SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Kolibriscope:

...nyt vois sanoo että lintunen ei täällä...
[/q]

Ja pysykin poissa!

[q]-Hnè-:
mut sen tiedän et ei niillä tule olemaan enää mitään, niinkuin ei mullakaan sen tytön kaa. noi hommat on juteltu, se vaa ahdistaa kö se Y on kiinni vieläkin siinä tytössä ja se syö meidän aikaa..tosi hankala tilanne ja prkle kun sen voi tehdä vieläkin hankalammaksi..dämn ![/q]

No jos sä tiedät ettei niillä enää tule olemaan mitään niin sittenhän kyse on vaan ajasta. Odottele rauhassa että nekin tajuaa tämän - anna niille tilaa. Ne tulee arvostamaan sitä myöhemmin.

[q]Rocca:

Mukana
[/q]

Rocca : Kiitos, mutta ei kiitos mielummin vastakkaisen sukupuolen edustajia

Mut sanokaas miksei musta ole, kun miehet kiinnostunu
naiset vaan karttaa mua*nyyh*...aina joutuu miehien iskemäksi muRr!!
Oonko mä jotenkin homon näkönen O_o

[q]Optik:
Hohhoijakkaa...

Taitaa olla tää luukku mulle koti hautaan asti *uuh**hmph**igor*
[/q]

Mä pidän sulle seuraa täällä... ei tartte olla yksin

Ostetaanko sellanen TOOOSIIII ISO kartano ja muutetaan koko sinkkuluukku sinne, niin kenenkään ei tarvii enää nukkua yksin???

[q]Avernian:
Mä voin tulla tuomariksi ja äänestyttää aina yhden miehen ja yhden naisen pois, per viikko vaikka.
[/q]

Mut sit pitää aina ottaa lisää porukkaa tilalle, ettei 'toiminta' kuivu kasaan!!!

Jospa pihalle laitettais vain ne jotka tahtois rueta seurustelemaan keskenään

Tästähän saatais sit samalla taas yksi tosi-TV ohjelma

[q]Jää~*:
---
Avernian:
Mä voin tulla tuomariksi ja äänestyttää aina yhden miehen ja yhden naisen pois, per viikko vaikka.

---

Mut sit pitää aina ottaa lisää porukkaa tilalle, ettei 'toiminta' kuivu kasaan!!!

Jospa pihalle laitettais vain ne jotka tahtois rueta seurustelemaan keskenään

Tästähän saatais sit samalla taas yksi tosi-TV ohjelma
[/q]

saataiskohan me joku nelonen sponssaa sinkkuluukun jonneki etelään johki helmihotelliin reality-tv ohjelmaa varten.. et ketkä pariutuis ja sillai.. muttei mitää äänestys juttui et ”toi äänestetään pois ku se ei oo kiinnostunu kenestäkää sillai”

Joinitaan taas tänne...

[q]Jää~*:
Palatakseni vanhaan aiheeseen... kävin eilen kahvilla
...tosin kahvit jäi juomatta, mut kuitenkin *nauru*[/q]
No tuliko pahoja traumoja?

paitsi et mä en tuu sinne, ku sit ei kukaan muu halua tulla sinne...tosin saisin enempi tilaa :)

[q]
Yleensä naiset eivät iske vaan ovat passiivisia?
[/q]

that\'s true

[q]Lene:
[/q]
Pätee ainakin muhun

Toi reality-tv sarja kuulostaa tosi hyvältä, joku vois pistää neloselle ehdotuksen. Sitte jonnekki tarpeeks lämpimään ja tarpeeks luksus kartano!

Ja pitää viel sanoo et kahvittelu o just mukavaa, tai tälleen kesällä se taitaa olla enemmän yhelle jonnekki terassille.

[q]Lene:

[/q]

Mä en olis niinkään varma tosta.....

[q]Ozie:
Toi reality-tv sarja kuulostaa tosi hyvältä, joku vois pistää neloselle ehdotuksen. Sitte jonnekki tarpeeks lämpimään ja tarpeeks luksus kartano!
[/q]

Maailma ei ole enää entisensä tämän reality-tv -sarjan jälkeen! Yhdistettynä selviytyjät, vetelehtijät ja big brother (Miljonääri Jussin kartanossa)! Tätä ette voi missata!

[q][Nuclear]:
Mikäs siinä nyt niin hirvittää, jauhaa junnin joutavia ja siinä samalla voi myös oppia toista tuntemaankin ja kahvittelu tuntuu mukavalta.
[/q]

Palatakseni vanhaan aiheeseen... kävin eilen kahvilla
...tosin kahvit jäi juomatta, mut kuitenkin

[q][Nuclear]:
No tuliko pahoja traumoja?
[/q]

Ei ollenkaan
Yllätin ja ylitin itseni ja ensi kerralla saan ehkä kahviakin

[q]Ozie:

Ja pitää viel sanoo et kahvittelu o just mukavaa, tai tälleen kesällä se taitaa olla enemmän yhelle jonnekki terassille.
[/q]

kaik sinkkuluukkulaiset rupee floodii neloselle ni eiköhän ne ajattele et ”joo, hyvä idea, klubilaisii jne”

tänään pitäisi tavata eräs bööna ja mun pitäisi yrittää saada selville mitä mieltä se on meidän jutusta. toivottavasti se ei odota mitään syvempää, kun haluaisin tänään tehdä selväksi, etten halua itse syvempää seurustelua hänen kanssaan

harmi, hän on kuitenkin todella mukava ja sympaattinen persoona, niin haluaisin saada tämän homman hoidettua kunnialla ja niiku no hard feelings. ei hän kuitenkaan ansaitse saada mieltään pahoitetuksi. pidetään peukkuj :(

O