Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- ...
- 798
- Seuraava »
miksi on niin vaikeaa aloittaa pakkaaminen....
[q]wiwi, 30.8.2007 12:51:
---
Bio, 30.8.2007 12:49:
---
wiwi, 30.8.2007 12:46:
Miten saan vaihdettua mun profiiliin ton taustakuvan?
---
en tiä ymmärsinkö oikein, mut:
oikealla ylhäällä on erivärisiä pikkuneliöitä, ni niitä painelemalla profiilin taustakuva vaihtelee..
---
Juu sen mä oon jo huomannu, mutta kun joillain on sellaisia omia kuvia jotka ei oo tosta valikoimasta.
[/q]Sun pitää tehdä oma css-tiedosto, missä määritellään se taustakuva. Ja sitten profiilissa määritellä klubitus käyttämään sitä sun omaa css-tiedostoa. Jossain päin klubbaria oli tarkempaakin apua, että miten tuo tehdään ja määritellään, mutta en nyt muista heti että missä.
[q]wiwi, 30.8.2007 12:46:
[/q]
oikealla ylhäällä on erivärisiä pikkuneliöitä, ni niitä painelemalla profiilin taustakuva vaihtelee..
[q]xcft, 30.8.2007 12:53:
---
wiwi, 30.8.2007 12:51:
---
Bio, 30.8.2007 12:49:
---
wiwi, 30.8.2007 12:46:
---
---
Juu sen mä oon jo huomannu, mutta kun joillain on sellaisia omia kuvia jotka ei oo tosta valikoimasta.
---
Sun pitää tehdä oma css-tiedosto, missä määritellään se taustakuva. Ja sitten profiilissa määritellä klubitus käyttämään sitä sun omaa css-tiedostoa. Jossain päin klubbaria oli tarkempaakin apua, että miten tuo tehdään ja määritellään, mutta en nyt muista heti että missä.
[/q]
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=23100;sivu=1
[q]tir, 29.8.2007 15:21:
miksi on niin vaikeaa aloittaa pakkaaminen....
[/q]
Pakkaaminen pitää tehdä niin organisoidusti, ettei unohdu mitään ja siksi ei haluu alottaa, et pelkää unohtavansa jotain
Ostin meiltä töistä kaksi ristinollajuomapeliä - toisen itselleni ja toisen synttärilahjaksi (oli sen verran halpoja, että oli pakko ostaa). Olen mietiskellyt jo pidemmän aikaa, kun joku ihminen on sellaisen pelin ostanut, että mitenköhän sitä sitten kuuluu pelata.
Pelissä siis on 9 ruudun ristinollalauta ja 9 snapsilasia (osassa x ja osassa tietysti o). Missä kohdassa ja kenen kuuluu juoda? Olen tätä monien kanssa pohtinut ja osa on sitä mieltä, että jos voittaa, saa juoda ne kaikki omansa (TAI vaihtoehtoisesti sen voittosuoransa). Osa puolestaan on sitä mieltä, että häviäjä joutuu juomaan kaikki laudalla olevat omat lasinsa tyhjiksi. On jopa ehdotettu, että lasi pitäisi juoda tyhjäksi ennen kun sen saa laittaa laudalle, mutta siinä tapauksessa pelin voittajalla/häviäjällä ei olisi mitään merkitystä.
Auttakkee
[q]Lyylikki, 21.9.2007 15:36:
Kehtaako ihmiset ihan oikeesti maksaa esim. Plussa-Masteri yhdistelmällä muualla, kuin K-ryhmän kaupassa? Mitä tapahtuu, jos tommosella meneeki maksamaan S-ryhmän kauppaan, tapahtuuko paljon niitä, että kassa toteaa: "Tota meille käy se toinen kortti."
Meidän äiti rällää meneen Finnair-Masterilla, se on vähän tietty eri asia, mutta silti...
[/q]
Just tänää makso joku siwas plussa/visa yhdistelmäl..
[q]Pätkis, 3.5.2009 18:57:
---
Mikä osa tossa oli pullamössöä? Se ajatus, et pätkästä välittyis ylipäänsä joku fiilis, se et äijä näyttäis suht siistiltä vaiko se et nainen edes vähän näyttäis saavan jotain? Käsittääkseni vienosti hymyillen hoidetut kutitusleikit on kuitenki lähempänä pullamössöä ku pikkasen tavallista laadukkaampi näytteleminen.
[/q]
Katotte vaan vääriä leffoja, that's all.
[q]ezzy, 30.8.2007 01:26:
---
Muikku, 29.8.2007 11:33:
Millon Millenium aukee?
---
ööö mikä?
[/q]
http://www.mlnm.org/
[q]larzizi, 30.8.2007 15:18:
Ostin meiltä töistä kaksi ristinollajuomapeliä - toisen itselleni ja toisen synttärilahjaksi (oli sen verran halpoja, että oli pakko ostaa). Olen mietiskellyt jo pidemmän aikaa, kun joku ihminen on sellaisen pelin ostanut, että mitenköhän sitä sitten kuuluu pelata.
[/q]
Eiks siinä tullu mitään ohjetta? Paskan möivät
Tietääkö joku mistä saisi noin 65cm pituista jatkopiuhaa kuulokkeille?
Kuulokkeissa (Sony Ericsson) vain vajaan 10cm johto, joten vaatii tuollaisen.
[q]larzizi, 30.8.2007 15:18:On jopa ehdotettu, että lasi pitäisi juoda tyhjäksi ennen kun sen saa laittaa laudalle, mutta siinä tapauksessa pelin voittajalla/häviäjällä ei olisi mitään merkitystä.[/q]
Mun mielestä tämä olis lähinnä juomapelien henkeä - ja pelin voittaja voi palkita itsensä vaikka ryypyllä!
[q]larzizi, 30.8.2007 15:18:
klippiistäää
[/q]
me pelattii nii et häviäjä joutuu juomaan pöydän tyhjäks jos/kun toinen voittaa toimi ainaki meil :DDD
[q]sadesola, 30.8.2007 22:12:
Olit siellä Kaisaniemen puistossa pari iltaa sitten,
ruskea sadetakki päällä ja kaikkea. Etkö muista?
Olet tainnut vilautella unissasi, hävytön!
[/q]
Mä mietinkin miksi unistani on jäänyt lähiaikoina mieleen lähinnä trenssikankaan tuntu. :S Noh, ainakin olin häpeämätön ^^
[q]Anselmi, 30.8.2007 18:22:
Tietääkö joku mistä saisi noin 65cm pituista jatkopiuhaa kuulokkeille?
Kuulokkeissa (Sony Ericsson) vain vajaan 10cm johto, joten vaatii tuollaisen.
[/q]
bebekistä hakaniemestä (Sörnäisten rantatie 6) melko varmasti löytyy, ja vaikkei valmiina löytyiskään niin tarvittavat osat rakentamista varten sieltä saa ainakin.
[q]Zebir, 30.8.2007 18:01:
Eiks siinä tullu mitään ohjetta? Paskan möivät
[/q]
Ei ollut ei. Vaan tyyliin "uusi ja kiva tapa pelata ristinollaa". Mutta eiköhän tota jollain tavalla voi pelata. Ja jos ei voi, niin sainpahan alle neljällä eurolla ainakin 9 käyttökelposta snapsilasia ja kivan lasisen pelialustan, jolla en voi tehdä mitään :D
[q]Mellu-, 30.8.2007 18:34:
me pelattii nii et häviäjä joutuu juomaan pöydän tyhjäks jos/kun toinen voittaa toimi ainaki meil :DDD
[/q]
Muuten hyvä, mut toi ei kyllä toimi ihan joka porukassa. Lähimmässä kaveriporukassa ehkä, mut kaikki nihkeilijäopiskelukaverit ei välttämättä suostu, että esim. mä joisin niidenkin paukut, jos satun häviämään :D
[q]sapeli, 30.8.2007 18:32:
Mun mielestä tämä olis lähinnä juomapelien henkeä - ja pelin voittaja voi palkita itsensä vaikka ryypyllä!
[/q]
Toi on kyllä totta, että se olis lähinnä sitä oikeaa henkeä, mut se pelin idea vaan tökkii siinä sitten.
Mistä/Keneltä lähti ajatus pyytää idoleilta nimikirjoituksia?
Oisko tääl joku Partylite-edustaja? Tarvis kynttilöitä
itse ostin eilen prismasta sellaisen neonvärisen pölyhuiskan hintaan 1,50€. että jos ei kaipaa tuollaista hienoa sulkaversiota...
[q]Zebir, 4.9.2007 20:33:
---
Android, 4.9.2007 20:28:
Purukumi ei sula vatsalaukussa, vaan tulee ulos pitkälti sellaisena kuin se on elimistöön tullutkin. Ne aineet, jotka elimistöön imeytyy (esim. sokeri) pureskelun yhteydessä, imeytyvät juuri kun sitä pureskelet.
---
Ei kai ne nyt heti pureskellessa imeydy? Sillonhan meidän ei periaatteessa tarttis niellä mitään kun vois vaan sylkee kaiken pois. Ja mikä ohutsuolen tehtävä on jos sitä kautta ei imeydy mikään elimistöön?
[/q]
Suurin osa ravinnosta hajoaa ja imeytyy elimistöön ohutsuolessa, jossa ruoka pilkkoutuu. -> ohutsuolessa pilkkoutuu hiilarit, protskut ja rasvat. Se, mitä ohutsuoli ei pysty pilkkomaan, kulkeutuu paksusuoleen, josta elimistöön palautetaan lähinnä nestettä. Tästä matka jatkuu... ja tulee sitä itseään.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- ...
- 798
- Seuraava »