mikä soi just nyt?

Back to musiikki O

Jussi Soron trancemix 10...muistojamuistoja tulee mieleen *hihu**jiihaa**aplodit*

[q]C-Hill, 26.8.2007 14:41:
BT - Fibonacci Sequence
"Mathemathics is the language of nature."
[/q]

Aikasta rok raita

Papaya - Pink Dinosaur

(Ei muuten ollu mun valinta)

Oi, toi versio HIStorysta on kyl kurko.
Mulla soi nyt Mark Ronson - Stop Me, aika loistava biisi, jossa Rob Dougan-tyyppistä vokalisointia ja jousia, hiphop-beatteja ja ripaus Kim Wilden kasarihitti "You Keep Me Hangin' On"ia lopussa. Tämä träkki pääsi yllättämään... kunpa radioissa sois tällaista musaa. Löyty ihan vahingossa DMC:n promocd:ltä.

Led Zeppelin - Stairway To Heaven (Live)

Legenda, muistoja...

[q]sadesola, 19.8.2007 19:23:

HUOMIO HUOMIO:
Jos sinulla on hyviä
HINDIPOP-vinkkejä
takataskussa,
heitä heitä!

Teen ohjelmaa kyseisellä teemalla
ja Panjabi MC alkaa olla turhan kulunut.
[/q]

Intia-popille / bhangralle vois kyllä perustaa oman topikkinsa :) varsinkin se discompi bhangra on loistavaa tavaraa (ja mainio esimerkki siitä miten hienoa kitschiä globalisaatio voi saada aikaan)

yritäs metsästää nää ainakin jostain:

Daljit Mattu - Taweet
Partners in rhyme - gal sun
Azaad - Bhani Ney Kamaal Karti
Balbir Bittu - Shoukee Mele Dey

2pac - black jesuz

The Doors - Alabama Song

Prodigy - no good*tanssittel*

[q]C-Hill, 27.8.2007 16:44:
Oi, toi versio HIStorysta on kyl kurko.
Mulla soi nyt Mark Ronson - Stop Me, aika loistava biisi, jossa Rob Dougan-tyyppistä vokalisointia ja jousia, hiphop-beatteja ja ripaus Kim Wilden kasarihitti "You Keep Me Hangin' On"ia lopussa. Tämä träkki pääsi yllättämään... kunpa radioissa sois tällaista musaa. Löyty ihan vahingossa DMC:n promocd:ltä.
[/q]
Loisto biisi, itselläni löytyy tuo sinkkuna myös sinkkuna. Toihan on siis alunperin The Smithsin kappale btw. Osta uusi Mark Ronson -albumi, joka on täynnä biisien kierrätystä uusina todella tyylikkäinä versioina. Hyvää musaa!

Omnimotion - Underdub

Backstreet Boys - Just to be close

Tää aamu on ollut ihan fiilistelyä, aamulla ensin kuuntelin alanis morissettea ja sitten joululauluja ja nyt bäkkäreitä ja seuraavaks spice girlsiä <3

Lullacry - Be my god

Ja tänkin olin jo ihan unohtanut tonne hyllyyn *pökr*

Killswitch engage, Trivium, Soilwork, All that remains. Kyl rokkaa \,,/

nyt vaihtu Rank 1 -airwaveen...

on vanhojen fiilistelyt päällä.. suosittelen muillekki!

BBC Radio 1 Celebrating 10 Years Of Dance Anthems -> Three Drives – ‘Greece 2000’

Hardcore Heaven 4 mixed by Scott Brown, Kevin Energy & Joey Riot.

Sham 69: If The Kids Are United

Julma-Henri & Syrjäytyneet - 020107 feat. RehDogg & Laineen Kasperi

Alex Dolby : Airball

O