SINKKULUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 435
- 436
- 437
- 438
- 439
- ...
- 996
- Seuraava »
[q]astaroth, 10.9.2008 18:05:
ootteko nyt äijät tekemässä jotain urheilua sinkkuilusta?
[/q]
Naah.. Me ollaan vaan niin valaistuneita, ettei meitä oikeastaan enää kiinnosta muu kuin debatoida elämänkatsomuksellisten filosofioiden nyansseista. Voin taata, että tällä meiningillä ei tarvitse kovin kummoisia urheilusuorituksia, että pysyy sinkkuna ;)
[q]siveys, 10.9.2008 19:09:
---
astaroth, 10.9.2008 18:05:
ootteko nyt äijät tekemässä jotain urheilua sinkkuilusta?
---
Naah.. Me ollaan vaan niin valaistuneita, ettei meitä oikeastaan enää kiinnosta muu kuin debatoida elämänkatsomuksellisten filosofioiden nyansseista. Voin taata, että tällä meiningillä ei tarvitse kovin kummoisia urheilusuorituksia, että pysyy sinkkuna ;)
[/q]
Hear hear!
[q]
Onkos tääl ny semmonen pic or STFU-meininki päällä taas?
[/q]
Noh, huomenna heräät taas todellisuuteen ja huomaat, että se sun "uskomaton beibe" onkin äitis. Ei se mitään, itket sitten pahan olon pois.
[q]Optik, 7.12.2006 13:01:
---
Tähän on kyl pakko kommentoida että nykyajan kertakäyttökulttuuri on pesiytynyt vahvasti myös seurustelusuhteisiin, ja parin kuukauden "tilapäisprojektit" ovat enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Valitettavasti.
[/q]
eli mä en enää merkkaa mitään... *pökr*
[q]Takyon, 25.10.2006 12:47:
Tää nyt tekee totaalisen yllärimuuvin ja hyppää tuonne toisen luukun puolelle
[/q]
Meinaako tää nyt sitä ettei sun sohvalle enää pääse yöksi
[q]larzizi, 7.12.2006 18:49:
---
Haitok, 7.12.2006 18:40:
Onneksi on olemassa ihmisiä, jotka voi nukkua toisen vieressä ihan vain kaverinakin Etenkään kun kyseessä ei ole mikään sellainen "hei saisiks mä nukkuu sun vieressä?" kihnutus, vaan joka kerta on kyseessä ollut lähinnä nukkumapaikkojen vähyys.
[/q]
Eipä tässä voi muuta kuin kuunnella oman sydämensä ääntä. Itse ne valinnat on aina tehtävä.
3 vuosi alkaa kohta, mikäs tässä sinkkuillessa :P
[q]alphamagic, 11.9.2008 18:48:
---
mikke, 9.9.2008 20:08:
On muuten perseestä olla korviaan myöten rakastunut johonkuhun, mutta ei ole varma että onko se rakastuminen ja hullaantuminen molemminpuolista...
---
Joo tai sit tää toinen perinteinen et se toinen on vähintään kihloissa
[/q]
Tai joku kaveri blokkaa sen just ku oot menossa juttelee "seuraavissa bileissä" :D
[q]ezzy, 12.9.2008 08:46:
---
alphamagic, 11.9.2008 18:48:
---
mikke, 9.9.2008 20:08:
On muuten perseestä olla korviaan myöten rakastunut johonkuhun, mutta ei ole varma että onko se rakastuminen ja hullaantuminen molemminpuolista...
---
---
Tai joku kaveri blokkaa sen just ku oot menossa juttelee "seuraavissa bileissä" :D
[/q] totta...
[q]Epailija, 21.3.2007 13:09:
---
KooKie, 21.3.2007 12:15:
Ja sitten viisaita sanoja:
If you love something, turn it loose. If it doesn't come back, kill it!
-Doug Horton
[/q]
Hehee. paras! ..tost tulee mun uus slogan.. ;)
[q]Nauskiss, 26.7.2009 12:16:
Vaikuttaa siltä, että jos muutaman viestin jälkeen ei olla suunnilleen naimisiin menossa (tai ainakin naimaan), niin niillä pettää hermot. Ja sitten aletaan haastamaan riitaa ja haukkumaan tai PAKOTETAAN (siinä toki onnistumatta) tapaamiseen tai vastailemaan viesteihin useammin ja kirjoittamaan enemmän tai chattailemaan tai antamaan puhelinnumero ja osoite tai lähettämään kuvia... Siis PAKOTETAAN. (Varsin tervettä sanoisin.)
[/q]
Mä en ymmärrä, että mikä siinä on, että pitää rynnätä siitä ruudun ääreltä heti treffeille. Ainakin itse olisin halunnut vähän viestitellä enemmänkin sähköisesti ennen tapaamista, mutta ei ole kirjoittaminen tuntunut kiinnostava toisia osapuolia.
Joten enpähän ole sitten nettiseuraa itselleni hetkeen etsinyt
[q]mikke, 9.9.2008 20:08:
[/q]
[q]opmdevil, 10.6.2009 00:37:
Onko täysin epänormaalia jos tuntee täysin vastustamatonta halua heittää romanttisia privaviestejä tytölle joka postailee sinkkuluukkuun?
[/q]
Anna mennä! ..ja mun neuvoja kannattaa uskoa,kysy vaikka eräältä joka harmitteli kun tapas ihanan naisen joka asuu Ruotsissa ja mä käskin kokeilla onneaan anyway ..nykyään hekin taitaa seukkailla
..ja itseasiaan.. Kuinka ihanaa onkaan viettää aikaa isovanhempiensa kanssa, kun jossain välissä kumpikin paikallaolevista tulee vaivihkaa kyselemään että jokos sitä on sutinaa löytyny
Selittele siinä sitte, nojoo, eipä ole ketään täysijärkistä näkyny, ja sitäpaitsi enhän mä etikkään.. (junou,ettimällä ei löydä ja päläpälä)
Tuttua huttua sinänsä, mut silti jotenkin niin ahdistavaa.
Ja mä tiedän että noi tarkottaa vaan hyvää, tottakai ne haluais että mäkin löytäisin jonkun, mut ääh..
Nii, ei näkyny sitä juhannusjonoa ei. Olin kai liian syvällä metässä
[q]kindertin, 2.1.2009 22:24:
Tittidiii.. En mä täällä viihdy,poistuin jo
..enkä halua takasin..
[/q]'
MITÄÄÄ???
[q]kindertin, 20.6.2009 21:55:
---
opmdevil, 10.6.2009 00:37:
Onko täysin epänormaalia jos tuntee täysin vastustamatonta halua heittää romanttisia privaviestejä tytölle joka postailee sinkkuluukkuun?
---
Anna mennä! ..ja mun neuvoja kannattaa uskoa,kysy vaikka eräältä joka harmitteli kun tapas ihanan naisen joka asuu Ruotsissa ja mä käskin kokeilla onneaan anyway ..nykyään hekin taitaa seukkailla
..ja itseasiaan.. Kuinka ihanaa onkaan viettää aikaa isovanhempiensa kanssa, kun jossain välissä kumpikin paikallaolevista tulee vaivihkaa kyselemään että jokos sitä on sutinaa löytyny
Selittele siinä sitte, nojoo, eipä ole ketään täysijärkistä näkyny, ja sitäpaitsi enhän mä etikkään.. (junou,ettimällä ei löydä ja päläpälä)
Tuttua huttua sinänsä, mut silti jotenkin niin ahdistavaa.
Ja mä tiedän että noi tarkottaa vaan hyvää, tottakai ne haluais että mäkin löytäisin jonkun, mut ääh..
Nii, ei näkyny sitä juhannusjonoa ei. Olin kai liian syvällä metässä
[/q]
Mä olen sen verrna epäluuloinen, ettei nään netin kautta toimis. Tunteet ja emootiot ei toimi tätä kautta joten ainoa mahis on kysyä/kirjoittaa (minä tunnet nyt näin tms). Luulisin, että netin kautta vasteajat tutustua olisi paremmat. Parissa kun tapaa jonkun niin sit saa taas odotella ekän illan jälkeen seuraavia bileitä jos hommat etenee hitaasti.
Tänne sit taas vaihteeks....
[q]julia, 18.2.2009 20:10:
---
[size=14]Vaaditteko te kumppaneiltanne enemmän kuin itse olisitte samiossa olosuhteissa olleet kykeneviä tekemään? Etsitte sitä "kunnollista" miestä/naista, mutta oletteko oikeasti itse niin kunnollisia kuin mitä etsitte?[/size]
---
Sanoit, että naiset eivät ole sen luotettavampia kuin miehetkään. Tässä olen samaa mieltä, että todennäköisesti eivät olekaan. Tiedän ja tunnen myös epärehellisiä ja valehtelevia naisia.
[/q]
Täst asias minäkin olen samaa mieltä! Ainaki mitä omaan kaveripiiriin on kattomista, niin kyl naiset täs pienen kyläpahasen piirissä ovat enemmän olleet niitä epärehellisiä ja koijaavia kuin miehet..Tiedä sitte et mistä moinen johtuu mut..
Sit taas ku tähän lähinaapuri kaupunkiin menee niin siel kyl mitä tuntee sakkia ja kattoo menoa, niin huomaa et jätkät siel kyl vetää sit pitemmän korren tuos sikamaisuudessaan. Niin ja luottamuksenkaan arvoisia ne ei siel ole...
Mut mut meitä on moneen junaan tunnetusti..Osa tsupsuttaa vähä eri tyylilllä etipäin ja osa taas vähä toisella..Kai se balanssi pysyy sit kohillaan näin..tai jtain..*ding*
[q]sts, 16.1.2007 09:45:
Ja olet katkera koska? :D
[/q]
En ole katkera, halusin vain tietää, mitä hauskaa sä näit tossa.
P.S. Kysymyksiin ei vastata vastakysymyksillä.
[q]Android, 28.6.2007 16:02:
---
hallucinogen, 28.6.2007 14:51:
Kyllä mäkin vähän tomeruutta kaipaan naiselta :)
---
Salaa säkin siitä strap-onista vaan haaveilet :D
[/q]
Strap-onit *sydän*
[q]Lyylikki, 13.9.2008 15:00:
Teinpäs eilen vähän muuvsseja, enkä tullut porukoille yöksi
[/q]
oho :o sul on sit kerrottavaa! Hah, mullakin ehkä :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 435