SINKKULUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 515
- 516
- 517
- 518
- 519
- ...
- 996
- Seuraava »
Äh, mä kun luulin että täältä saattais päästä poiskin joskus, mutta taisin erehtyä.
Voisitteko klubitus-chattailla?!?!
Between relationships _o/
[q]Itis:
Oikeastaan ei pitäisi liittyä keskusteluun ,mutta liityn, kun huomasin taas täällä käytävän erinomaisen kiitettävää väittelyä jossa (yllätys yllätys) on Jone provosoivana osapuolena.
[/q]
IMO se potentiaalisesti kiitettävä osuus on kyllä muualla kuin mun ja Sonjan kynsien terottelussa, mutta heti alkuun piste siihen päähän siitä että osaat tunnistaa provot provoiksi.
[q]Itis:
Epäilemättä aikansa kuluksi, mutta sitähän klubbari on.
[/q]
Juuri näin.
[q]Itis:
Olen sitä mielipuolta, ettei yleistäminen peitettynä omien mielipiteiden verkkoon ja provosoivaan väittelyyn ole kovin miellyttävä tapa keskustella siitä, onko joku toinen henkilö kuin itse riittävän sitä tai tätä deittailun, seurustelun tms. suhteen. Omasta mielestäni (there we go) ellei väittelevistä osapuolista ainakin toinen ole ihastunut toiseen tms. ei ole kovin kehittävää arvostella toisen kelpoisuutta loukkaavin sanakääntein, vaikka en uskokaan että tietyt henkilöt siitä yöuniaan menettävät. Enkä menetä minäkään. Enkä usko että Joneakaan oikeasti kiinnostaa.
[/q]
Olet aivan oikeassa. :)
[q]Itis:
Ehdottaisin että Jone, jonka älyllisiä lahjoja en kiellä, enkä edes kielen terävyyttä väittelyssä, sillä sanan säilähän miehellä on hallussa, siirtyisi kokeilemaan kyynisen asenteen sijaan rakentavaa asennetta ainakin sellaisissa aiheissa joilla voi/saattaa/on mahdollisesti negatiivista vaikutusta väittely/keskusteluvastustajan minäkuvaan.
[/q]
Itseasiassahan alunperin vain ohimennen leukailin Sonjan suuntaan, jonka jälkeen keskityin ainakin omasta mielestäni suhteellisen asiallisesti esittämään mielipiteinä deittailusta, vaatimuslistoista ja seurustelusuhteista. Epäasiallinen osuus oli siis IMO hyvin lyhyt ennen yllä olevaa viestiä verrattuna muuhun, tosin käsitystäni tästä saa toki korjata sanomalla jos olin muutenkin epäasiallinen.
[q]Itis:
Tietenkin myös kolhujen saaminen vahvistaa, mutta olen jälleen sitä mieltä (hups) että ne kolhut on syytä ottaa vähemmän turhissa ja enemmän merkitsevissä tilanteissa kuin Klubituksen sinkkuluukussa. Uskoisin tämän koskevan mm. nettifoorumeja noin yleensä. Enkä tarkoita että kaiken olisi syytä olla vaan että osan asioista todellakin VOI jättää sanomatta tai sanoa ne niin etteivät muut kärsi ellei ole tarkoitus jotakuta kurmottaa ja soimata.
[/q]
Olet aivan oikeassa minunkin mielestäni.
Käytän kylläkin jo nyt omasta mielestäni aika rankkaa filtteriä, joten helvetin portit taitaisivat aueta jos poistaisin tämän ja kirjoittaisin täysin itsekritiikittömästi tarkoituksenani satuttaa niin pahasti kuin vain voisin. Se tosin olisi aivan perseestä munkin mielestäni. Saatan olla yleisellä tasolla olla hyvinkin loukkaava tietyissä tilanteissa ja usein aivan tarkoituksella, mutta en ainakaan tunnusta iskeväni vyön alle.
[q]Itis:
Jone, tuntematta yhtään päänsisältöäsi täytyy ihmetellä että miksi ihmeessä vaivaat päätäsi sillä miten saat toisten mielen matalaksi?
[/q]
Motiivini tohon liittyen ovat moninaisia ja tapauskohtaisia. Yleisellä tasolla olen voitaisiin sanoa, että olen sadisti ja saan siten nautintoa ihmisten kiusaamisesta. ( ) Esimerkiksi tällä kertaa syy(t) ei kuitenkaan ole se, vaan joku ihan muu joka ei kuitenkaan ole ihan niin kaukaa haettu ettei kohde sitä voisi ymmärtää itsekin niin halutessaan.
[q]Itis:
Enkä luule että se on edes varsinainen tarkoitus, mutta sitä suuremmalla syyllä mieti hetken kun kirjoitat.
[/q]
Kyllä se on joskus ihan varsinainen ja nimenomainen tarkoituksenikin, tosin ei nyt.
[q]Itis:
Henkilökohtaisesti ei kutkuta kovin paljoa mitään muuta ajatusta kuin että se vaikuttaa väärältä. Väärältä siinä mielessä ja sikäli kun on olemassa väärä/oikea -akseli. Tähän varmaan halutessasi löytäisit vasta-argumentin.
[/q]
Halutessani varmaan löytäisinkin, mutta en koe tarpeelliseksi. Kyllä, ihmisten kiusaaminen on väärin. Olet aivan oikeassa.
[q]Itis:
Kumma kyllä mielikuva miehestä livenä ja näppiksen takana on varsin erilainen. Toinen teistä on ihan mukava, mutta se ei käytä näppistä.
[/q]
Noin useimmat sanovat, mutta voin vakuuttaa että kyseessä on ihan sama henkilö eikä edes jakautuneella persoonallisuudella varustettuna. Asioille on aikansa ja paikkansa ja eri tilanteissa käyttämieni erilaisten käyttäytymismallien pohjalla on useimmiten harkittu miten edistän omia tarkoitusperiäni jonkun tietyn asian suhteen-malli. Tohon selitykseen on myöskin tarkoituksella jätetty paljon tulkinnanvaraa eri suuntiin. Omat tarkoitusperäni saattavat muuten olla usein paljon epäitsekkäämpiä kuin vittuiluselkäsaunan jälkeen näyttäisi.
...ja hei, huutelenhan mä ihmisille livenäkin kohteliaasti tyyliin menkää vittuun siitä kaikki, en jaksa teistä ketään just nyt, mutta pääsen sanallisen viestin lisäksi ilmentämään tarkoitusperiäni myöskin visuaalisesti, jolloin tulen paremmin ymmärretyksi.
[q]Itis:
Sanoisin että ajatteleminen on joskus hyvä juttu ettei sano/kirjoita mitä ajattelee.
[/q]
Yli 90% kirjoituskerroista kirjoittamani on moneen kertaan ajateltua ja harkittua. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että vastaisuudessakaan pitäytyisin pliisusti ja tasapaksusti kirjoittamisessa.
Kirjoitit muuten hyvin, hioitko kauankin särmiä kirjoituksestasi hiekkapaperin kanssa? (...ja tämä ei ole vittuilua vaan kohteliaisuus läpällä varustettuna.)
[muokattu 13.11.2003 21:56]
[q]breakaholic:
Jooh, oli kivaa mut taidan nyt poistua täältä. Eikä kyllä harmita yhtään*hymy*
[/q]
pääsisinpä mäkin vielä tässä lähiaikoina sanomaan näin. *huoh*
Täällä vielä.
[q]>LD<:
riippuu milloin sulla on synttärit... ja mitä sä ostaisit mulle joululahjaks...
[/q]
Mulla on 13.3 ja mitäs sä haluisit lahjaksi?
ruusuista punotun sydämen? *pihkassa**vink*
ainii.. vielä sinkku!*igor*
Ollaan avuliaita ja solidaariasia täällä luukussa elu huutakaa kun näätte pienen ja tumman tytön joka tykkää pienistä possuista
[q]Dragonfly:
mut mä jään ainaki päivystämään tänne
[/q]
ja mä oon sun seurana täällä*joo*
ja tumma pieni tyttö joka ei tykkää possuista tulee mulle.
Kyllähän täältä jo joutais *poks*... Kun vaan löytys se joku I H A N A *sydän*
En lähe täältä ees kulumalla*pihkassa**nauru**sydän*
Asiat ei koskaan ole niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa *joo**iloinen*
Sinkkuna on sinänsä kivaa, just joo. Ihastun aina vääriin ihmisiin ja sit roikun jossain helvatan omassa haavemaailmassa... Jotain pitää olla mistä pitää kii... Ja oma pää siinä lähinnä vaan kärsii*iihhih* että joo, sangen tervettä. Missä on suloset pojjaat...?
mä haluaisin täältä jo pois ainakin väliaikaisesti.onhan se kiva kun joku tykkää.joku kenestä ittekin tykkää.
Kiva kuva.. Kiva kun muistitte..*uuh*
Phiber iskee vyön alle! *nyyh**hih**nauru*
[q]Blues:
[/q]
Kiitos, mutta älä turhaan. Onhan se ikäää, mutta tavallaan myös vapautus jota on odoteltu. Olo on tällä hetkellä vain outo. Ei oikein ymmärrä vielä. Pasmat armaan hetken aikaa sekaisin.
TeMpPu
http://www.tky.hut.fi/~kvantti/in/kuvat/wallpaper_small.jpg
Täytyy vissiin tunnustaa: seukkaan. Taistelin sinkkuuteni puolesta henkeen ja vereen, mutta sattui tuossa taannoin sellainen vastustaja, jolle en mahtanut mitään.
*sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 515
- 516
- 517
- 518
- 519
- ...
- 996
- Seuraava »