21.8.2007 14:11:
Mun on aika vaikea suhtautua tähän asiaan mitenkään muuten kuin ihmettyneellä onnellisuudella, en tiennyt että tälläinen voisi olla edes mahdollista, mutta niin vain elän tälläistä unelmaa. Siinä eivät muutamat sivustahuutelijat juuri mieltä paina.[/q]
Todella mielenkiintoista kuulla asiallista kommenttia ko. aiheesta, ja propsit siitä että oot(te) ottanut asenteen että asiasta kerrotaan avoimesti eikä sitä piilotella.
Itse olen joskus aikoinaan miettinyt aika paljon juurikin tuollaisen kolmen ihmisen yhdessäolon mahdollisuutta. Omalla kohdalla syy siihen on se että koen olevani hyvin 50/50 bi-seksuaalinen, ja tämä on usein aiheuttanut paljonkin mietintää. Jotenkin on vaan tajuttoman vaikea kuvitella elävänsä onnellisesti vain yhden sukupuolen kanssa, kun kuitenkin kaipuu on kova kumpaankin suuntaan, ja jotenkin tuntuisi mielettömän tyhjältä luopua jommastakummasta lopullisesti.
Aihe on vaatinut erittäin paljon itsetutkiskelua, ja pakko on myöntää että vaikka kuinka on olemassa se halu ja kaipuu, niin loppupeleissä mä taidan olla kuitenkin niin mustasukkanen ihminen etten pystyis jakamaan mulle rakasta ihmistä kenenkään muun kanssa. Joskus murehdin sitä asiaa, että näinkö se tulee sitten aina olemaan? Joko voin elää parisuhteessa ja toteuttaa ainoastaan yhtä puolta itsestäni, tai sitten voin toteuttaa kumpaakin seksuaalista suuntautumista, mutta en saa kokea rakastumisen ja onnellisen suhteen taikaa.
Jossain vaiheessa sitten osittain luovutin koko asian ajattelemisenkin, ja totesin että menköön omalla painollaan, rakastun kehen rakastun, ja jos rakastun sitoudun siihen henkilöön kokonaan. Ja niin mä olenkin nyt rakastunut, ja onnellinen. En tällä hetkellä edes kaipaa mitään muuta tämän yhden henkilön lisäksi. Mutta aina välillä sinne takaraivoon tulee se ajatus, että entä jos se toinen puoli musta nostaakin myöhemmin päätään, eikä suostu enää pysymään piilossa, mitäs sitten?
No joo, se on sitten sen ajan murhe, jos sellanen tilanne tulee... Mutta pointti tässä kaikessa on nyt kuitenkin se, että meitä hieman erilailla ajattelevia löytyy varmasti enemmänkin. Ja ainakin mulle toi jollain tapaa lohtua saada tietää että on myös olemassa niitä jotka löytävät sen oman tiensä ja tapansa elää ja nauttia rakkaudesta, ja mikä hienointa uskaltavat sen myös muillekkin näyttää. Ei voi muuta sanoa kun että isot propsit siihen suuntaan, toivottavasti valitsemalla tiellänne on vielä paljon onnellisia hetkiä edessä!
Se on ennemmin mulle nyt tangomarkkinat ku sinkkusellaiset. Ainakin katon alla on kaksin aina kaunihimpi.
[q]Anselmi, 7.8.2008 10:12:
Älkää surko. Tämän päivän Tohtori.fi mukaan sinkkuluukkulaisille miehille on luvassa pitkää ikää*nauru*
http://www.tohtori.fi/?page=6771267&id=8943005
[/q]
http://img227.imageshack.us/img227/8863/girlfriendsmw4.jpg
Mun ystava, joka on Suomesta taalla nyt vierailemassa tokas eilen etta: "Kylla taa Nyc on ihan sinkun paratiisi. Ihan kuin olis karkkikaupassa ja senkuin vaan valitsee mista tykkaa...!"
[q]Freja, 25.8.2007 21:03:
Yks, mikä sinkkuudessa ärsyttää, on se, et kaupoista löytyy tosi vähän sinkkujen paketteja ruokaa. Meinaan nyt siis lihaa ja kanaa jne.
Se o ärsyttävää.
Ttu jos mä halun kanankoipia, ni en iha viittis ostaa sitä mis o niitä 4 kpl
[/q]
No ei paljoo vähempää voi ostaakaan... mut jool pienemmät pakkaukset maksaa kilohinna aika paljon enemmän kun "perhapaukkaukset".
[q]Nariko, 25.8.2007 20:21:
[/q]
[q]Zebir, 25.8.2007 20:25:
[/q]
Masentava sinkkuluukkuilu. Ää!
[q]Freja, 25.8.2007 21:03:
Yks, mikä sinkkuudessa ärsyttää, on se, et kaupoista löytyy tosi vähän sinkkujen paketteja ruokaa. Meinaan nyt siis lihaa ja kanaa jne.
Se o ärsyttävää.
Ttu jos mä halun kanankoipia, ni en iha viittis ostaa sitä mis o niitä 4 kpl
[/q]
Mä taas aina ostan mielelläni noita isompia pakkauksia ja teen kerralla enemmän ruokaa pakastimeen, niin ei tarvi joka päivä kokkailla ruokia evääks töihin.
Sinkkuluukku goes NYC
[q]Freja, 25.8.2007 21:44:
---
MiMoSa, 25.8.2007 21:07:
Mä taas aina ostan mielelläni noita isompia pakkauksia ja teen kerralla enemmän ruokaa pakastimeen, niin ei tarvi joka päivä kokkailla ruokia evääks töihin.
---
Siitä mäkin haaveilen, mutta kun omistan vaa jääkaapin pakastinlokeron, johon ei paljo mahdu mitää muuta ku siel o jo 2 viinapulloa
[/q]
:D
Tossa tilanteessa voi kyl vähän ottaa päähän ostaa isoja pakkauksia ja syödä viikon putkeen samaa ruokaa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- ...
- 996
- Seuraava »