SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Mä en kyl taida lähteä täältä pitkiin aikoihin mihinkään ku en taida oikeen olla kykenevä muodostamaan minkäänlaista suhdetta keheenkään. Ku ei kykene pitämään edes itsestään niin miten pystyis sitten toisista. Tässä taitaa olla sellanen itsetutkiskelun aika edessä. Vois ensin vaikka hankkia jotain kavereita, tai edes jonkinlaista sosiaalista elämää. Meitsi on yksinäinen.

Mikäs täällä ollessa, ihan letkeetä. Nyt on tullu vaan ton edellisen suhteen takia se että en tiedä että haluanko edes vähään aikaan seurustella vaikka tapaisinkin jonkun ihanan ihmisen, mutta silti haluan jonkun ja kaipaan läheisyyttä Ehkä se kaikki hämmennys kaikkoaa kun tapaa jonkun oikeanlaisen ihmisen kenen kanssa synkkaa eikä kiirehdi vaan ottaa niin chillisti kuin vaan voi
Mut nyt sitä tyyppiä täytyy odotella, että mitäs tekis sillä välin ?
Huston, I have a problem.

---

Lienet samaa mieltä asiasta, että onhan se omituista toimintaa ellei yksilö voi keskustella omista aikeistaan rakkaimmalleen?
...
Pointtini oli lähinnä selän takana toimimisessa jonka olet jo varmaankin ymmärtänyt kirjoituksistani?
...
Mitä muita keskeisiä taitoja haluaisit lapsille välittyvän? Niihin tuskin kuuluu elämänohjeita missä tehdään jotain rakkailtaan salaa, miksi kuuluisi?

---

En ole samaa mieltä.

En pidä avoimuutta itseisarvoisen hyvänä asiana.

En pidä selän takana toimimista itseisarvoisen pahana asiana.

Toisinaan asioiden salaaminen tapahtuu itsekkäistä ja lyhytkatseisista syistä. Toisinaan asioiden salaaminen taas on hyväntahtoinen, rakastava ja reilu tapa toimia toista ihmistä kohtaan.

Avoimuus on kenties hyvä yleinen ohjenuora kahden kypsän ja hyvinvoivan ihmisen ihmissuhteessa. Mustavalkoinen avoimuuden suhteen obsessoiminen taas on mielestäni naiivia ja nousee usein itsekkäistä syistä kuten halusta kontrolloida muita tai paeta vastuuta.

Asioiden salailu on siis oikein, koska sinä itse koet olevasi oikeutettu tuomitsemaan, milloin toista satuttaa rehellisyys liikaa ja on hyväntahtoista, rakastavaa ja reilua toimia epärehellisesti? Tämähän ei ole itsekästä halua kontrolloida muita?

Itseasiassa jätät toisen (olettaen, että toinen on niin sinisilmäinen ettei hän huomaa/päättele että nyt on jotain vialla) valheelliseen maailmaan, josta putoaminen todellisuuteen (jos niin vahingossa tapahtuu) luultavasti satuttaa enemmän kuin todellisuus alun alkaen.

JOS Todellisuudesta aiheutuva kipu > P(todellisuuteen putoaminen tapahtuu) * Todellisuuteen putoamisesta ja todellisuudesta yhdessä aiheutuva kipu NIIN salaaminen johtaa suuremmalla todennäköisyydellä pienempään kipuun.

Minusta on harvoin perusteltua tehdä tällaisia kuvaamasi kaltaisia "toinen ei ole niin sinisilmäinen" ja "luultavasti satuttaa enemmän" -tyyppisiä oletuksia yleisellä periaatetasolla. Todellisissa tilanteissa on olemasa lukuisia tilannetekijöitä, jotka vaikuttavat tällaisten oletusten mielekkyyteen.

Inhimillisen arviointikyvyn heikkouden takia on toki hyvä pitää jonkinasteinen virhemarginaali tekemillään tulkinnoilla. Jos tarkasteltavan toimintamallin paremmuutta ei tämän virhemarginaalin takia kykene vakaasti perustelemaan niin voi olla hyvinkin mielekästä tukeutua enemmän kuvaamasi kaltaisiin kulttuurillisesti hyväksyttyihin perusoletuksiin.

I like it here*känni*

...hei mä nyt häivyn täältä. Joskaan en ilmoittaudu toiseenkaan luukkuun, mut jos täältä nyt olisi pidemmän aikaan nyt pois ja luulen niin kyllä... *sydän*

[q]Jää~*, 18.9.2005 13:21:
---
Cata, 18.9.2005 05:22:
Niin... tai sit voi täyttää elämänsä ihan kokonaan työllä ja koululla. Kun tulet yöllä väsyneenä kotiin, et halua mitään muuta kuin nukkua rauhassa ne kokonaiset kuusi tuntia, ilman että joku tulee siihen viereen pyöriin.

---

[clip]... mut lähinnä mietin vaan sitä, että jos sattuukin tapaamaan sen oikean, niin juttu voi mennä puihin ihan sen takia, että on täyttänyt oman elämänsä kaikella muulla, mistä ei kenties pääse eroon, vaikka haluaisikin...
[/q]

Tää on kyllä niin totta kans. Rehveille ajan järkkääminenkin on hankalaa, mites sit seurustelu? En tiä. Toivottavasti ei tartte ruveta seurusteleen hetkeen.

[q]ezzy, 27.3.2007 20:44:
Paska, tää meniki lastentarhaks, eikä draamaks :(
[/q]
ei se näin tiistaina oo niin justiinsa, kellokin on noin vähän

[q]Morloc, 22.3.2007 16:23:
Pitänee tuota penkkitulosta sitten pikkasen vielä petrata
[/q]
nainen on aivan liian ruipelo, jos sen päältä pääsee pois alle kolmella kierähdyksellä

[q]Darianna^:
*täh* tunnen oloni tyhmäksi kun en ymmärtänyt
[/q]

Tosiaan, kirjoitin vaan itse aiemmin siitä, kuinka mukavia ovat tytöt, jotka haluavat, että heille sanotaan suoraan, että mitä halutaan, mutta eivät itse kykene moiseen suorapuheisuuteen saati rehellisyyteen.

Kirjoituksesi toi vaan mieleen taas tuon ajatuksen :)

[q]fine, 28.4.2005 23:43:
Ei vittu, ei voi olla taas paskempi fiilis, erottiin Emmin kanssa äsken. Suhde kesti kaksi kuukautta. Hän oli täydellinen, rakastin hänen hyviä ja huonoja puolia, mutta inhosin mitä hän teki mulle. Hän ei osannut järkätä mulle aikaa opiskelun keskellä, hän muuttui kun rupes taas lukea, hän tiesi että satuttaa mua olemalla erilainen kuin silloin kun tutustuimme, mutta ei pystynyt kuulemman sille mitään, sanoin että kyllä mä voin odottaa, take ur time, mutta en pystyny, sattui järjettömän paljon, vielä enemmän sattui se että hän tietoisesti satutti minua. Tänään sitten minulla paloi hermo, kysyin suoraan; kauna tätä sun stressailua jatkuu, vai tuleeks tää olemaan aina tämmöist? Sain kuulla vastaukseksi sydantä murtavan jutun, sitten me, tai itseasias hän päätti että ei enää kestä syyllisyysden tuntoa ja lopetti suhteen.

vittu et vituttaa.. mutta silti olen kiitollinen niistä ensimmäisistä kolmesta viikosta, hän teki minut onnelliseksi kaiken tän paskan keskellä..
[/q]
*haliruttaus*

[q]T0mbstone:
---
sakk303:
-> uusi rakkauteni
se vaan on niin helppoa olla lätkässä elektroniikkaan aj audiohärpäkkeisiin. ne ei nalkuta ja ne on aina mieliksi

---

Saaks niiltä hyvää seksiä?
[/q]

On niillä kaks reikää per kaiutin..nam nam.

[q]hardcorAve, 8.4.2009 19:32:
---

Tähän voisin kyl lisää, et jos et itekään tiiä halutko vakituista seuraa vai et, ni luuletko että annat itestäs hyvän kuvan?

Ja oot vielä niin nuori.. Sul mitään hätää vielä. Ite olin sinkku 21-vuotiaaks saakka.

---

Kyllästynyt tähän yksinkurvailuun, pitäähän saada vaihtelua ja kokeilla kaikenlaista mitä ikinä keksiikin ja mitä on vailla. En panikoi, koitan vaan onnea =)
[/q]

Sä oot viel niin nuori...*joo*
Nauti nyt elämästä, ku oot vielä ton ikäinen. :)

[q]Equalizer, 16.4.2009 11:22:
---
Lasersäde, 16.4.2009 09:57:
sinkkuilu on ihan kivaa, mutta tulee kyl kaivattua aika paljon läheisyyttä :)

---

niiku pierunhajuja
[/q]

No, sitäkin. :D

Ja henglailua. :)
Mut ku kesä tulee niin....ehkä kollitki heräilee:D

[q]$, 9.8.2006 17:01:
Muistaakseni vielä 90-luvun lopussa herutus ja viinan juonti olivat tabuja teknobileissä. Kai se porukka sitten pariutui jatkoilla tjsp.
[/q]

Joo. Mäki muistan. Kännisii katottii vähä kieroon, ja tanssiminen oli paljon kivempaa kuin heruttaminen. Sen sijaan ystäviä löyty niin paljon ettei ikinä. Nyt ei sit nii alkeitakaan. Vähä joka toinen on kännis, tanssivia tyttöjä käy aina joku urpo puristelee pyllystä, kaikki on nokka pystyssä sisäänpäin kääntyneessä omassa porukassaan. Niin että onpas kulttuuri muuttunut.

Mut äh, ihan hyvä näin.. Nyt voi rupee rauhas heruttelee nuorii teknokissoja kerta se ei enää oo nii tabu..

-> uusi rakkauteni
se vaan on niin helppoa olla lätkässä elektroniikkaan aj audiohärpäkkeisiin. ne ei nalkuta ja ne on aina mieliksi

p.s. eli taidan siis poistua täst luukusta vähin äänin

[q]Miltzu, 17.12.2009 14:02:
Jos mies sanoo et "nytpä tahdon painaa sua kuivana kakkoseen" niin onko siihen sun mielestä suostuttava vain siksi että miestä pitää miellyttää?
[/q]

Toi on aika must..

[q]ezzy, 17.12.2009 12:36:
Sinänsä hassua, että suhde kaatuis siihen, että en itse juo, enkä myöskään osta koskaan muille alkoholia (ok, "juoma" voi tarkoittaa muutakin).
Ja toi toisen seksuaalisten toiveiden (tai muidenkin) ilman, että itse varsinaisesti nauttii siitä tai edes pitää siitä, kuulostaa tosi ankealta, koska itse ainakin saan suuremmat kiksit siitä, että toinen nauttii myös. Se on olennaista itselleni.
[/q]

Kyllä mä jättäisin akan joka ei kaljaa kotiin kantais edes pyydettäessä. Sellanen hurskasteleva holhooja ei saman katon alle mahtuis.

[q]Fyraett, 18.6.2006 03:38:
---
Christah, 18.6.2006 02:18:
sinkkuilu on givaa*joo*
ja varsinki kesäl!

---

Aamen!
[/q]

Kyllä! Uh, mikä viikonloppu.. Mietin just aamusta, että varmaa ois ollu aika rankkaa v-sanaa luvassa viikonlopun takia, jos seukkais.. Olin nimittäin koko viikonlopun sen verran menossa mukana taas pitkästä aikaa, että moni ei varmasti jaksais katsoa mun touhuilua.. Sinkkukesä luojan kiitos, niin ei oo kukaan aina nii odottamas kotiin kaulimen kans. Loma Loma Looooma! *plur**jiihaa*

[q]Freja, 21.12.2009 20:45:
Ei todellakaan. Sua aikasemminkin jo quottasin, josta kyllä kävi jo ilmi mun mielipide.
Noin ei saa tehdä toiselle! Ei vaan saa!

Rupee ihan surettaan kun tällasia ihmisiä kuitenkin on Tuun surulliseksi, muistuttaa liikaa omista epäonnistumisista ihastumisieni saralla.
[/q]

Miksei, jos homman nimi on molemmille selvä.

Ja ihan oikeassa elämässä toi on ihan arkipäivää. Epä-aito rakkaus on ihan yhtä aitoa sille toiselle jos se sille riittää.

Sulle ei saa tehdä noin. Ei vaan saa.

O