Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- ...
- 710
- Seuraava »
se kun duunipaikan esimies kyttää mun pukukaappii ja nillittää vaatteiden sijainnista
[q]Miinapiina, 13.3.2008 20:32:
kaikist eniten ottaa kyl päähän seksuaalirikollisten tuomiot
[/q]
No joo, sama homma niiden kanssa. Omaa lähipiiriä vaan valitettavasti koskettaa toi toinen ja sen takia se ottaa erityisesti päähän.*grr* Mut ihan yhtälailla perseestä on kyl seksuaalirikollisten tuomiot ja varsinkin jos rikos kohdistuu lapseen.*dissaa*
[q]MiMoSa, 13.3.2008 16:12:
Ottaa vaan päähän noi henkirikoksen tekijöiden tuomiot. Tyypit pystyy uusimaan tekonsa useastikin ja silti vaan lopulta ovat taas vapaalla.*grr*
[/q]
kaikist eniten ottaa kyl päähän seksuaalirikollisten tuomiot
Unettomuus. En tajua mikä mua vaivaa, herään joka yö kesken unien ja sit valvon pari tuntia ennenkuin saan uudestaan unta.
Voin kertoo, että niinä yön tunteina sitä tosiaan miettii ihan kaiken mahdollisen, kun ei ole muutakaan tekemistä.
[q]MiMoSa, 13.3.2008 21:26:
No joo, sama homma niiden kanssa. Omaa lähipiiriä vaan valitettavasti koskettaa toi toinen ja sen takia se ottaa erityisesti päähän.*grr* Mut ihan yhtälailla perseestä on kyl seksuaalirikollisten tuomiot ja varsinkin jos rikos kohdistuu lapseen.*dissaa*
[/q]
no uskon kyllä että ottaa päähän
suomen oikeusjärjestelmä *toktok*
Integraatio.
[q]MissKoo, 14.3.2008 07:28:
Unettomuus. En tajua mikä mua vaivaa, herään joka yö kesken unien ja sit valvon pari tuntia ennenkuin saan uudestaan unta.
Voin kertoo, että niinä yön tunteina sitä tosiaan miettii ihan kaiken mahdollisen, kun ei ole muutakaan tekemistä.
[/q]
Eikös tuo oo aika klassinen stressin oire? oot selkeesti loman tarpeessa
Se että mä oon yrittänyt kohta 4h saada soittoääntä mun iPhoneen
PERKELE!!! Onko se niin vitun vaikeeta
[q]Lenita, 15.3.2008 03:24:
---
MissKoo, 14.3.2008 07:28:
---
Eikös tuo oo aika klassinen stressin oire? oot selkeesti loman tarpeessa
[/q]
No tais olla muuttostressin oire. Eilen sain luojan kiitos kaikki asiaan liittyvät asiat -vihdoin- hoidettua. En ees tajunnut miten kova jännitys ja stressi mulla olikaan, ennenkuin muuttomiehet lähti ja tuli sellanen olo, että koko maailman ongelmat tippu mun harteilta
Ja nukuin kuin enkeli viime yönä 10 h
Uskomattoman tylsää!!!Huono leffa, ei safkaa hmm..Niin ja pitäis oikeesti nyt saada jotain järkevää aikaseks mut ei vaan onnistu nyt
[q]crissy, 14.3.2008 08:27:
mulla meni herne kunnolla nenään likan tarhan takia..
[/q]
kyllä sulla on oikeus viedä se muksu tarhaan joka päivä, kun kerran siitä maksatte. toi noiden käytäntö on todella ihmeellinen, ei voi edellisellä viikolla tietää mitä seuraavalla tapahtuu... eri asia jos on kysees jotku m- tai e-päivät (joista mul ei oo mitää hajua *hih*), mitkä liittyy niihin maksuihin. jos mä oon tuol tarhassa ilmottanut, et muksut ei jonain tiettynä päivänä tuu, ni sit jos ne tarttis viedäki ni riittää et ilmottaa edellisenä päivänä, että kerkee tilaa ne sapuskat.
jos sä oot to ilmottanut et iina tulee pe, ni ei niil pitäis olla mitään estettä sille, kyllä ne kerkee ne sapuskat tilaamaan.
*toktok* kummallista porukkaa... *toktok*
Tää on taas niitä päiviä ku toivois et joku iso meteoriitti iskis Suomeen. Tarvis tälläsessä paskakelissäkään enää sit rämpiä..
[q]crissy, 17.3.2008 08:27:
tää paska musa mikä kuuluu ku yritän hemoon saada likalle aikaa.. ja toi vitun nettiajanvaraus ei toimi niin nyt joudun sit päivystään puhelimes ja kuuntelee 50´s musiikkia!!!!!!!
[/q]
noi jonotusmusat on niin raivostuttavia, argh!!!
[q]crissy
ai nii ja se lastenhoitajatyttö mikä on likan tarhas duunis joka noin 90% kerroista ku soitan vastaa puhelimeen niin vaikuttas jotenki astetta yksinkertasemmalle..
[/q]
toiset vaan on
Se, että joudun vahtimaan pomoa, kun sen ajanhallinta on aika olematonta.
Ärsyttää myös se, että en vieläkään tiedä minne lähden lomalle.
[q]Steven Hoaks, 17.3.2008 13:40:
PERKELE!!! Onko se niin vitun vaikeeta
[/q]
Itseasiassa ei.
Se, että mainokset on aina kovemmalla kuin ohjelma jota telkast kattoo
[q]Annakins, 17.3.2008 22:22:
Se, että mainokset on aina kovemmalla kuin ohjelma jota telkast kattoo
[/q]
Eiks oo selkeätä kummat on tärkeämpiä, ainakin kanavan mielestä?
[q]Freja, 18.3.2008 08:04:
Pitää oikee kattoo kalenterii koko ajan, ja uskotella itelleen, et nyt on todellakin tiistai.
Tuntuu ihan maanantailta.
[/q]
Mut kato jos nyt tuntuu maanantailta ni sithän viikko loppuu paljon pikemmin ja yllättävämmin!
[q]Steven Hoaks, 18.3.2008 09:15:
---
Yritin eilen koko päivän löytää jonkun softan joka vois converttaa --> m3r muotoon... Tai jotenkin toisin. Fuck it... Luovitin ja päätin säästää hermojani.
[/q]
No eiks toi ny menis kaikessa yksinkertaisuudessaan jotenki sillee, et iTunesissa muuntaa biisin AAC:ks, sit muokkaa sen m4a -filun päätteen m4r:ksi, tuo filen uudestaan iTunesiin ni se tunnistaa sen soittoääneks?
Tai sit iTunesin sijaan siirtää suoraan SSH:lla iPhonen /library/ringtones -kansioon.
Kokeeseen lukeminen. Tää teksti on niin ympäripyöreetä ja teoreettista peetä, et ei tästä jää mitään päähän vaikka lukee monta kertaa saman lauseen. Kymmenien ja taas kymmenien ulkomaalaisten ja suomalaisten ihmisten mielipiteitä siitä, mitä terveys taikka terveyden edistäminen tarkottaa Yleensä pystyy ees jotenki pähkäilee, mitkä ois niitä tärkeitä juttuja ja keskittyä niihin mut 40 sivun jälkeenkään mä en vielä ymmärrä miks meidän pitää tää lukea ja tenttiä *whaat**ding**justjoo**toktok*
Ainii, pääs unohtumaan että eihän mulla oo muuta tekemistä taikka elämää kun koulu joten SIKS tää pitää lukea
- « Edellinen
- 1
- ...
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- ...
- 710
- Seuraava »