SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Freja, 1.2.2009 13:41:

Oon vaan huomannu et täällä ihmisillä on vaan niin kova kynnys tulla keskustelemaan esim ratikassa, kahvilassa, kaupassa, kadulla, ihan sama missä - ihmiset tekevät sitä vain baarissa, ja juuri noita ryyppyjä ottaneina. Se on vaan niin saatanan masentavaa että suurin osa on niin sulkeutunutta, eikä uskalla "ottaa riskejä" selvinpäin.

Tästä päästään taas siihen, mistä aikasemminkin oon avautunut - en vaan tykkää miehistä jotka eivät uskalla selvin päin avata sanaista arkkuaan.
Baarissa en käy siksi, että metsästäisin miestä (sieltä niitä ei löydy, todettu jo vuosia sitten), vaan käyn siksi että tahdon joko rentoutua ja ottaa muutaman, lukea päivän lehden jne, tai sitten käyn tanssimassa jonka lomassa tulee kyllä otettua siideriä.

Jos mulla joskus onni potkasee.....
[/q]
Ymmärsinkö mä nyt oikein, että sä olet kyllästynyt siihen, että omista aloitteistasi huolimatta ei ole löytynyt mr. Oikeaa, ja miesten tekemät aloitteet ovat oleet riittämättömiä? Mun on nimittäin todella vaikea käsittää naisia jotka valittavat ettei oikeaa löydy. Naisilla kun tuo "iskuprosessi" on huomattavasti helpompi. Ei tarvitse kuin ilmestyä paikanpäälle, ja jos käy niin huono ilta, ettei kohdalle osu kuin huonoja iskuyrityksiä, valitsee itse mieleisensä ja ottaa tilanteen haltuun*.
[q]
Yrittäkää edes joskus jutella sille söpölle tytölle/pojalle joka tulee liikennevaloissa vastaan. Hymyilkää vastapäätä istuvalle kauniille naiselle/komealle miehelle. Ihan mitä vaan, yrittäkää uskaltaa selvinpäinkin. Kiitos.
[/q]
Se tosin on kovin valitettavaa, että yhä suurinosa suomalaisista tuntuu olevan niin sulkeutuneita, että keskustelu tuntemattomien kanssa, esim julkisissa kulkuneuvoissa tuntuu mahdottomuudelta. Ja siis muussakin kun vain isku mielessä.

*En nyt yritä sanoa, että jokainen nainen voi valita missä tahansa tilassa haluamansa miehen, mutta todennäköisyys sille, että mies lähtee mukaan naisen iskuyrityksestä on mielestäni huomattavasti suurempi kun toisinpäin.

[q]hallucinogen, 1.2.2009 13:22:
---
niomic, 31.1.2009 22:41:
Mitä jos koittais semmosta strategiaa ettei ois ihan tonnikossuissa ku yrittää saada jotain aikaseks?

Just a thought.

---

Niin sitä voisi kuvitella mutta iso osa meistä miehistä tarvitsee monta rohkaisevaa ryyppyä tai sitten se idea naisen etsimisestä tulee vaiheessa jossa saanti ei oo enää kovin kaksinen :D
[/q]

Toi on surullista kun niin moni mies näyttää ajattelevan juuri noin, että tarvitsevat ne >10 "rohkaisevaa" ryyppyä ennekuin uskaltavat edes avata suunsa tai tehdä mitään liikettä asian suhteen. Sen takia se peli onkin menetetty niin nopeasti, viimeistään silloin kun mies avaa suunsa ja paljastuu se todellinen humalatila.
On niitä toki naisiakin, en siis nyt sano että yksinomaan miehet näitä övereitä harrastaisivat.

Oon vaan huomannu et täällä ihmisillä on vaan niin kova kynnys tulla keskustelemaan esim ratikassa, kahvilassa, kaupassa, kadulla, ihan sama missä - ihmiset tekevät sitä vain baarissa, ja juuri noita ryyppyjä ottaneina. Se on vaan niin saatanan masentavaa että suurin osa on niin sulkeutunutta, eikä uskalla "ottaa riskejä" selvinpäin.

Tästä päästään taas siihen, mistä aikasemminkin oon avautunut - en vaan tykkää miehistä jotka eivät uskalla selvin päin avata sanaista arkkuaan.
Baarissa en käy siksi, että metsästäisin miestä (sieltä niitä ei löydy, todettu jo vuosia sitten), vaan käyn siksi että tahdon joko rentoutua ja ottaa muutaman, lukea päivän lehden jne, tai sitten käyn tanssimassa jonka lomassa tulee kyllä otettua siideriä.

Ja ei, muhun ei myöskään iske miehet joita en ehkä ole baarissa tavannut, mutta jotka silti vetävät joka viikonloppu (ja ehkä myös molempina päivinä) änkyräkännit ja sen jälkeen potevat darraa niin kauan kun on taas uusi viikonloppu ja he voivat jälleen kallistaa kuppia "rankan työviikon jälkeen".

Jos mulla joskus onni potkasee ja saan sellaisen miehen joka täyttää mun kriteerit (joita on siis enemmänkin kuin tuo mistä nillitän), niin toivon kyllä paljon paljon enemmän niitä rauhallisia viikonloppuja kuin älytöntä "bailaamista" ja hirveitä darroja. Enkä toki nyt sano että miehen pitäisi olla absolutisti, vaan se kohtuus olisi kiva, kuin myös ymmärrys siitä että ilmankin alkoholia voi olla viikonlopun tai pitää hauskaa.

Yhdessä ulkoilua, harrastamista, kavereiden tapaamista, leffaa kainalossa, olemista, pleikalla pelaamista.. Aktiviteettejä on monenlaisia, mitä teen paljon mielummin kuin lähden juomaan kännit. Arkena saatan juoda mm viinilasillisen/pari, tai siiderin-pari, mutta tiedän kohtuus-sanan merkityksen.

Mmmmh meni ehkä vähän hakoteille mun kirjottelut mut halusin avautua.

Yrittäkää edes joskus jutella sille söpölle tytölle/pojalle joka tulee liikennevaloissa vastaan. Hymyilkää vastapäätä istuvalle kauniille naiselle/komealle miehelle. Ihan mitä vaan, yrittäkää uskaltaa selvinpäinkin. Kiitos.

[q]
Umbala, 1.2.2009 14:36:
Ymmärsinkö mä nyt oikein, että sä olet kyllästynyt siihen, että omista aloitteistasi huolimatta
[/q]
[q]Freja, 1.2.2009 14:57:

Et ymmärtänyt.
En missään vaiheessa valittanut sitä, ettei oikeaa löydy. Rehellisesti sanottuna, en sitä edes etsi. Tiedostan, ettei vastaani ole vielä kävellyt miestä, joka olisi mulle Se. Mä en myöskään usko, että mä yhtäkkiä törmään johonkin mieheen, ja sillä sekunnilla tietäisin sen olevan mulle tarkoitettu. Mä oon ihminen, joka oikeasti haluaa tutustua ensin ihmiseen kunnolla, ennenkuin uskaltaa sanoa olevansa edes ihastunut - jos kiinnostun ihmisestä, niin tottakai haluan tutustua häneen paremmin
[/q]
Eli siis uudelleen. Kun sä olet kävellyt kadulla, ja vastaan on tullut mahdollisesti kiinnostava the.Oikea ehdokas, sä olet tehnyt niitä aloitteita, ja niistä huolimatta ei sitä oikeaa ole löytynyt? Ja siis en nyt sano, että sulla olisi kauhea haku päällä tjms, yritän vain tuoda esille sitä pointtia, että jos naiset olisivat aktiivisempia,
1. Tasaarvo toteutuisi tässä maassa paremmin.
2. Suomalaiset olisivat todennäköisesti onnellisempia.

[q]niomic, 31.1.2009 22:41:
Mitä jos koittais semmosta strategiaa ettei ois ihan tonnikossuissa ku yrittää saada jotain aikaseks?

Just a thought.
[/q]
Niin sitä voisi kuvitella mutta iso osa meistä miehistä tarvitsee monta rohkaisevaa ryyppyä tai sitten se idea naisen etsimisestä tulee vaiheessa jossa saanti ei oo enää kovin kaksinen :D

[q]Vampyrella, 25.1.2009 23:32:
Mulla ei ole tarvetta päteä. Kuinka kukaan ylipäänsä voisi päteä omilla mielipiteillään? Mun mielipide on vain yksi muiden joukossa.
[/q]
No jos omaa vaan paljon paremmat mielipiteet kuin muilla? :D

[q]Minun on vaikea olla vastamaatta minulle osoitettuihin quottauksiin, I admit, joten jos haluatte hiljentää meikäläisen jauhannan, nih elkää enää quotatko!
[/q]
OK!

[q]Jos vaikka sais tän topikin sisällön takasin raiteilleen. :)
[/q]
Please God NO! Mistä sinkkiksessä ylipäätään ees pitäisi puhua? Mä ainakin vaan perseilen ihan kaikesta mitä tulee mieleen. Tää on ainakin minulle vannoituneena ikisinkkuna vähän niinku oma koti, joten käytös on luonnollisesti sen mukaista.

*nostaa jalat pöydälle*

[q]niomic, 2.4.2009 19:48:
Voisit tehdä useammankin testin:
[/q]
Voisin myös tehdä testin siitä miten vaikuttaa jos:

1. ilmoittaja väittää olevansa neitsyt
2. ilmoittaja väittää olevansa kokenut sängyssä
3. ilmoittaja väittää olevansa HIV positiivinen
4. ilmoittaja väittää olevansa biseksuaali

.. jne..

Mutta enpä taida jaksaa.

Voisin vaikka ensiksi panostaa siihen, että pääsisin eroon omasta neitsyydestäni.. Lasketaanko lampaat?

[q]Vampyrella, 25.1.2009 23:59:

2.) Olen nähnyt kaikenmoisia lapsia jo pelkästään duuninikin puolesta, enkä vaan osaa nähdä lapsia rumina. Sorry. Mussa on varmasti jotakin vikaa, mutta hyväksyn sen.
[/q]
Ai sä oot tekemisissä lasten kanssa duunin puolesta. Onko tullut puhuttua joulupukista?
[q]
''Kokeilemallahan se selviää''.
[/q]
Hienoa urheilumieltä.

Mä en tiedä tekeekö se musta pahan ihmisen, mutta itse kyllä valehtelisin tai neuvoisin valehtelemaan jokaisessa noista. Vähän jo ehtinyt saada huonoja kokemuksia vääristä totuuksista väärissä paikoissa. Mutta mukava kuulla, että joku yhä jaksaa olla totuuden puolella.

[q]opmdevil, 1.2.2009 16:55:
Minut on kirottu viettämään loppuelämäni sinkkuudessa. Eilen olin baarissa ja siinä sitten sattui olemaan maailman-koko-universumin nätein tyttö jolle piti jotain sitten kaksi olutta juoneena sönkätä kun tunsin itseni rohkeaksi.
[/q]

Mä en taas ikinä kuule mitä mulle baareis puhutaa (musat on yleensä nii kovalla ja taidan olla kuuro sit muutenki). Pitää vaa viedä muijat kädestä pitäen suoraan tanssi-lattialle luolamies tyylii ja jättää kommunikointi yritykset vähemmälle ;D

[q]niomic, 1.2.2009 18:14:
Oisko noin parempi :)?
[/q]
Kamalan ilkeä olet :(

[q]pululu, 2.5.2009 23:23:
...tiedän sulle juurikin sopivan tytön joka ei halua liian tiivistä yhteiseloa.
[/q]
En mä tiedä olisiko mulla oikeasti lopulta mitään tiivistä yhteiseloa vastaan, kunhan saisin tehtyä sen mitä haluan :D

Mutta on mulla kyllä varmaan jonkinlainen pelko siitä, että toisen ihmisen läheisyydessä maailmasta käytännössä katsoen katoaa muu merkitys ja ajan itseni tätä yhtä jumalaa palvoen umpikujaan, jossa minulla ei ole tilaa kasvaa, kehittyä ja kukoistaa.

[q]Vampyrella, 26.1.2009 00:11:
Toki omat mielipiteet tuntuu kullekin ihmiselle parhailta, jokaisessa meissä kun asustaa se itsekäs ja subjektiivinen puoli, mutta mielestäni mielipiteillään ei voi päteä. Omaamallaan faktan määrällähän pätemisen tarvetta potevat ihmiset yleensä pätevät.
[/q]
Sun mielipiteet tässä asiassa on vaan yksinkertaisesti ihan perseestä.

Sun mielipiteet estää ihmisiä tekemästä kaikkia niitä hienoja asioita, joista ne ei halua kertoa kumppaneilleen. Sen lisäksi ne laittaa pariskunnat kärsimään enemmän kuin on pakko jos tulee vahingossa tai ajattelemattomuuttaan tehtyä jotain mikä satuttaa kumppania.

Mun mielipiteet on selkeästi paljon parempia.

[q]Kiitos muuten quottauksesta, dyyd!
[/q]
Eipä kestä! Meitsi harrastaa nykyään vaan reilua quottauspeliä.

Toi tuntemattomille esim liikennevaloissa, ratikassa, dösässä tai vaikka duunipaikan kahviossa (no ok, siel ei välttis oo samallai tuntematon) on kyl siitä vielä äärettömän hankalaa että vaikka itse sattuisit olemaan harvinaisen avoin ja ulospäinsuuntautunut yksilö jopa selvinpäin niin mikä on todennäköisyys sille että henkilö johon menet ottamaan sitä kontaktia täysin puun takaa ei pidä sinua epäilyttävänä creeppinä kun tollai tuut häiritsee / vonkailee / stalkkailee...

[q]opmdevil, 1.2.2009 18:06:
---
Mind Movements, 1.2.2009 17:57:
---
opmdevil, 1.2.2009 16:55:
Minut on kirottu viettämään loppuelämäni sinkkuudessa. Eilen olin baarissa ja siinä sitten sattui olemaan maailman-koko-universumin nätein tyttö jolle piti jotain sitten kaksi olutta juoneena sönkätä kun tunsin itseni rohkeaksi.

---

Mä en taas ikinä kuule mitä mulle baareis puhutaa (musat on yleensä nii kovalla ja taidan olla kuuro sit muutenki). Pitää vaa viedä muijat kädestä pitäen suoraan tanssi-lattialle luolamies tyylii ja jättää kommunikointi yritykset vähemmälle ;D

---

Lontoon Ministry of Soundissa tuli juteltua tanssilattialla jonkun muijan kanssa ja pääsääntöisesti se mitä mä sanoin koko ajan oli jotain tyyliin: "Ai käänt hiör juu, tis mjuusik is vei too laud!" eikä sekään varmaan saanut mitään selkoa mitä mä sille yritin sönkätä.
[/q]

ahahah kävin just viime viikolla gigglinin tanssi-lattialla samantyyppissen keskustelun yhden Argentiinalais neidon kaa :D

[q]Syder, 19.3.2009 08:27:
Laitumella ja navetassa on tilaa monelle lehmälle mutta vain yhdelle sonnille
Eiku wat
[/q]

Selkeesti kevään paras iskurepliikki

[q]opmdevil, 1.2.2009 16:55:

Mä: Moi
Se: No moi
Mä: Käytkö sä täällä usein?
Se: En
Mä: No, missä sitten yleensä käyt?
Se: Enpä juuri missään.
Mä: Tykkäät siis niinkusta viettää koti-iltoja?
Se: Voisi sen noinkin sanoa. Mene pois.

Täytyy niinkusta näin seuraavana päivänä tilannetta analysoineena todeta, että omasta puolesta homma meni suhteellisen hyvin ensimmäiset 15 sekuntia. Sen jälkeen täytyy sanoa, että homma vähän niinkusta meni pieleen.
[/q]

haha "käytkö sä tääl usein?" :D
pakko nostaa hattua et kehtasit heittää tommosen kliseen, jos olis käyny hyvä tuuri se muija olis ottanu ton huumorilla mut toi "En" oli aika kylmää.

[q]siveys, 2.4.2009 20:37:
---
niomic, 2.4.2009 19:48:
Voisit tehdä useammankin testin:

---

Voisin myös tehdä testin siitä miten vaikuttaa jos:

1. ilmoittaja väittää olevansa neitsyt
2. ilmoittaja väittää olevansa kokenut sängyssä
3. ilmoittaja väittää olevansa HIV positiivinen
4. ilmoittaja väittää olevansa biseksuaali

.. jne..

Mutta enpä taida jaksaa.

Voisin vaikka ensiksi panostaa siihen, että pääsisin eroon omasta neitsyydestäni.. Lasketaanko lampaat?
[/q]

Ainoastaan jos kärsii insomniasta.

[q]kindertin, 17.10.2009 11:48:
(Pettämisestä)
Mitäs mieltä klabbari on tästä? [/q]

Aika hyvä analyysi! Tietty tuohan on vain tip of the iceberg, mutta oikein hyviä huomioita ihmisen käytöksestä ja itselle näkymättömistä asenteista ja ajatuksista.

On monta asiaa joista pettäminen voi johtua, mutta kuten artikkelissakin sanottiin, aina on kyse siitä että syystä tai toisesta suhde ei ole "tarpeeksi", ja en usko että se koskaan johtuu puhtaasti vain toisesta osapuolesta. Kysehän voi olla yhteensopimattomuudestakin, ja tätä harvoin kukaan haluaa itselleen myöntää.

Parisuhteessa ihminen usein toivoo ja haluaa suhteen onnistuvan, ja silloin ehkä ummistetaan silmät joiltain asioilta jotka eivät ole kohdallaan. Ehkä toinen osapuoli ei halua bilettää yhtä paljon kuin toinen, ehkä toinen haluaa enemmän seksiä, ehkä toinen haluaa pitää asunnon siistimpänä, tai ehkä toinen haluaa kiertää joka vuosi kaikki sukujuhlat läpi. Ikävän harvoin näistä asioista voidaan keskustella rehellisesti ja syyllistämättä, ja vielä harvemmin kumpikaan muuttuu. Usein se mielikuva ihmisestä, johon on ihastunut, osoittautuu olevan melko erilainen kuin itse ihminen - ja ihmisethän myös muuttuvat ajan myötä, ajelehtien vielä kauemmas siitä mielikuvasta.

Jos jompikumpi pettää, se kertoo siitä että on liikaa vialla olevia asioita joista ei voida kommunikoida, tai joita ei olla kommunikaatiosta huolimatta pystytty ratkaisemaan. Ehkä usein tämä on nimenomaan kovin erilaiset odotukset seksielämän suhteen. Pettäminen on silloin tavallaan todistus siitä että suhteessa ei olla onnistuttu, joka on tietenkin molempien syytä, mutta erityisesti voi tuntua siltä että se joka pettää on se joka luovutti ensin.

Kaksi ihmistä voi merkitä toisilleen hyvin paljonkin, vaikkei suhde olisikaan kiiltokuvaromanssi prinsessahäineen. Luulen että ihmisillä on vähän se ongelma että jokaisen ihmissuhteen pitää siististi sopia johonkin valmiiksi muiden (mm. median) määrittelemään lokeroon, ja jos siinä on jotain ylimääräisiä möykkyjä tai kuoppia, ei se voi mitenkään muka toimia. Pah, sanon minä. Jokainen suhde on ainutlaatuinen, ja jos molempien odotukset ja toiveet saadaan kommunikoitua aidosti, on suhde onnistunut, vaikka prinsessahäitä ei tulisikaan, tai jos ihmiset päätyisivät asumaan erillään.

Taitaapi olla kuitenkin niin että kaikki ihmiset eivät yksinkertaisesti näe omia tunteitaan tai ajatuksiaan riittävän selkeästi kommunikoidakseen niitä muille.

[q]opmdevil, 1.2.2009 18:59:
Ja mitä vikaa "Käytkö sä täällä usein" läpässä on? Siis jostainhan se pitää keskustalu avata.
[/q]
Koitas ens kerralla kysyä miten monta kertaa tyttö on kuullut ton läpän? Saattaa vähän noi silmät avautua.

[q]niomic, 1.2.2009 18:28:
---
Wolverine, 1.2.2009 18:26:
---
opmdevil, 1.2.2009 16:55:

Mä: Moi
Se: No moi
Mä: Käytkö sä täällä usein?
Se: En
Mä: No, missä sitten yleensä käyt?
Se: Enpä juuri missään.
Mä: Tykkäät siis niinkusta viettää koti-iltoja?
Se: Voisi sen noinkin sanoa. Mene pois.

Täytyy niinkusta näin seuraavana päivänä tilannetta analysoineena todeta, että omasta puolesta homma meni suhteellisen hyvin ensimmäiset 15 sekuntia. Sen jälkeen täytyy sanoa, että homma vähän niinkusta meni pieleen.

---

haha "käytkö sä tääl usein?" :D
pakko nostaa hattua et kehtasit heittää tommosen kliseen, jos olis käyny hyvä tuuri se muija olis ottanu ton huumorilla mut toi "En" oli aika kylmää.

---

Kylmää? Miten siihen pitäis vastata, jos et tosiaan käy siellä tahi muutenkaan ulkona usein tai about ikinä?
[/q]

"Ei tää ihan oo mun paikka." tai "Ei oo tullu aikasemmin käytyä" tai "Joskus satun käymään täällä mut en käy usein" tai tai tai ... mut ilmeisesti halus viestittää heti alussa et painu poika helvettiin siitä.

Ooh... Elisan liikkeessä oli niiiin sulonen kaveri töissä olis voinu seistä siellä koko päivän katsomassa "uutta puhelinta" pieni flirtti piristää kummasti päivää

O