SINKKULUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- ...
- 996
- Seuraava »
[q]Jone, 10.11.2009 17:29:
---
Miltzu, 10.11.2009 17:25:
Ei vittu mä oon 28 ja mietin et miten sitä uskaltaisi jutella vieraille ihmisille. Ei ihme että oon sinkku :D
---
Ota iisisti. Oon 31 ja vähän toisin tää munkin ihmissuhteiluni on mennyt kuin olis ollut suotavaa.
Ehms. Nyt tulikin just sellainen fiilis et tässä sitä kädetön neuvoo jalatonta koripallon pelaamisessa. Ei helkkari.
[/q]
Mä oon sun oikea kätes. Eiku...
[q]ezzy, 10.11.2009 18:05:
Mä oon sun oikea kätes. Eiku...
[/q]
Et sä halua olla mun oikea käteni.
[q]Anata, 7.9.2007 14:38:
---
Sand3, 5.9.2007 22:14: jotenkin tuli nyt taas sellai helvetin yksinäinen olo. Nyt arvostais ihan helvetisti sitä kun joku tulis, sulkis syliinsä ja ruttais lujaa. Nyt tää sinkkuilu on enemmän kuin perseestä
---
Olen huomannut ,että tuollaiset ikävät tunteet tulee ja menee. Nyt tuntuu taas hyvältä.*hymy**lohduttel*
[/q]
niinhän ne menee oikeastaan nyt taas on kaikki hyvin
joo-o...toivottavasti olen väärässä tai tämä luukku kutsuu taas
Hui kauhiaa! Kesä tulossa ja sinkkuus paukahti kuin rasvattu salama taivaalta. Mitenhän tässä oikein osaa olla, kun takana on vaivaiset kuusi vuotta seurustelua... Kai tästä on vaan otettava kaikki irti.
Perinteinen vonkaus kunniaan!
Tää rupee kyl jo menee ihan naurettavaks jankkamiseks, mut hei eihän se haittaa, ainaki siveys nauttii ku sinkkiksessä on suhinaa!
[q]Vampyrella, 24.9.2009 17:58:
Noniin, tätä mä lähinnä ajoin takaa. Jos sä näät jonkun tosi hehkeen typyn, niin kuin sä voit olla varma, että haluaisit ees bängäillä sen kans, koska sehän voi olla täys tampio, ja heti kun meet juttelemaan sille, niin asia saattaa käydä ilmi? Siinä vaiheessa et välttämätta haluaisi olla edes kaveri kyseisen ihmisen kanssa. Vastasit nyt sentään äsken jotain käyttäytymiseen liittyen, joten hallelujah! Ja emt, kyllä lihan himojakin usein tyydytellään useampi timma, entäs jos sekin homma sukkaa vaikka kuin ois hotti mimmi?[/q]
Enhän mä voikkaan tietää et haluisin, mut sen voin tietää jo lähestymättä et en missään nimessä haluu. Ja enkö jo sanonu et prioriteetti ei oo löytää uutta kaverii, mähän oon nii kyrpä etten jaksa pitää yhteyttä ku murto-osaan niistäkään mitä on vuosien varrella jo kertyny. Nii ja seksihän saa olla uuden parterin kanssa pientä sähläystä, mut jos se on ihan kauheeta nii pitää varmaan avaa suu ja sanoo mikä mättää tai mikä ois parempaa. Voi tosin olla vaikeeta ku ei monet osaa puhuu moisesta ees pidempiaikasessa suhteessa. Jos ei sitä suuta saa auki nii ei voi enää syyttää ku itteensä siitä et on paskaa.
[q]...kuinka muka heti ensinäkemältä voisi tietää haluavansa olla muuta kuin kaveri - tai pikemminkin edes kaveri -, vaikka ei ole vielä edes jutellut henkilön kanssa.[/q]
No nimenomaan ei voi tietää et haluis varsinkaan kaveriks. Loput selitykset on kai keivettavissa tosta yllä olevasta.
[q]Ja tosta kättelystä, toihan oli nyt vähän huono esimerkki, koska sä et ollut siinä aktiivisena toimijana... [/q]
Tarkotus oli vaan antaa jotain kuvaa siitä miten upeesti sitä kykenee käyttäytymään vieraiden kanssa. Et jos tilanteessa jossa itellä ei oo mitään mielenkiintoa toista kohtaan voi jo mennä ihan lukkoon ja olla hämillään, nii mites sit ku kyseessä on henkilö jota kohtaan tuntee voimakasta vetoa? (Nyt en muista enää mihin oli linkitetty, mut tutkimuski sen kerto et miehen ei tarvii ku hetki jutella mielestään viehättävän naisen kaa nii johan aivotoiminta rupee lyömää tyhjää :P)
Wapun kunniaks, täällä taas! Ku ei wörki ni ei wörki. Nyt sit rinnat kohti kesää ja kieli keskellä poskea!
Sama meininki jo vuodesta 2005 lähtien tunteella ja taidolla sinkkuillen
Ttu minä tarvi yhtään ketään.
Yksin on paljo parempi. *muuria rakentel*
[q]Nex, 24.9.2009 17:47:
no mua ei henk.koht baarissa nappaa yhtään ihmiset jotka just tulee juttelemaan joku yhenillan juttu mielessä.. mua kiinnostaa paljo enemmän sellanen joka alkaa vaan juttelee vaikka leffoista tai muusta mistä mä oon itekki kiinnostunu. ketäpä ei kiinnostais esim leffat. joo mä ehkä olen tylsä (ja siksi sinkku ;D) en vaan pidä yhdenillanjutuista... etäisesti liittyi edellisiin viesteihin tämä :P
[/q]
Ei mun mielestä kauheen etäisesti, vaan osu just siihen rakoon mikä nyt eniten ihmetyttää.
En millään haluis tunkee mielipiteitä sun suuhun, mut kuinka saatanan reppana pitäis miehen olla ettei sill oo yhtään kaverii koko maailmassa josta jutella leffoista? Et jos joku tulee leffoista juttelee nii eiks se oo sit ihan selvä et mielessä on joku ihan muu ku leffat, mut silti sen pitäis tulla jauhaa niistä leffoista? Ja varmaan jos joku tulee ja ekana kehuu vaikka sun tukkaa nii se on välitön no go?
Kai sitä on taas yhen epäonnistuneen rävellyksen jälkeen pikkuhiljaa uskottava, että täälä sitä ollaan.
Siihen "ollaan-eipäs olla-ollaan" -sirkukseen en ainakaan enää ikinä lähe
Parempi sitte näin!
[q]
Mix se tympeä tapaus ärsyttää?
[/q]
Lopeta toi jonen provosoinnin yrittäminen ( tai kenen tahansa muun) tästä topikista ei tule samanlaista ränkytystä kuin viimeisimmästä offtopikissa.
Ma teen teille nyt paljastuksen (koska olen hoperolla paalla ja kadun tata varmasti myohemmin):
Jos olisin Suomessa, olisin mita luultavammin juuri tata luukkua hyvaksikayttaen, ottanut yhteytta eraaseen vapaaseen herraan.
Mites tan nyt haluis pukee sanoiksi ettei mua ihan vaarinymmarrettais... Taalla on vaan joku, jonka postauksia olen pitkaan lueskellut ja mita enemman niita lueskelen, sita enemman mua kutkuttaisi joskus ottaa haneen yhteytta, silla hanella vaan tuntuu olevan hirvean samanlaiset ajatukset, arvot seka kiinnostuksen kohteet.
Tama talla eraa. Joku ajattelee ehka juuri sinua.
voi kinkkuluukku sentään ku o tylsää :P
[q]anniharha, 10.9.2007 22:20:
---
Janisa, 10.9.2007 21:59:
Ma teen teille nyt paljastuksen (koska olen hoperolla paalla ja kadun tata varmasti myohemmin):
---
Sä kadut sitä siinä vaiheessa kun sulle alkaa tulvimaan yksäreitä ja privakommentteja, joissa klubbarin miespuoliset sinkut kertovat varailleensa lentolippuja Atlantin yli. Tuskaa helpottaakses sun kantsii kysellä Finnairilta pääsisitkö osingoille niiden eksponentiaalisesti kasvavista lipputuloista.
[/q]
Lupaan informoida kun ensimmainen kolli buukkaa tanne lentolipun.
Vedonlyönti käyntiin, kenen veikkaatte olevan eka?
Mitä jos haluis olla sinkku, mutta ei kestä yksinäisyyttä? Onko parisuhtessa järkeä, jos toinen välittää musta enemmän kuin mä siitä? Pitäiskö vain olettaa et kyl se välittäminen tulee, ja aluks olinkin ihastunu, mut tuntuu et riidellään enemmän kuin hellitellään toisiamme. Ok, toi painaa duunia sellaseen tahtiin etten itekään jaksais, ja se vaikuttaa aika paljon yhteiseen aikaan. Tai sit et se nukahtaa sohvallle joka yö. Eipä paljoo mairittele kun ei halua edes vieren tulla nukkumaan. Tai no, onhan sitä itekin tullu tehtyä katoamistemppuja...
Onkos tää nyt joku seuranhakupalsta No, mullekkin saa hommata deitin...*sydän*
[q]Certifier, 11.9.2007 20:07:
Tulkaa käymään Vaasassa niin saatte miestä*super**joo*
[/q]
Been there done that... Älkää menkö!!
Ihana huomata, kuinka itsekseenkin voi olla onnellinen.*tanssittel*
Kaiken kaaottisuuden jälkeen on ilo huomata tasapaino elämässä. Se on jopa mielenkiintoista.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- ...
- 996
- Seuraava »