Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]weiga:
Jamba!
[/q]
Mullakin palaa niin hermot sen perkeleen Crazy Frogin kanssa, tulee pahimmillaan pari kertaa putkeen ja joku kuusi kertaa mainostauon aikana. Ne on vielä raiskannu siihen nettiklassikon!

http://www.very.de/

vituttaa ihan homona olla kahden riitelevän ihmisen välissä ja kuunnella avautumista puolin ja toisin..

Yksinäisyys :(

[q]hemuz, 31.5.2010 11:56:
1. Puhutko kenties tästä? http://www.radionova.fi/page.php?page_id=1219&i=7252
Joenti tulit heti mieleen, kun luin uutisen...[/q]

En. Kuinkas mä nyt olisin graffitiaiheisia ideoita esittänyt ja vieläpä Keravalla?

[q]hemuz, 31.5.2010 11:56:
2. Tänään on tupakaton päivä.
[/q]

Ketutus ei katso teemapäiviä.

[q]Jone, 31.5.2010 11:35:
Yleishyödyllisten proggisten ideointi, toteuttaminen ja käynnissä pitäminen.

höpöhöpö

Voi olla et poltan kyl kaksikin tupakkaa.
[/q]

1. Puhutko kenties tästä? http://www.radionova.fi/page.php?page_id=1219&i=7252
Joenti tulit heti mieleen, kun luin uutisen...

2. Tänään on tupakaton päivä.

Yleishyödyllisten proggisten ideointi, toteuttaminen ja käynnissä pitäminen.

Joskus tulee sellainen fiilis et miksi ihmeessä mä edes teen tätä kun lähes joka kerta ehdottaessani jotain kivaa juttua kuukauden sisällä henkilöt joille olen idean esittänyt esittävät sen eteenpäin omana älynväläyksenään. Tosta perseilystähän ei voi toki mitenkään huomauttaa, koska jos tekisin niin tekisin samalla hallaa noiden ideoiden läpimenolle ja vaikuttaisin pikkusieluiselta ja auringossa paistattelevat ideavarkaat uhreilta.

Niinpä on taas aika niellä vitutus, polttaa tupakka ja sen jälkeen vaikuttaa innostuneelta uusista ja mahtavista ideoista.

Voi olla et poltan kyl kaksikin tupakkaa.

Naaapuuuriiiiit

Oon flunssas perkelee*nuha*.

tulipahan taas todetua omasta käytöksestä et oon "minäminäminäminäminäminä" persoona =P
missä on empatia ja kanssaeläminen

kun ei tiedä edes itse mitä tahtoo, ei näin.

VITTU, paskin viikonloppu IKINÄ, en oo koko viikonlopun aikana saanu alkoholia tai mitään mässyä/mättöä, prkl.*grr*

Microsoftin vitun lisensointipalvelu

Kolmas kerta vuoden sisään ku stanan website on nurin JUST sillon ku pitäs asentaa servereitä. Ja ilmeisesti s-postiosoitekin on niille liian vaikea, kun ei kahden tunnin odotuksen ja kolmen puhelun jälkeen asennusavainta ole VIELÄKÄÄN mun spostissa, vittusaatana! Noh, saahan tästä perseellään istumisesta ylityökorvauksen

-M

Tuo tylsä ja masentava sade sää! JA muutamat työkaverit, jotka ei osaa olla puhumatta paskaa seläntakana, mua niin kyrsiiii

[q]Snaggo, 12.12.2006 15:17:
Nykyään flyerit on ihan vitun isoja. tämähän johtaa siihen että sitä vain kattoo jonka jälkeen se heitetään pois. mielummin jotain taskuun mahtuvaa, kiitos!
[/q]

On muuten harvinaisen totta.... miten ois, luottokorttikokoiset miniflabat? :)

taloudellinen tilanne*toktok*

[q]Jone, 26.5.2010 12:59:
---

Palaanpas tässä itsekin vaihteeksi yhden ei niin optimaalisesti menneen jutun pariin, mutta taidan käydä polttamassa tupakan ensin ettei otsasuoni tykyttäis niin kovin.
[/q]

Painun ite kaverin kanssa ABCille kahville....tunniksi mieluiten.

[q]Slim_Jim, 26.5.2010 12:48:
Joo tänäaamuna alkoi päivä sillä kun tultiin kysymään pohjakartan kanssa että "tällä puiston lohkolla on tämmönen, mixet oo piirtäny sitä siihen???"
No vittu en piirtäny kun viimevuonna kysyessäni asiasta sanottiin että et mene duunaa sitä ja mää varoitin että tulee sanomista tulevaisuudessa. Ja nyt sitten valuu ylhäältä paskaa ja väitetään "joo ei olla sanottu mitään sellasta" ja omaan niskaanhan se lopulta osuu.
[/q]

Se on sitä kun maailmassa voi julistautua minkä tahansa alan asiantuntijaksi jos on A) esimies tai B) asiakas. Mitään järkeähän siinä ei toki ole, mutta... Nooh.

Maailmassa olis enemmän kivempia juttuja ja rahaa menis vähemmän kankkulan kaivoon jos jotkut joskus uskoisi että ammattilaisia kannattaa kuunnella kun ne päättää jotain sanoa jostain.

Palaanpas tässä itsekin vaihteeksi yhden ei niin optimaalisesti menneen jutun pariin, mutta taidan käydä polttamassa tupakan ensin ettei otsasuoni tykyttäis niin kovin.

[q]Jone, 26.5.2010 12:42:

Joskus tulee päästettyä läpi juttuja vaikka tiedän niiden olevan päin persettä kun vaatimalla vaaditaan ja kieltäydytään ymmärtämästä miksi jotain ei oikein voi tehdä niinkuin sitä ollaan tekemässä. Yleensä siitä seuraa kuitenkin lähinnä se, että X määrän aikaa kuluttua joku tulee kysymään multa miksen kertonut jonkun olevan perseellään ja joudun polttamaan päreeni selittäessäni maininneeni hommasta useaan otteeseen ja tehneeni sen väärin lähes pakotettuna.
[/q]

Joo tänäaamuna alkoi päivä sillä kun tultiin kysymään pohjakartan kanssa että "tällä puiston lohkolla on tämmönen, mixet oo piirtäny sitä siihen???"
No vittu en piirtäny kun viimevuonna kysyessäni asiasta sanottiin että et mene duunaa sitä ja mää varoitin että tulee sanomista tulevaisuudessa. Ja nyt sitten valuu ylhäältä paskaa ja väitetään "joo ei olla sanottu mitään sellasta" ja omaan niskaanhan se lopulta osuu.

Joku ihme mummo dösän takapenkeillä. Se huus siihen puhelimeen jotain 10-15min. Se huuto ja kälkätys kuulu läpi, vaikka oli luurit päässä ja pauke soi vielä aika kovaa. Oikeesti pystyin kuulee musan läpi mitä se puhu: ”REINON KANSSA MENNÄÄ HEINOLAA JOS EI SADA JA IRMA TULEE MYÖS PLAAPLAA!!!!!”

..aaah, helpotti ;-)

[q]Slim_Jim, 26.5.2010 12:22:
Kirjoitus
[/q]

Tää pätee suunnitteluhommissa lähes universaalisti; hermo kiristyy yli kaikkien kohtuullisien rajojen kun joku neropatti keksii purkkafiksauksen, joka ei todellakaan ratkaise itse ongelmaa vaan ainoastaan lakaisee sen maton alle. Siinä sitä sit pitäis kuunnella viileänä kuin viilipytty kun nämä neropatit höhöttelevät omaa nerouttaan ja pitävät asiasta huomauttanutta tahoa vähän yksinkertaisena.

Joskus tulee päästettyä läpi juttuja vaikka tiedän niiden olevan päin persettä kun vaatimalla vaaditaan ja kieltäydytään ymmärtämästä miksi jotain ei oikein voi tehdä niinkuin sitä ollaan tekemässä. Yleensä siitä seuraa kuitenkin lähinnä se, että X määrän aikaa kuluttua joku tulee kysymään multa miksen kertonut jonkun olevan perseellään ja joudun polttamaan päreeni selittäessäni maininneeni hommasta useaan otteeseen ja tehneeni sen väärin lähes pakotettuna.

O