Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- ...
- 710
- Seuraava »
Se on aina yhtä mukavaa herätä tunteja liian aikaisin. Nukkuminen on yliarvostettua puuhaa No pyöritään nyt sitten sängyn sijaan vaikka täällä. Tai tietty voisin mennä duuniin tekemään vapaaehtoistyötä.
[q]mayah, 5.12.2005 15:25:
Ihan pikkuisen reilun kahden ja puolen tunnin päästä se on jo ohi :)
[/q]
No niin on *pökr* Ja sit joutuu ottaa ehkä karhun tai pari hyvässä seurassa
Viimeseen puoleentoista tuntiin täällä ei sit kyllä tapahdu mitään muuta kuin että saan selostaa, kuinka meillä täällä piskuisessa Suomessa on itsenäisyyspäivän aatto, että asia siirtyy nyt kyllä keskiviikolle, kun ihmiset ovat vähän niinkuin lähteneet jo kotiin dokaamaan. Ja sitten saan kuulla kuinka onnekas olen kun en ole tänään töissä
[size=8]Ja joo olisin kyllä voinut kaivaa sillekin soittajalle sen stanan alamalmilaisen pankin numeron netistä, mutta kun oli muita asiakkaita jonossa, sekä muutenkin olen joskus saanut noottia siitä että hoitelen muittekin kuin meidän asiakkaiden juttuja, tai sitten että palvelen enemmän kuin mun edes pitäisi, vaikka aina kyllä katson etten tee sitä muiden asiakkaiden kustannuksella *avautuil* Nih, ja tuo ko soittaja ei tosiaan oikein tiennyt itse minkä pankin asiakas on... Noh, on niitäkin jotka ovat luulleet soittaneensa johonkin stanan pankkiin ja vaikka niillekin yrittää selittää asian laitaa niin eräskin sanoi, että sinähän hoidat tämän minun maksuasiani ja löi luurin kiinni. Toivottavasti sai jonkun perintäkarhun peräänsä, vtt. *lisääavautuil*[/size]
Voi argh
Meiltä on jengiä kovasti poissa ja sitten tuo yks paskapulju isketään just tänään meidän niskoille ja tietysti se pärisee koko ajan eikä niiltä tavoita ketään. Plus tietokannat jumittaa jatkuvasti
Pari urpoa asiakasta vielä lisää niin
[q]mayah, 20.12.2005 10:28:
V*ttu ku pienistä asioista täytyy tehdä maailmanluokan kriisi. hemmetti sentään
[/q]
Nii just [size=8]Komppaa skenekingiä vaikkei tiedä asiasta mitään. [/size]
Oman ärsytyksen aiheuttaja on ihan vaan minä itse *toktok* Aina mä onnistun, prkljavitustimuitakirosanoja. Onneksi on olemassa ihania ja ymmärtäväisiä ihmisiä, tosin siitäkös sitä *toktok* vaan kasvaa..
[q]pirpeli, 25.2.2006 01:28:
Tyhmät ihmiset, ja kaikkein eniten TYHMÄT LÄHEISET KAVERIT!
Saatana, tiiliskivelläkö sitä järkeä pitäs kalloon takoa?!?!?!?
[/q]
Onneks sulla on fiksujakin kavereita
Se, että palkkaa tipahti tooooodella paljon tilille tänään. Jouduin "sopivasti" sairaslomalle loppiaisena, jolloin kuukausiliksani vaihtui tuntiliksaan, koska en tee enää täyttä päivää. Eli sairaslomakorvausta tippuu vain niiden tuntien mukaan, jotka mun piti tehdä. Onneksi sentään jotain tulee vielä takautuvasti.
Noh, erittäin pientä tän itse sairastuksen rinnalla. Voisi jo _edes_ tältä erää loppua. Koko kirotusta sairaudesta -ja kaikesta mitä se tuo mukanaan- nyt puhumattakaan.
Kaikki taas vaihteeksi.. >:/
Se, että täällä duunissa tohon yhteen tyhjään huoneeseen on asettunut joku mies. Huone on about viidentoista metrin päässä musta. Istun selkä sinnepäin, ja mulla on tällänen tuoli, jossa ei ole edes selkänojaa laisinkaan. Ärsyttävää kun se äijä istuu naama tännepäin ja sillä on siis suora näkyvyys tänne. Se on vaan inhottava tunne, kun joku istuu selän takana.
Vois hemmetti siirtää pöytäänsä vähäsen tai pitää ovea kiinni.
Ja vaihtaa tennissukkansa vaikka mustiin.
[q]Verano, 27.3.2006 10:55:
---
Verano, 13.3.2006 11:19:
Vois hemmetti siirtää pöytäänsä vähäsen tai pitää ovea kiinni.
---
Toivottavasti se lukee Klubbaria ja kääntää ton pöytänsä. [/q]
Nyt sillä on ollut pari tuntia ovi kiinni. Että terkkuja sinne vaan
[q]södis, 7.4.2006 14:01:
mikä ero on hyvällä biisillä ja hyvällä videolla!!!*grr*
[/q]
Se että toinen on biisi ja toinen on video
[q]sapeli, 5.4.2006 16:18:
Toi saatanan loska Ei voi ihan normaaleja asioita lähikaupassa hoitaa ilman että on kengät ja sukat ja lahkeet ihan märät ja mutaiset *eikä* Ei voi sietää.
[/q]
Onneks mulla on tällaset kesätennarit jalassa
En mä muuta tänne keksikään.
[q]mayah, 5.4.2006 17:56:
---
Verano, 5.4.2006 17:55:
---
pirpeli, 5.4.2006 17:52:
kaikki.
---
No voi pöh kaikelle
---
Pöh pöhille
[/q]
Jos tulppaanit ilahduttas yhtään niin multa saa sellaisia kun niitä on niin hirmustikin ^__^
Se, että tää puhelin pärisee jatkuvalla syötöllä johtuen pitkästä viikonlopusta. Myös tuo keväistynyt sää vaikuttaa siihen, että kaikki haluavat soittaa yhtä aikaa.
Tuossa joku hetki sitten ärsytyskynnystä ei vielä ollut täysin ylitetty, mutta nyt aletaan jo olla sillä toisella reunalla. Kaiken kruunaavat korvaan kovalla volyymilla piippaavat faksit Nytkin korvaan sattuu.
[q]mayah, 1.6.2006 14:37:
Mä keksin ratkaisun! Lähetin sinne faksin, jossa on meidän faksinumero :D
[/q]
Siis yritätsä sanoa et mä lähettelen niitä fakseja sun tärykalvoihin?! SIITÄKÖ TÄSSÄ NYT ON KYSYMYS?!??!?
[q]Jusna666, 2.6.2006 09:48:
Satunnaiset vittupäät klubbarissa[/q]
o/
Mut onneks näköjään vaan satunnainen ^___^
[q]Jusna666, 2.6.2006 09:56:
Voih.. Oisiks välttis halunnu vai?
[/q]
Juu :/ Täytyy sit kai viel harjotella ku et tajunnu :/
[q]Fyraett, 2.6.2006 13:06:
"pitää vaa nopee kattoo yks juttu" ja sit huomaan et oon istunu täs koneel 15-30min taas
[/q]
Never happened to me.
[q]mayah, 8.6.2006 09:32:
Kun mulla meinaa koko ajan lähtee nykyään ääni tälleen aamuisin. Ärsyttävää kurkun selvittely-kröhinää koko ajan
[/q]
Se, että yrittää kröhimällä selvittää kurkkuaan vaan pahentaa tilannetta, parempi on juoda (ei ihan liian kylmää) vettä =)
[size=9]Vtun duuniohjelma vtt, joka ei vttu voi toimia kunnolla stana. Vtun huutava asiakas vttu, vtun toinen urpo asiakas vttu. Vttun kollega ja vtun minä kun ei tajuttu yhtä asiaa heti kättelyssä vttu. Vtun duuniohjelma edelleenkin vttu, yritä siinä nyt hoitaa asiakkaiden asioita, kun se stana hidastelee vttu.
Pahoittelen kiroilua, stana.[/size]
[q]mayah, 8.6.2006 09:41:
Ai pahentaa vai? No okei, mä lopetan. Mä kyllä koitan tässä juoda vettäkin koko ajan.. Nää on näitä ihania oireita kun lopettaa tupakoinnin... Eiköhän tässä joku aamu vielä tule herättyä kurkku täysin selvänäkin :)
[/q]
Meillä on ollut kaikenlaista äänenhuollon koulutusta ja kröhiminen on tosiaan tosi pahasta. Sitä vettäkin voi juoda vaikka pienin kulauksin mutta usein -vaikka itse tulee kyllä enemmänkin tosta vesipullosta hörpitty työpäivän aikana. Toinen paha on kahvi, joka kuivattaa kurkkua, joten sen jälkeen pitää juoda vettä kans.
Eiköhän tuo helpota kun olet sen tupakoinninkin lopettanut
- « Edellinen
- 1
- ...
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- ...
- 710
- Seuraava »