Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- ...
- 710
- Seuraava »
Nelipäiväset työviikot. Tai on se kiva ku päivävuoroviikolla on keskellä viikkoa vapaa niin voi hoitaa asioitaa jne. mutta jos ei ole mitään hoidettavana ja kaverit on päivällä töissä/koulussa ni ahdistus tulee kun tekeminen loppuu, ei asuntoaankaan voi loputtomiin siivota. Yövuoroviikolla taas tulee se esteeksi vapaayönä että on yö, melkein koko kaupunki nukkuu joten ei voi mitään juurikaan melua. Leffojen katselustakin menee maku kun ei voi huudattaa että sais äänistä kaiken irti vaan joutuu vetämään kuulokkeet päähän.... ...yössä kun kax leffaa katsoo ja ottaa sitten kuulokkeet pois päästä ni hieman koskee korvalehtiin kun ovat neljä tuntia olleet painoksissa.. Alkuviikosta tässä kaupungissa ei baarit ole auki kun -24.00, tietysti keskiviikosta eteenpäin muuttuen -02.30 ja -03.30, mutta entäs sen jälkeen? Yöviikolla kun olisi ihan hyvä valvoa sekin väliyö jonnekkin 06.00-08.00 että jaksaa sitten päivällä nukkua ja seuraavan yön valvoa.
-Ai että miksikö valvon sen väliyön ja pidän yöviikolla rytmin "perseellään" enkä mene nukkumaan niinkuin muut ihmiset?
Noh, kokeilkaapas mennä illalla 22-00-24.00 nukkumaan ja herätä 9.00-11.00 aamulla, valvoa koko päivän kun ei saa sitten unta ja lähteä illalla joskus 19.00 11-13:sta tunnix ajamaan yksin rekalla esim.Hesasta Jyväskylään ilman taukoa huippunopeuden ollessa enintään 90km/h (menee 4h), siellä n.3h trukilla pärtsäilyä ja sama matka takaisin tauon (n.30min) kanssa... ....luulen kyllä että aika moni nukahtaa rattiin ja se onkin sitten sillä selvä...
Että on tämä Lohja ihan kiva paikka muuten asua mutta viikolla ei oikein baarit ole auki (ainakaan alkuviikosta) jotta voisi aikaa kuluttaa ja miksei muutamaa kaloriakin tanssilattialla..... pk-seudulla tietysti tapahtuu mutta siinähän se just hauskuus onkin että kun yksin ei tule lähdettyä ja kun ei pk-seudulta juuri tunne ketään... ...saatikka sitten että olis joskus ajellu kaupungissa sen verran että edes osaisi liikkua auton kanssa.... ....tässä suhteessa nelipäiväset työviikot on hanurista.*hmph*
ku ei ees vittu pääse oman terveyskeskuksensa ajanvaraukseen läpi alle puolen tunnin.
Joutuu kohta lähtee tonne metsän keskelle koulutukseen...huomiseen saakka...Ja sit taas maanantaina töihin*igor*
[q]Freja, 21.4.2008 19:16:
---
tiiplis, 21.4.2008 19:14:
Oliko se varmasti rikki? Talvisäilössä meinaan pyöränkumit tyhjenee ihan ilman puhkomisiakin...
---
Oli :/ Pumppasin eka sitkeesti, mut si ku kuulin [size=6]"pfffffffff"[/size] kohdasta, missä ei ole se pumppauskohta, tein johtopäätökseni :D
[/q]
No sit pesismailalla polveen vaan niitä jotka toisten kumit puhkoo
[q]Freja, 21.4.2008 11:53:
Eksän nykyinen. Siinä vaan ärsyttää kaikki.
[/q]
Mua ärsyttää vaan exä. Helvetti että voi ihminen olla lapsellinen... No, helpottaapahan vähän kaverista ylipääseminen kun vaan naurattaa sen edesottamukset. Melkein viikkoon en oo syönyt enkä nukkunut kunnolla vitutuksen takia mutta eiköhän tää tästä vielä iloksi käänny!
Meinaa vähä ärsyttää ku ylihuomenna pitäis olla kaverin polttarit eikä vieläkää oo kuulunu ohjelmasta mitään. On se kivaa järkätä menojaan ilman et on hajuukaa koska pitäis olla ja missä.
Jos ei mene Sampo-pankilla vahvasti niin ei kyl Osuuspankillakaan: Tilasin uuden visa electronin kolmisen viikkoa sitten ja kävin sen tuossa hetki sitten hakemassa. Menin totta kai sitten lähimmälle automaatille ja v*ttu ruutu näytti että korttiin on liitetty mun säästötili että mulla kiehahti päässä. Kiva alkaa huomenna soittelee sinne ja kyselee tosta asiasta.
Ja ennen kuin joku noheva ehdottaa tähän et käännä tilit toisin päin niin periaate syistä en käännä. Käyttötili on käyttötili ja sieltä otetaan rahaa ja sinne saadaan palkka.
Liian usein ilmenevä hedari *toktok*
[q]wiwi, 16.12.2005 13:13:
Mua ärsyttää kaikissa ostoskeskuksissa ja kaupoissa soivat vitun raastavat joululaulut ihan kenen tahansa versioimina. Yritä siinä sitten keskittyä olennaiseen kun Antti Tuisku itkee mustaa joulua taustalla. Perkele.
[/q]
*lmao**lohduttel*
[q]sapeli, 27.9.2005 14:23:
---
Sir Dominique Trévisan, 26.9.2005 10:06:
Se,että etnisen taustan omaavilla ihmisillä (mm. tummaihoisilla) on usein isompi penis, kuin valkoihoisilla.
---
Ironista sinänsä, mutta esim. USAssa on myytti että pohjoismaalaisilla on aikamoiset varustukset
[/q]
Japanissa taitaa myös tuo sama luulo olla. Mutta USA:ta ei oo, koska Japanilaisten mukaan he elävät epäterveellisesti
Mulla on vapaapäivä, ja ulkona aivan ihana ilma. Mutta miten vietän tätä vapaata? No sängyn pohjalla maaten ja aina välillä oksennellen. Jes.
[q]mayah, 26.10.2005 11:58:
(clip)Koskaan ei soiteta kysyäkseen, et no mitäs sulle kuuluu.
[/q]
Joo, sama juttu paikallisten "ystävien" kanssa, soitetaan sitten kun niiden eteen pitäisi tehdä jotain kuten kuskata pitkin Lohjaa viikonloppuisin kun itse ovat siinä kunnossa etteivät kykene liikkumaan aasta beehen mutta ei koskaan soitella ja kerrota että voi tulla jonnekkin esim. etkobileisiin hengaamaan (ehkä senkin takia että en juurikaan juo vaikka ei se minun seurasta sen huonompaa tee). Ja eikä Kuopio-Juankoski-aikaiset kaveritkaan pidä yhteyttä ellei itse kysele miten niillä menee... ...niin että pistä mulle sun puhelinnumero ni minä kyllä joku ilta yllätän ja soitan ja kysyn mitä sulle kuuluu vaikkei koskaan olla tavattukkaan. ..niin ja millonkas sä pidät sen Helsinki-kierroksen?
Besservisserit liikenteessä
[q]Vampyrella, 30.6.2009 20:57:
Tää oksetus. Jotenki on alkanu tuntea ittensä vanhaksi. Reilu vuos vasta kolmivuorotyötä takana, ja oireilut vaan pahenee. Hitto ku ois näin nasta duuni, jossa vielä olis inhimilliset työaikajärjestelyt. Kaikkea ei voi saaha, i knows i knows. Kuhan vaan ei kroppa bragais. Tai jos tää vaikka tästä helpottais.
[/q]
Öh.. Mä oon koko ajan luullu että sä olet lastenhoitajana?
[q]Verano, 18.12.2006 14:32:
Jos sä tosiaan narskuttelit hampaita, niin sehän on haitallista kiilteelle ja aiheuttaa siten myös vihlontaa. Ootkos jo saanut ne kiskot hankintaan?
[/q]
[size=5]......en[/size]
No niin, tänään ärsyttää oikeasti.
Naapuri kaksi kerrosta ylempänä on ilmeisesti hankkinut koiran joka nyt on parina päivänä jäänyt ensimmäisiä kertoja yksin kotiin (tämä siis ihan omaa arvailua). Koira on nyt jo parina aamuna aloittanut kamalan ulvomisen ilmeisesti omistajan lähdettyä siinä ennen tai jälkeen seitsemän ja se lopettaa siinä kymmenen aikoihin. Mulla olis vikat lomapäivät käsillä ja haluaisin nukkua aamuisin rauhassa
Pitänee rustata sinne joku lappu, eihän se omistaja välttämättä edes tiedä mitä koira puuhaa sen lähdettyä. Pitäis vaan ensin selvittää mikä asunto se edes on. Ollaan itse vasta just muutettu tähän niin ei vielä yhtään tunne naapureitakaan.
[q]Jigsaw, 4.7.2006 12:03:
vielä 6 tuntii töitä jäljellä. Kiva vaan olla silmät ristissä täällä. Möh*haukottel*
[/q]
Jospa tää piristäis...
[q]astaroth, 15.6.2009 05:32:
älkää kirjoittako mainoksiin puhe-, tai slangikielellä. se ei ikinä näytä hyvältä. ikinä. erityisesti ikinä kuin myymäsi tuote on helvetin kuiva, tylsä, kasvoton ja ei kiinnosta yhtään ketään alun alkujaan
[/q]
Noin niinkuin mainontaa elääkseni suunnittelevänä ja tekevänä joudun olemaan tästä asiasta eri mieltä. Tosin toi banneriesimerkki nyt on puhdasta tuubaa - siitä ei tulisi hyvää vaikka sen kirjoittaisi kuinka kirjakielisesti.
se etten saa siirrettyy macilta puhelimeen biisiä, koska herjaa koko ajan virhepyyntöö..
ja se et mua rassaa ja vituttaa ihan typerät asiat
[q]Annakins, 27.6.2006 14:18:
---
domi, 27.6.2006 11:44:
Sanat "fiiwis" ja "kuvei". Niitähän ei voi kirjoittaa "fiilis" ja "kuvia", kuten äidinkielessämme opetetaan.
Saatanan teinit*grr*
Ainii, seki ärsyttää etten päässytkään lentokoneeseen ja lomalle, kiitos lentoyhtiön "mukavat" säännöt.
---
Mitäs ne on tällä kertaa säätäny? (tällä kertaa viittaa useampiin kuulemiini tarinoihin)
[/q]
Liian korkee verenpaine heidän mielestään, pieni kone, eivät ota riskiä et selviäisin hengissä helsingistä prahaan.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- ...
- 710
- Seuraava »