Ekat reivit?

Back to häröily O

ihan eka kosketus bileiden ihmeelliseen maailmaan oli 2000 keväällä(muistaakseni oli kevät..tai talvi... *igor*)

paikka oli otaniemen "smökki"... tieto kyseisistä bileistä tuli jostain tutun tutun kautta,joka ei osannut edes osotetta kertoa..sit tällättiin ittemme frendin kans ja valmistauduttiin muutenkin asiaan kuuluval taval ja suunnattiin taxil kohti otaniemeä..perille löydettiin kuulo-ja näköhavaintojen perusteella

Niistä bileistä jäi vaan jotain sumuisia kuvia ja hetkiä mieleen..siellä oli maaginen tunnelma.. Tuntu siltä kun ois ollu jakamassa suurta salaisuutta muiden paikallaolleiden kanssa..sitä tunnelmaa ja fiilistä ei pysty sanoin kuvaamaan..

Ensimmäiset bileet oli Hypen päättäjäiset/läksiäiset..whatever ja samana päivänä päädyin pitäjänmäkeen jonnekin isoon halliin jossa oli hyvä meno. Siitä se innostus oikeastaan lähti kunnolla nousuun..musamaku laajentui samalla kun tuli ennen kuunneltua huomattavasti enemmän breakbeatia, electronicaa, vastaavaa
Nykyään, olen iloinen ja kohtalaisesti bileissä käyvä *ökkö*

taisin olla 16v paikka smökki bileet oli muistaakseni dbase2. toisella puolella junkkaa ja toisella detroittia, paljon savua ja paljon stroboa.

mayday bileet silloin joskus ku westbam oli kova...no kaikki kunnioitus sille äijälle!on niitä vinyylejä kiva kuunnella joskus edelleen ja muistella menneitä.kaikki loppuu aikanaan.*ökkö*

oliskohan ollut ja eletty jotain vuotta 1990 taikka 1991 taikka vastaavaa jossain ei niin laillisissa jutuissa nimeltä mainitsemattomien turkulaisheppujen sessioissa.
Oli sit sen verran mageet jutut että samalla aalloilla olllaan sitten vieläkin! And the beat goes on and on...
*ökkö*

Trance Tour '96 @ Oulu..

Tai oli jotain sinnepäin olevaa jo 94/95, mutta nuo olivat ekat 'oikeat'.

http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/Y/u/Yusu/1053625870360.jpeg

Kovalla vaivalla sain yhden kaverin houkuteltuu mukaan. Kaveri viihtyi bileissä 1h ja lähti pois.. ite jäin sinne sit yksin jammailee.. vähän orpo oli, mut kivaa oli

[muokattu 22.5.2003 21:13]

Syksyn eka Clockari Harrin säestäessä. Monta vuotta sitten pitänyt jo käydä esm. Turussa, mutta ei vaan ole tullut lähdettyy... Noh, nyt koitetaan ottaa menetettyä aikaa takaisin*iloinen*

[q]Yusu:
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/Y/u/Yusu/1053625870360.jpeg

Kovalla vaivalla sain yhden kaverin houkuteltuu mukaan. Kaveri viihtyi bileissä 1h ja lähti pois.. ite jäin sinne sit yksin jammailee.. vähän orpo oli, mut kivaa oli

[/q]

Ah, Reactor Ignitionit jäivät tapahtumana jopa mun mieleeni eräästä sattuneesta syystä. Öhs, meinasin jopa laittaa linkin blogiini tähän kun sinnekin tapahtuneesta kirjoitin, mutta ehkä parempi ilman.

*sydän*

tais olla 18.10.2002 ku proteus soitti vanhal jonku 7h setin. sinne eksyin iha vanhingos ja sen jälkee tullu melko aktiivisesti käytyy reiveis.

ikää en muista...kädessä oli vasta ilmestyny prodigyn experiense.....työnsin sen kasettiasemaan autoossa ja isä lähti viemään mua: prodigy oli suomessa sillon ilmestyneen 1 loven kiertueel....bileissä sain olla 00.00 ku faija puhu portsarien kans.......porukal oli pääl aika villii raitapukeutumist niiku teemaan ja aikaan kuului....muistan vieläki elävästi q ihmelapset alotti 23.34 jotain.........porukka hullaantu / faija osti limuu ku silt meinas loppuu happi..heheh...sit joskus olin kypan tilois iha junnuna..mut niist ei muista ku sen et porukka oli iha paskana...hehe

Oisko ollu 90 luvun puol välissä saksan maalla ja siitä sitten Suomessa underground meiningillä.... hyvin muistuu mieleen Prodigyn keikka hesassa kun L.F.O oli lämppärinä... sillon oli loooistavaa aikaa ja paussin jälkeen taas kuvioissa

<3 <3 <3

Taisi olla Hallmark tossa maaliskuun puolella jos oikein muistan...

Ekat reivailut tais olla vuoden 92-93 tienoilla Kuopiossa.. Olisko ollu peräti jossain nuokkarin tiloissa..? Musa oli kuitenkin yllättävän hyvää tytinää..

Ekat kunnon tajunnan ja jalat alta vieneet bileet oli sitten Vanhalla -94(?), kun Sven Väth heitti 6h setin.. Tais olla kesän Planet of Love teeman päätösbileet taiteiden yönä.. Se oli jotain MIELETÖNTÄ!

-curry-

Ikimuistoinen kokemus. Uuden kaveriporukan kanssa keskellä yötä jonnekin jatkobileisiin Munkkisaareen... Ihmiset tuntu ylitsevuotavan iloisilta ja mukavilta, olo oli todella tervetullut.

Satuin törmäämään vielä tuttuihin, ja juttelin ekan kerran kunnolla tulevan poikaystäväni kanssa.

tais olla oranssilla vuonna nakki ja peruna. keskikesää tms :) melkeen ainoo mitä jäi mieleen oli se että joku hikinen äijä pyyhkäs otsansa hiet suoraan mun poskeen. ei ollu kivaa

Olikohan se Flashpoint meets Tsunami -bileet Tampereella 2001.. Sitä ennen olin kuunnellut edemmän indua, mutta nyt menee vähän muutakin konepuolta

Niitä nosturin teinipippaloita niitä. öö. dance station vai mikä onkaan. Joku kaksvuotta sitten

Mä missään reiveissä käy...

Eikös ne oo niitä hirveitä missä se kamala jumputus soi ja ihmiset on ihan huumehissa ja sit ne harrastelee siellä kaikkea haureuksia...

Niin ja pelkään kans uusia ihmisä ja erilaisia sosiaalisia kontakteja..

hmmm.. ekat bileet tais olla tääl jäkes. "sexy teenager party" :DDDDD nelisen vuotta sit.. siinä siis ekat "kunnon" bileet (mitkä ny muistan). oli kyl vitun jees musaa.. tekenoo yms.
tosiaan saavuin coolina paikalle kaheltoist ku bileet loppu yhelt..
tost se koko innostus ei kyl alkanu siis ku olin duunanu jo pari vuotta ennen omaa matskuu..

siistii! :)

O