SINKKULUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 953
- 954
- 955
- 956
- 957
- ...
- 996
- Seuraava »
[q]astaroth, 26.3.2007 12:31:
---
KooKie, 26.3.2007 12:18:
it's surprise buttsecks!"
---
[/q]
[q]larzizi, 15.3.2007 10:56:
Pyh, tästä täytyy vaan osata ottaa kaikki mahdollinen ilo irti
[/q]
Okei, mä en vaan toimi noin
[q]KooKie, 11.3.2007 21:44:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Heidis^&image_id=54607506
[/q]
enks mä pyytänyt sult, ettet laita meidän kuvia nettiin??!11 :(
[q]plink, 24.2.2007 05:19:
---
ALIEN, 24.2.2007 04:35:
hmm. Mikä tarve on todistaa kenellekään et seurustelee, kun kyse on kuitenkin siitä että viihtyy toisen seurassa, eikä "omista" tai et saa hehkuttaa pitkin poikin seukkaavansa? Mikä "epämääräinen" tila se on, kun molemmat tietävät mistä on kyse? Onks ne nyt just ne ainoat vaihtoehdot mitä pitää muille hehkuttaa, et sä joko seukkaat tai et? Vai eikö ihmisille riitä vastaukseksi esim. "me olemme nauttineet toistemme seurasta jo vuoden pari, ja rakastamme toisia"? Onks ihmiset todellakin niin muottiin kasvatettu näissäkin asioissa, et sä joko olet warattu tai et? Tarvitsenko unta? im not an ordinary alien, im an alien with along john dong. So are we alone? Is that the question?
EDIT: njoo, onhan se tietty aika inhimillistä.
---
toihan on just perus suomitarve et pitää olla naimisissa ja omistaa kamaa. jos et oo viettänyt kirkkohäitä ja et asu omakotitalossa perheen kanssa 40-vuotiaana ni et oo mitään. nihkeetä vaan ku se näkyy tyypeillä jo nuorempanakin :P
[/q]
Niin. Mulle riittäisi vastauksesi - "olen onnellinen". Ja that's it. Ihan sama mihin siviilisäätyyn, luukkuun, seksuaalisuuteen on itsensä julkistanut tai sit ei minnekään. Pääasia, et sie, mie, hie, myö, työ, hyö ollaan aj ovat kaikki happy plur jee, lol =)
[q]KooKie, 24.2.2007 09:53:
ALIEN, 24.2.2007 04:35:
Mulle riittäisi vastauksesi - "olen onnellinen".
---
Harvemmin materialismin ja edellä mainittujen normien mukaan elävät henkilöt mieltävät olevansa onnellisia*, vaikka ne koiranpentu, perunatarha, punainen mökki ja 1,8 lasta löytyisivätkin.
* Vrt. esimerkiksi Suomen itsemurhatilastot, masennusta sairastavien määrä, muuten vain kyrpäotsaiset marmattajat jne.
[/q]
öö, sä kerrot mulle? :D
[q]ALIEN, 24.2.2007 04:35:
Onks ihmiset todellakin niin muottiin kasvatettu näissäkin asioissa, et sä joko olet warattu tai et?
[/q]
[q]Epailija, 22.1.2007 22:27:
---
Lauruska, 22.1.2007 22:20:
Kun ei oo kiire mihinkään No okei..oli se ehkä jotain muuta kuin tapailua sen 6kk.. Mutta siirtyminen seukkausluukkuun virallistui ihan vahingossa vasta oikeasti noin paljon myöhemmin
---
No eihän siinä kiire tarvitsekaan olla. Kyllä mäkin haluan tutustua toiseen ennen kuin rupean sitoutumaan, mutta en mä toisaalta jaksaisi kuutta kuukautta olla tuollaisessa epämääräisessä tilassa - sitä vähemmän, mitä tiiviimpää "tapailu" olisi tuona aikana. Kyllä sitä kuitenkin aika nopeasti tajuaa haluaako sitoutua ja että voiko siitä tulla mitään (ainakin jos ei huijaa itseään).
Näin siis IMO.
[/q]
hmm. Mikä tarve on todistaa kenellekään et seurustelee, kun kyse on kuitenkin siitä että viihtyy toisen seurassa, eikä "omista" tai et saa hehkuttaa pitkin poikin seukkaavansa? Mikä "epämääräinen" tila se on, kun molemmat tietävät mistä on kyse? Onks ne nyt just ne ainoat vaihtoehdot mitä pitää muille hehkuttaa, et sä joko seukkaat tai et? Vai eikö ihmisille riitä vastaukseksi esim. "me olemme nauttineet toistemme seurasta jo vuoden pari, ja rakastamme toisia"? Onks ihmiset todellakin niin muottiin kasvatettu näissäkin asioissa, et sä joko olet warattu tai et? Tarvitsenko unta? im not an ordinary alien, im an alien with along john dong. So are we alone? Is that the question?
EDIT: njoo, onhan se tietty aika inhimillistä.
[q]sune, 17.3.2007 17:03:
Mä oon päätyny siihen et se ei oo iästä ei sukupuolesta kiinni vaan ihmisluonnosta
[/q]
Aivan. Laidasta laitaan löytyy joka sukupuolvesta :)
[q] bubbelgum, mutta tuskin ne ihmiset jotka täällä nyt whinee, whineis jos niillä olis viihdyttävää seuraa, täydellistä seksiä ja joku tietty "oma auringonpaiste". [/q]
Pessimisti. Mä mainitsin joskus, kun ei ollut sitä "auringonpaistetta" et mähän viihdyn vaikka omassa seurassani ja seksin korvasin erinomaisilla käden suoritusliikkeillä. Elämä on täynnä vaihtoehtoja, sekä erilaisia polkuja onnellisuuteen ja se on meistä itsestä kiinni osaammeko käyttää niitä oikein. Whineemällä yksinäisyyttäni mä en itselleni hyvää oloa tuo.
Ja kyllä, mä olen ihan tietoinen, että jokaisella kolikolla on kääntöpuolensa. Kyse nyt onkin siitä miten sen toisen puolen kanssa pystyy sopeutumaan. Vaatii taitoa. Jotkut ovat lahjaakkaampia, kuin toiset ja jotkut oppivat kokemuksen kautta miten se tapahtuu. Elämä on yhtä koulua in the end... :)
[q]Anselmi, 16.2.2007 08:40:
---
bubbelgum, 16.2.2007 02:41:
Excuse my french....
---
Suosittelen whineemisen sijaan tekemään asioille jotain.
[/q]
Aivan. Ei tää kaikki mun eteen kävellyt vaan kyllä mä ihan itse menin kauppaan ja ostin sen punaviinin, etin netistä ton videon, laitoin kynttilät palamaan ja keskityin miettimään niitä hyviä asioita. Ja vähän vastapainoksi ihmisten whineilyyn mä pistin tänne jotain positiivista, nimenomaan silloin kun viettää aikaa yksin :)
ps. uuh, toi biisi on kyl <3
uuuuh, elämä täällä on aina ollut - maistuvaa. Ei mun onnelisuus perustu siihen et mulla on joku vakituinen kumppani - Olen oman onneni seppä.
Mut mitäpä se onni olisi ilman niitä pieniä mieleenpainuvia makupaloja tai miksei myös aterioita, viihdyttävää seuraa, täydellistä seksiä tai musiikkia. Tai ihan mitä vain, mistä löytää onnelisuutta mihin todellakin kannattaa keskittyä siinä työn ja arjen ohella :)
Olit yksin tai et, kynttilät palamaan ja punaviinia kehiin, sekä upeeta musiikkia:
[color=red][size=12]amour[/color][/size]
Tämän biisin tahdissa ja fiiwikses [size=6](ei videossa/sanomassa)[/size] on just sitä mitä tässäkin luukussa on viime kuukaudet ollut, varsinkin erään auringonpaisteen kanssa ja se ei vaadi, kuin
...otetta ;)
Päivä kerrallaan...
Enjoy...
<3
a)
b)
En nyt siis kuitenkaan tarkoita, että seurustelu on saatanasta ja että kaikki ihmiset ois onnellisempia kommuunissa, vaan että seurusteluun ei mielestäni kannata ryhtyä seurustelun takia, tai siksi että elämästä tuntuu puuttuvan jotain.
[rambling]..laumaeläimelle saattaa useinkin itsenäisyyttä ja yksinäisyyttänsä vaaliessa hiipiä sellainen olo, että jotain tästä yhtälöstä on kateissa ja sitä sitten paikkaillaan mitä mielenkiintoisimmilla vaihtoehdoilla.
Kuitenkaan moni ei pysty läheisimmillekään ystävilleen rehellisesti kertoa asioita ja jakaa elämäänsä, vaan pidetään niitä omia asioitamme tiukasti itsellämme.[/rambling]
Ja sen sanon lisäyksenä keskusteluun, omasta kokemuksesta, etäsuhteessa olevana, elämäni olis huomattavasti enemmän perseestä, jos mulla ei olis kahta ystävää kämppiksenä *sydän*
2la:
Ei mulla varmaan ollut oikein mitään kysymystä, muuta kuin tuo että olenko nyt hylkiö, ja siihen otan vastauksena hiljaisuuden eli myöntymisen!
LÄLÄLÄÄLÄLLÄLÄLLÄLÄ ei täällä ole hiljaista Et sä ole hylkiö, vaan pienten ihmisten elämää piristyttävä ihana nainen
[q]Teboil, 7.2.2007 23:54:
Nyt ko oon liittyny tämän luukun jäseneks, nii mahtaakohan täältä enää olla mitään mahiksia päästä pois???*uuh*
[/q]
no totta helvetissä on! mut siihen asti kunnes se aika tulee niin otat kaiken ilon irti täällä ollessas. Älä tuhlaa aikaa murehtemiseen ja voivotteluun, koska et halua(?) olla yksin. Elämästä on hyvä osata nauttia myös ilman suurempia sitoutumisia sanooa älien! =)
edit: vittu näitä typoja :D
Sinkku aka. whineluukku :)
[q]Ameeba^, 20.1.2007 21:40:
sinkkuuden vitutus loppu heti ku pääsin inttiin... suosittelen :)
[/q]
Ai niin lol, olin jo unohtanut ne raukat ketkä itkeä pillitti ikäväänsä ja yöt peiton alla hiljaisuuden aikaan kuului "kulta mä rakastan sua, kulta mul on ikävä, kulta sitä kulta tätä..." :,DDD
[q]KooKie, 17.2.2007 11:16:
Abiristeily my ass, sinkkuristeilyksi mä sitä olisin luonnehtinut. Tai vähintäänkin "sinkkuunnu" -risteilyksi. Enkä valita. :D
[/q]
LUUUUUUVBOOOAT.... *NUOTTI*
[q]bubbelgum, 16.12.2006 06:22:
---
loremipsum, 11.12.2006 12:25:
ihastumiset o iha perseest.
a) joko ihastuu väärää ihmisee tai
b) väärät ihmiset ihastuu suhun
---
Kyllä. Ihastumiset on perseestä.
Kohta b) on tullut vastaan hyvin moneen otteeseen sinkkuuntumisen jälkeen.
Ja sitten kun lopultakin annoin itelleni luvan tuntea jotain, niin tapahtuu kohta a)
Mites se sanonta menikään... "Life sucks. And then you die."
Perseestä kaikki, sanon minä.
[/q]
Ei. Kyllä ihastuminen on ihanaa te ette vaan osaa kontrolloida sitä. Se on vaikeeta kun tunteet sanoo yhtä ja järkeä käyttäen pitäisi pitää ne jalat maassa. Ei kannata odottaa liikoja niin ei myöskään pety :)
[q]Billow, 15.12.2006 20:27:
Itse olen ihmettelyt sitä että minun kohdalle on sattunut naiset jotka humalassa sanovat että olen sinkku, mutta kun aamu koittaa ja viina on lähtenyt kropasta pois niin siten, kuulen että minä seurustelen. Onko toi yleinen tapa vai ei. Tai onko tällaiset naiset tullut vain minua vastaan. En usko että se viina kaunistaisi minua. he :)
[/q]
Naiset on nykyää petoja. Mul on ainaki palanu kaikkiin naisii luotto..
[q]Saipher, 9.12.2006 05:42:
Tuossa kun lueskelin tuota Epailijan ja Ippun keskustelua, nousi mieleeni eräs naispuolinen ystäväni, jonka kanssa on tullut nukuttua monesti samassa sängyssä melko lähekkäinkin. Sivustakatselijoiden silmissä tämä ei välttämättä näytä normaalilta ystävyydeltä, mutta sitä tämä vain on. Luotto toisiimme on niin suuri, että kumpikaan ei edes ajattele, että toisella olisi jotain muuta mielessä, kuin unikaveri. Nämä kerrat kun olemme vierekkäin nukkuneet, ovat olleet jotain kaveriporukan mökkireissuja, jolloin on joutunut nukkumaan siellä sun täällä, ja koska olemme todella läheisiä ystäviä, olemme yhdessä tuumin aina menneet vierekkäin nukkumaan jättääksemme tilaa muille ystäville. Usein olemme kietoutuneet toisiimme kuten useita vuosia yhdessä olleet pariskunnat, mutta koskaan ei ole mitään tapahtunut välillämme. Itse olin kyseiseen ystävääni ihastunut jokin aika sitten, mutta hän ei ollut kiinnostunut seurustelusta. Niinpä itsekin luovutin ja olen päättänyt, etten halua pilata ystävyytämme millään mitä toinen ei halua. Sen verran tärkeä ystävä hän minulle on, etten halua luopua hänestä kovin heppoisin syin.[/q]
Epäitsekästä toimintaa jätkältä ja hieno homma loppu peleissä et sait hyvän ystävän :)
[q]
Sitten toiseen asiaan. Itse kun baareissa pyörin, ei juurikaan tule metsästettyä näitä yhden illan juttuja, vaan lähinnä sellaista kumppania, jonka kanssa voisi kuvitella pidempää seurustelusuhdetta. Mutta täytyy myöntää, että silloin tällöin on itselläkin kyllä se fiilis, että tekee mieli purkaa paineita, mutta silloinkin selvitän myös vastapuolen tarkoituksen, ettei hän joudu pettymään aamun tullen. Sen verran suuri arvostus minulla on naisia kohtaan, etten heitä halua tarkoituksella hyväkseni käyttää. [/q]
Aevan sama homma täälläkin. Ihastuneet naiset ovat ihania, mutta kyl niitä joutuu hiukan katsoo pienellä varauksella ja ottaa selvää et mikä on meininki. On tullut liikaa pettäjiäkin vastaan joille on joutunut moralisoimaan tekojansa. Mielummin mä herään yksin kuin herään huonoon omaantuntoon kun joku nainen tekstaa jätkällensä "olleensa frendin luona yötä".
[q]
Nooh, josko tämä riittäisi baari-illan avautumiseksi Tuun sit herättyäni korjailemaan pahimmat vihreet yms..
[/q]
too late mate! ;D
[q]ippu, 8.12.2006 22:29:
---
tbo, 8.12.2006 15:36:
---
ippu,
Samoin en ymmärrä sitä, että päivä lähtee paremmin käyntiin, ku saa herätä jonkun vierestä.
---
Sit ku heräät oraaliseksiin nii ymmärrät kyl.
---
Olen herännyt ja reaktio oli se, et voitko antaa mun nukkua rauhassa, kiitos!!
oli väärä herättäjä*pepsodent*
[/q]Pitäs löytää kyl kohta tällanen herättelijä, ku kummatkin kädet leikataan samaan aikaan.
Ei voi kyl tehä oikeen yhtään mitään, joten muutakin käyttöä herättelijälle löytyy
Huom naispuolinen herättelijä, ei mies.. Ja siis tietenkin siksi kun en saa kelloo herätykselle noilla käsillä...
[q]KooKie, 15.12.2006 12:03:
Tuli vaan tässä mieleen, että pitäisköhän tota bakteerikantaa nyt alkaa pitää yllä ihan vaan sellaisena rokotus -tyyppisenä suojauskeinona. o:)
[/q]
Pitäis.
Ja siihen sä tarvitset enemmän kuin munallisia tyttöjä.
Esimerkiksi sulle tähän työhön voi uhrautua nuori ja viriili
- « Edellinen
- 1
- ...
- 953
- 954
- 955
- 956
- 957
- ...
- 996
- Seuraava »