SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)
[/q]

Hyvin jäbä kyl vetää, eikä tässä ny ollu imo mitää noloa. Musaa ois voinu kenties vielä mietiskellä, paitsi jos etsit jotain 90-luvun alkupuolesta nostalgoivaa house-emäntää :)

[q]ezzy

Yrittää saada vaan itselleen pildee, huonosti, mutta yrittää sentään :D

[/q]

Aa, juu.. No, onnea vaan sille tielle.

Ei oo helppoo tää sinkkuilu vs. parisuhteessa oleminen, varsinkaan kun ei oikein tiedä kumpaan kategoriaan kuuluu... Oon deittaillut nyt muutaman kuukauden yhden kundin kanssa ja menee ihan kivasti. Ollaan muuttamassa tammikuussa yhdessä Australiaan minne mä lähden työkomennukselle, se lähtee seuraks hengailemaan (ja yrittää tietty löytää itelleenkin jotain töitä). Itse asiassa oli tarkotus että muutetaan kirjat saman katon alle vielä ennen lähtöä, kundi sanoi tänään tekevänsä muuttoilmoituksen että ollaan virallisestikin avopari ennen lähtöä ja hänet on mun työsopimuksessa merkitty avopuolisoksi.

No eihän tässä muuten mitään, mutta kundin mukaan sitä ei saa kutsua poikaystäväksi ja esim. Facebookissa mulla lukee vielä relationship statuksena "single". Kuitenkin on ihan selkeästi sovittu hänen aloitteestaan jo aikoja sitten että muiden kanssa ei enää olla. Mutta ei sitä näköjään voi silti käyttäytyä niin kuin olisi parisuhteessa, ei se oo musta juuri kenellekään mitään puhunut edes siinä yhteydessä kun on puhunut kavereilleen muuttavansa Australiaan ens vuodeks. Kun ollaan yhdessä liikenteessä niin ei voi julkisella paikalla pitää kädestä ja bileissä käydessä on turha odotella et tulis paljon pusuja tai huomiota ylipäänsä.

On vähän WTF olo aina välillä. Mitä hittoa tässä nyt tapahtuu...? Vai onko kyse vaan tavallisesta suomalaisesta miehestä ja mä en vaan ton jenkeissä asumisen jälkeen enää muista miten ne käyttäytyy

teh ankeus-luukku...bleh

tsot tsot!

[q]Vampyrella, 24.9.2009 19:52:
---
Zeratul, 24.9.2009 19:48:

Tottakai tää on kaikki mun omaa kehitelmää! Ja niinku just totesit nii yrittänyttä ei laiteta! Ei siis kandee ees yrittää ku ei kuitenkaa laiteta, mitä ikinä sit mahtaakaan tarkottaa! ;)

---

AAAWWWW, meganegis! <3

(Luulis kyllä ees säälistä heruvan!)
[/q]

http://kuvat.klubitus.org/1115/117_28783.jpg

Vuosi menny nopsaan tällä osastolla. Mahdollisimman epäsopivia tyyppejä tullu vastaan. Eikö jo nyt vois tulla se oikea, kun tiedän tarkalleen, millaisen ihmisen kanssa haluaisin elää.

[q]Vampyrella, 16.11.2009 14:22:
No niinpä, sä jos joku oisit nimenomaan _HOIDON_ tarpeessa. :'DD
[/q]
Kaikki halukkaat empaattiset ja hyväntahtoiset sielut, joiden hoivavietti pakottaa pelastamaan pienen pojan ahdingosta voikin sitten asettua kiltisti jonoon.. Oisko toi aada ensimmäinen? ;)

[q]Lauruska, 6.4.2009 13:09:
Tämä luukku maistuu kyllä päivä päivältä paremmalta. Huuh onneksi :)
[/q]

Kyl tääl viihtyy :))

Millähän hopeatarjottimella näitä voisi saada sopivassa suhteessa, niin että voisi itse kasvatella itseään ja samalla poimia yllättäviä vaikutteita muilta. Uskoisin kuitenkin, että mikä tahansa selväpäisyydentaso elämässä saattaa tulla vastaan, sen huomaa ennen pitkää taas auttamattoman vähäiseksi ja pitää palata sorvin ääreen, oli sitten suhteessa toiseen ihmiseen tai autuaan keskittyneesti itseensä. Kumpikaan tilanne ei sulkene pois mahdollisuuksia löytää itsestään enemmän.

Niin just.

Ja onneksi. :) Mun mielestäni itsensätutkiskelu, kipukohtien bongaaminen ja niiden jauhaminen on kivaa ja mielenkiintoista - ikävää ja hankalaa saattaa olla kun niitä kieltäytyy havaitsemasta..? Ehkä osasyy haltioituneeseen asenteeseeni on sekin, että olen oppinut tähän (ja toki oppimassa koko ajan) vasta viimeisten kahden vuoden aikana. Tästä iso kiitos kuuluu rakkaalle avomiehelleni. <3

Parastahan olisi viettää aikaansa sellaisten ihmisten seurassa, jotka auttavat kasvamaan kohti sitä täyttä omaa potentiaalia, samalla mukavaa rentoilua ja purinaa tarjoten. Yksiselitteisesti ei siis henkilökohtaista kasvua voi laittaa sinkkuuden, seurustelun, hyvän tai huonon suhteen piikkiin.

Päästäkää mut pois täältä! Mä en sovi tänne yhtään...
Ei mulla muuta...

Kasvua tapahtuu kaikissa noissa. Mutta tietty tilanteet missä elää vaikuttaa siihen minkälaista kasvua hakee ja tarvitsee. Eli henkilökohtaisen kasvun sävyjä voi laittaa osin myös olosuhteiden piikkiin

Hmm, sanoin ehkä vähän epäselvästi. Tottakai henkilökohtaista kasvua voi kiittää tai syyttää olosuhteista. Ei voi kuitenkaan yksiselitteisesti sanoa että nimenomaan suhteessa tai suhteettomuudessa tai tietynlaisessa suhteessa tapahtuisi enemmän/vähemmän tätä kasvua.

Yksiselitteisesti ei siis henkilökohtaista kasvua voi laittaa sinkkuuden, seurustelun, hyvän tai huonon suhteen piikkiin.

Kasvua tapahtuu kaikissa noissa. Mutta tietty tilanteet missä elää vaikuttaa siihen minkälaista kasvua hakee ja tarvitsee. Eli henkilökohtaisen kasvun sävyjä voi laittaa osin myös olosuhteiden piikkiin

[q]vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :) (Invalid youtube)

Mietin hetken kriitikin antamista, mutta ennen sitä kysytään muutama kysymys:

1. Tanssitko puhtaasti omaksi iloksesi?
2. Videoitko noita sessioita ihan muuten vaan, vai yritätkö niiden avulla kehittää tekniikkaasi ja tyyliäsi?

Parastahan olisi viettää aikaansa sellaisten ihmisten seurassa, jotka auttavat kasvamaan kohti sitä täyttä omaa potentiaalia, samalla mukavaa rentoilua ja purinaa tarjoten.

http://1.bp.blogspot.com/_OovoeAJ1zzA/S3hLjbs5llI/AAAAAAAAAsA/E217bjUZHMc/s1600-h/Purina+Cat+Chow.jpg

?

[q]Jone:
Tollaset pomppimiset ihmetyttää mua suuresti. Sinkkuudesta on seurusteluun kuitenkin pitempi kuin muutaman päivän matka, joten en ymmärrä miksi ”sinkkuluukusta” pitää ilmoittautua niin suunnattoman hätäisesti pihalle ja ilmoittaa sitten paluustaan parin päivän päästä.

Toi kuullostaa jotenkin siltä, että näin tekevillä ihmisille (joita muuten tuntuu olevan suht paljon) ei ole ihan odotukset kohdallaan ja realistinen näkemys tilanteesta.
[/q]
Nokun toivossa on niin hyvä elää.
Pathetic.

Ahistaa semisti, kun kaikki on vihdoin ollu hyvin ja sit eksä päätti sanoo, et itteasiassa mitä enemmän me hengataan sitä enemmän se mua kohtaan tuntee.

Ei täs kerennykkään olla kun 1 viikko sellasta aivan täydellisessä tasapainossa olemista, kun olin saanut kaiken setvittyä ja olin keskittyny muihin asioihin.
En edelleenkään haluu palaa yhteen. Jos jotain joskus tapahtuu se saa olla ihan uus suhde uusilla eväillä.Enkä mä todellakaan aijo helpottaa sen tapahtumista. Nyt nautin omasta sinkkuelämästä ja oman tulevaisuuden luomisesta ja sitä en halua menettää.

aah okei :/ noh kyllä se oikea vielä löytyy!

*thumbsup*

Mä en osaa olla yksin saatana. Nukun toista viikkoo putkeen sohvalla ku sängyssä on liian yksinäistä nukkua.

Unikaveriluukku ?

Mä en osaa olla yksin saatana. Nukun toista viikkoo putkeen sohvalla ku sängyssä on liian yksinäistä nukkua.

I'd be happy to help :)

Loistavien halien lisäksi mä olen tehokas lämpöpatteri öisin :D

Pääsenkö pois täältä jos toivon oikein oikein kovasti? Eräs tietty olis jo mielessä, mutta mun kärsivällisyys ei vaan jaksa odottaa miten tässä käy!

O