SINKKULUUKKU

Back to häröily O

OUNOU!!!!!Virallinen valvoja,ei pääse paikalle*hmph*Pitäkää lystii ja löytäkää toisenne,GLORIASSA törmätään,siis 11.5 vasta...*ökkö**hymy*

(muokattu 26.4.2002 15:21:43)

Ok, kello 16.00 sopii.. Siiis se coffeehouse sportin vieressä... Ja hopeekin messiin!
C ya sitten siellä!

Cosmikki lupas ettii mulle sopivan parin, että ilmotteleppas mullekki mun tulevan vaimon nimi

..sinkkukahveilla oli siis loppujenlopuksi paikalla sinkkuja klubituslaisia seuraavasti:

freba
hopee
slush
angeli
nigel

ja minä ja idi sitten muuten vaan oltiin hengailemassa vaikka sinkkuajat ollaankin ohitettu

..olen pettynyt teihin ihmiset... olisitte Hieman aktiivisemmin voinu olla paikalla...

(muokattu 28.4.2002 16:14:12)

Noniin.. kahvi tilaisuus taitaa vieläkin jatkua ku ketään ei ole zhätissä..*iloinen* ja sitten ihmisten kokemuksia tänne kiitos.. pakko olla ees jotenkin mukana siin tapaamises..*iloinen*

..tulikos sitä osaanottajista sitten ex-sinkkuja, vai vieläkö haku jatkuu..

Taitaa ihmisten haku viel jatkua... ellei sitte tullu mitään hyvin erikoisia pareja...*iloinen*

mä ainakaa mitää oo löytäny

pitää vissiin odottaa massiveen asti...

Joo, en mä ainakaan huomannu et ihmiset olis mitenkään seillä pariutunu...

Asian vierestä vaan aattelin ilimottaa et nyt virallisesti Ex-Sinkku*plur*
SIis minä...*plur*
*plur*you all!

Kerkeekö Turku kahvittamaan vaikkapa viikonloppuna?
Jos, niin ehdotuksia missä ja milloin?

sluSh,itehän menit Hesaan
Enkä mä sitä paitsi valittais vaikka veiskii...*nauru*

no ei sitä ole kyllä muillekaan kerrottu et oot ex-sinkku... kyl se näettäväst vie kaikken ajan ku ei keretä liikkumaan missään...

netissä vasta nytten... JOo oli Porukkaa hieman liian vähän ja itse ainakin niin kuollu ettei oikeen ajatus kulkenu..*justjoo*
Mutt mutt idea oli ihan jees, ja tottakai oli kiva nähä *klubitus*laisia...

Vai et noin hiljast oli.. mites siin nyt niin kävi? näitten puhuitten mukaan luulin et sinne olis tullu enemmän..?

bileissä on varsin hyödyllistä saada tietää onko vieressä tanssiva söpö teknoilijatyttö vapaa vai onko sen mustasukkainen puoliso tanssimassa vieressä / hankkimassa juotavaa... mikä olisi paras tapa saada se selville? suora kysymys? sormus?

Ehkä kahvilla käynti auttoi.*joo*

eiköhän katsekontakti auttais tähänkin asiaan parhaiten...*pihkassa*
sillä kyllähän sen kyseisen herran/neidin katseesta ja ilmeistä voi päätellä jo aika paljon,
pitää vaan saada se katsoo itseään, ja jos se jää katselee pitemmäkski aikaa, ni eiköhän se siitä sitten...*hih*

Mä luulisin että ihan suora kysymys vois olla se kaikkein paras vaihtoehto
..tai jos sormus löytyy niin tietäähän sen siitäkin

Suomalaiset on nii ujoo kansaa että ne ei paljo kysy eli ei puhu eikä pussaa;)Toi vinkki silmäilystä on sinänsä ihan ok,mut joku saattaa alkaa tuijottelusta vainoilemaan ties mitä*nauraa*Eli pileistä sen "oikeen"löytäminen voi olla tai ON hankalaa;)Jatkot onkin sitten erijuttu........*vink**purr*

O