SINKKULUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- ...
- 996
- Seuraava »
Nopeasti ajateltuna siveys kuulostaa pyrkivän olemaan jokin super-ihminen, itse kyllä kärsin sinkkuna ajoittain ihan samasta halipulasta kuin tir:kin :)
Olisi kai käytännöllistä olla onnellinen ilmankin läheisyyttä. Silloin tosin se onnellisuus otetaan monesti jostain muusta voimakkaasta asiasta, vaikkapa uskonnosta (ihan luostariin asti ei tarvitse edes muuttaa). Itse kyllä uskon että valtaosalla ihmisistä on se turvallisuuden ja läheisyyden tarve, joka alkaa jo 0-vuotiaana äidin läheisyydestä.
[q]tir, 30.1.2009 21:50:
hmm.
vissiin poistuin täältä.[/q]
you win?
[q]Nauskiss, 26.7.2009 12:16:
Mulla on ollut tänä kesänä erityisen hyvät mahdollisuudet tappaa aikaa netin ääressä, joten olen hairahtunut muun muassa sellaiseen ajanvietteeseen kuin nettideittailu. Onko kukaan teistä kokeillut samaa? (Tiedän, että on - siellä tulee nimittäin tuttuja naamoja vastaan, tuitui vaan
*vink*)[/q]
Testattu on, mitään epäasiallista yhteydenottoa ei koskaan tullut ja parilla treffeillä kävin. Tuttuja naamoja näkyi tosiaan myös. Itse jätin keväällä nettideittisysteemit aika vähäiselle havaittuani perinteisen kreisibailaamis-metodin sopivan itselleni paremmin.
hihiiiii... Tää läks veke täältä...
Ohhoh tulipas luettua tätä luukkua muutamia sivuja. .. kovaa vääntöä teillä täällä.
Melkein tuli mieleen joku onlineri noista joistain sivuista tyyliin SINKKULUUKKU WARS.
Ajatusten pyörittely ei varmaan ole kenellekkään haitallista ja kirjoittaminen varmasti auttaa jäsentämään sitä kuka oikeasti on ja mistä oikeasti pitää.
hyvää yötä sinkuille.
hyvää yötä halusin vain toivotella.
[q]neski, 17.6.2010 21:05:
Onpas täällä hiljaista. Kesä on ilmeisesti klubbarilaisille kiireistä
[/q]
juu ei.
[q]ezzy, 18.6.2010 16:48:
---
neski, 17.6.2010 21:05:
Onpas täällä hiljaista. Kesä on ilmeisesti klubbarilaisille kiireistä
---
juu ei.
[/q]
Vittuuks täällä kirjotella kun 90% on miehiä ja ei varmaan kovin monia toi "miekkailu" järin paljon kiinnosta.
Mut joo ittellä saa olla kyllä kuun asento aika kohallaan et alan kännissä tai selvinpäin vonkaa. Ei oo kyllä mitään suoranaista tarvetta mihinkään.
Mut toi yhen kaverin vuoden saldo on kyl jo aika viritys. Oon mä itekkin muijan vedättämäks joutunu ja vituttaa se edelleen, mut ei siitä sen enempää. Paska muija se vaan oli.
Naisille vaan tiedoks, et mitä "smoothimpi" ukko niin sitä todennäkösemmin se on pelimies. Harjottelulla sitä mestariks tullaan. Eihän se varmaan siinä ihastuksessa ilmene, mut ei ne sitä kulissia määräänsä enempää jaksa ylläpitää kun veri vie jo seuraavaan kohteeseen. Mulla sattuu olee kaveri jota pidän aivan täysin mestarina siinä touhussa. Eikä hän luonnolleen näytä mitään voivan vaikka ikääkin on tullu jo niveliin.
Muiden miesten painostus naisasioista on tehnyt minulle pakkomielteitä.. siis mahdollisimman hyvän näköiset naiset vaan kiinnostaa.
Fifty Fifty on esim. keksimäni temppu jossa näytän Maga Beibe -naiselle 20 EUR seteliä ja pistään sen ostaan illan juomat lupaamalla ks. setelin sille.. no sitten simsalapim ja kädessäni onkin 10 EUR seteli ja annan sen ks. muijalle ja otan puolet juomista ja loput juomista naiselle.. teen näin koska tiiän että se koijaa multa vaikka koko illan jos annan itteeni huijata.. ei maga beibe muusta syystä mun kanssa baariin lähde.. se tasa arvo.. ja sori yleistys teen näin jos katson tapauskohtaisesti huijauksen olevan riksi..
Tiiän myös mun kavereiden varoituksista että jos se haluaa seksiä.. niin siinä on syynä sitten se että se saa sit keroilla minusta valheellisia munajuttuja kavereilleen.. vedonlyönti tai elatuskorvausten järjestäminen.. ei se mitään mun yksi kaveri on pannu 200 muijaa ja se on kasanoova..
Mulla ei tunteita ole enkä valitse naista tunteiden takia vaan materialistista ja rahaan liittyvistä syistä.. en voi itselleni mitään. Minä haluan kaikki tai ei mitään periaatteella..
[q]mark hamilton, 18.6.2010 18:38:
[/q]
Ooksä nyt mark vai Logan Miller?
Laskin jo päiviä et koska tuut takaisin *sydän*
[q]Nexus__69, 1.5.2008 14:14:
miehet on marsista.
[/q]
from uranus lol
Jahas, jälleen kerran peloiteltu potentiaalinen "mahdollinen" pois oman epävarmuuden ja itseluottamuksen puutteen avulla.
Tiedän, että pitäisi saada oma pää kuntoon ja itseluottamus kohdilleen ennen kuin edes yrittää mitään. Jotenkin kuitenkin elän siinä harhaluulossa, että kumppanin löytyessä asiat loksahtaisivat taianomaisesti kohdilleen ja sitä kautta löytyisi myös itseluottamusta. Voi tätä itsepetoksen määrää.
Olen monet kerrat suunnitellut, että nyt jätän naiset vähäksi aikaa rauhaan ja selvittelen päätäni, mutta ei se vain tunnu onnistuvan. Ei tässä epätoivossa saisi olla kun lääke on nenän edessä. Tuskaista kuitenkin tiedostaa ajatus pitkäaikaisesta tarkoituksellisesta sinkkuudesta. Pitää varmaan hommata lisää harrastuksia, kun kotieläintäkään ei voi kämppiksen takia edes harkita :)
Tänne on siirrytty jo hetki sitten ja on ollut itsetutkiskelun paikka. Mitä tulevaisuudessa mahdollisesti haluaa ja miltä pohjalta lähtee rakentamaan mahdollista seuraava parisuhdetta, vaikka sitä ei nyt tässä kaipaa (syksy kun tulee niin kainalopaikka on varmasti mielessä useammin kuin kerran).
Oon tässä miettinyt sitä et onko väärin laittaa ehtoja sille mitä haluaa? Toki ihminen asettaa ehtoja ulkonäön ja luonteen suhteen, mutta voiko vaatia enemmän ilman, että tulee väärin ymmärretyksi. Esim. koen olevani aika urheilullinen ja menevä, ja siksi haluaisin itselleni myös ihmisen joka lähtisi kanssani ulos kesällä heittelemään frisbeetä, salille tai talvella laskettelemaan. Kaipaan tekemistä päivittäin ja se sellainen sohvaan hautautuminen ei ole mun juttu, okei paitsi silloin kun on todellinen hemppaustarve. Villikko luonteeni takia, tarvitsisin myös henkilön joka osaisi rauhoittaa mua ja sanoa et "hei, mietippä nyt mitä olet tekemässä". Olenko liian vaativa kun luon tällaisia ehtoja itselleni?
[q]neski, 22.3.2010 18:22:
Kavereiden tyttöystäviltä olen kyllä saanut järkyttävän määrän ohjeita millaisia tekstiviestejä naisille ei kuulu kirjoitella. Niitä kuulemma analysoidaan ystävien kesken todella tarkasti. Ja kyseiset tyttöystävät kuitenkin jo kevyesti yli 20-vuotiaita. Ihmeellistä touhua.
[/q]
wtf? miten avuton voi joku ihminen olla o_O
en tiedä kumpaa pitäisi ihmetellä enemmän: tätä vai sitä kun baareissa näkee näitä sinkkutyttöjä cockblocker-portinvartijakavereidensa kanssa :D
[q]domi, 18.6.2010 19:16:
---
mark hamilton, 18.6.2010 18:38:
---
Ooksä nyt mark vai Logan Miller?
Laskin jo päiviä et koska tuut takaisin *sydän*
[/q]
Ihan kulle kumman haluat..
Jos mä sanon jotain niin onko se oikeuden mukaista että aina samat tyypit älähtää ja näyttää vaikka tarvittaessa homokuvaa missä homo paina toista homoa perseeseen kortsu munssa.
Te ette ole tasan tarkkaan puhtaita pulmusia ja mä en teidän virtuaalielämästä täällä ole kinnostunut.
Tietänet että meillä oikeassa face-to-face elämäössä on meitä 20 teitä vastaan samallailla kuin teitä minua vastaan tällä 20.. ja me vedetään sitten teidät ojennukseen munista hirteen lähimpään pihakoivuun säälimättä jos ei sana tehoa. Ja me ei koinoja kaihdeta kuten te ette täällä..
Jospä täällä voisi netin kautta hakea asian mukaista vertaistukea niin maailma olisi parempi mutta kun teidän kanssa ei yhteistyötä voi tehdä.
Ja ketäs paskan puhuminen kiinostaa.. hei kuule ne ei-sanalliset viestit hei.. mee sää Asperki muualle uliseen. Äläkä tuu meille koviskorille jotka on oikeesti sosiaalisia väitään mitään sosiaalisuudesta.
Jos ymmärtänet pointini sinä "Take a care"
Ja mikä sulla on mua vastaan? En ole kussut muroihisi ja pannut vaimoasi.
I have my own rights and honour to write here and noboby not take my honour and rights to write here.. and say nothing about my english I DO NOT CARE... my anger always GROWTH when you are offensive and say something negative... and my Anger will come to total DOS attack and I do it for Honour.. sorry. Plese not blame not me. Or I bleme you,
Sori tää.. mutta mitäs te tiiätte oikesta elämästä HÄ? Montas muijaa otte oikeesti koijannu sänkyyn.. onks siis kokomeusta väitellä asioista HÄ?
Onko täällä säpinää, vai kannattaiskohan olla kirjoittelematta? Kirjotin sit kuitenkin :D
[q]domi, 21.9.2006 13:31:
Mut mitä sillä saa?
[/q]
Voin aina toisinaan leikkii kotivaimoketta
[q]aada, 22.3.2010 17:18:
Niin. Itsehän en mitään pelejä pelaile, sillä siihen ei ole mitään kiinnostusta, enkä edes oikein ymmärrä mitä ne ovat. En jaksa käyttää aikaani asioiden turhaan analysointiin ja katson huvittuneena vierestä kun ystävät panikoivat ja kysyvät neuvoa siihen, mitä esimerkiksi vastata miehen tekstiviestiin ja miten mies suhtautuisi näihin eri vastausvaihtoehtoihin. Itse vain vastaan mitä mieleen tulee ensimmäiseksi ja sitten katson mitä sieltä tulee takaisin. Siinähän sen näkee, yksinkertaista.
[/q]
Kavereiden tyttöystäviltä olen kyllä saanut järkyttävän määrän ohjeita millaisia tekstiviestejä naisille ei kuulu kirjoitella. Niitä kuulemma analysoidaan ystävien kesken todella tarkasti. Ja kyseiset tyttöystävät kuitenkin jo kevyesti yli 20-vuotiaita. Ihmeellistä touhua.
[q]aada, 22.3.2010 17:18:
Toisaalta, olen kyllä kuullut useasti, että toimin jotenkin luonnostani niin, että vaikuttaa siltä kuin pelaisin jotain pelejä. Tämä voi hyvin pitää paikkansa, mutta oikesti toimin vain niin kuin tuntuu parhaalta ja järkevältä.
[/q]
Sama vika. Itselläni johtuu kuitenkin melko epävarmasta ja siksi ehkä tahtomattani hieman yli-itsekeskeisestä luonteesta.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- ...
- 996
- Seuraava »