Herätys!

Back to musiikki O

Mikä on paras biisi, minkä voi soittaa heti kun herää ja yrittää kaivautua ylös sängystä silmät ristissä? Mistä saa hyvän fiiliksen heti aamuun?

Mun mielestä paras olis ehkä Ace Of Base (herja bändi, en ikinä kuuntele tätä) - Beautiful morning. se on niin helmi ku se lähtee et "WHAT A BEAUTIFUL MORNING" =) jeah....

Mä en heti herättyä oikeen haluis kuunnella mitään, pitää olla vähän aikaa ihan hiljaa ja rauhassa...tosin vois kyl koittaa joskus jos vaik pääsis hereille paremmin.. =)

Herätessä on ihanaa vähän aikaa lötköillä sängyssä ihan rauhassa. ei mitään jumputusta!

ei ei, ei sen tarvii mitään jumputusta olla...hakekaa toi ace of bace - beautiful morning ja nauttikaa =)

Tohon on aika vaikee vastata mitään erityistä kappaletta mut jotain kiksuu se on varmasti.

cafe del maria tuli kuunneltua joskus aamuisin, mut nyk on sellainen aamu vitutus aina päällä ni ei siinä mitään viitsi kuunnel ja näin

Kun "aamulla" herään on kiva hetki palloilla ties missä tahansa. Siitä se fiilis tulee mitä haluu kuunnella. Sit kun koneelle tulee laittaa sellaista musiikkia soimaan kun mieli tekee..mut sen palloilun aikana yleensä kehittyy mulle se fiilis mitä haluun/jaksan silloin kuunnella.

marski

Onhan näitä.

Monilla Mobyn biiseillä lähtee oma aamuni käyntiin hienovaraisimmin.

TJEU: Moby - "Porcelain", "Ambient Heaven", "Why Does My Heart Feel So Bad", "Rushing", "Everloving"... (...tai vähän reippaampaan herätykseen "Everytime You Touch Me.")

Aktiivisessa aamusoitossa on lähiaikoina ollut myöskin Orionin No:Status 3-mix. Aamuäreys (josta kärsin mitä suurimmissa määrin) taittuu sillä kivasti pikkuhiljaa kunnes sitä havaitseekin jo juovansa aamukahvia toisen käden "kiksusormet" pystyssä.

Lisäys: (Angstiaamuihin Mobyn : "What Love" tai "All That I Need Is To Be Loved."*vink*)

[muokattu 29.11.2002 00:11]

Voiko ihanammin päivä enää alkaa...

Riippuen aamusta... yleensä ei kerkeä kuunnella mitään musiikkia. Jos aikaa on ja haluaa heti päästä viilikseen niin stimulant tai ingo tepsii aina...*purr*

Kyl aamulla jos kerkee kuunnella jotain, niin se on kyl jonkun radioaseman aamutiimin jutut... ne on kyl hauskoi

Musta tosi hyvä biisi, mitä mä heti aamusta kuuntelen on Jaakko kulta herää jo... Se saa mut todella energisex heti aamutuimaan.

Toinen mitä mä suosittelen on tällainen kiva muumi herätyskello, joka soidessaan rääkyy: " Herää jo, on kiva päivä tänään, herätys!" Grhhh.. se on kyl oikeesti tosi ärsyttävä. Enkä mä kylläkään mitään Jaakko kultaa heti aamusta kuuntele*nauraa*

Tukan - Light A Rainbow on musta hyvä biisi ja sitä mä usein heti aamusta kuuntelen. SIIS OIKEESTI!!!*hymy*

no tietysti faith no moren 'ugly in the morning'!

hei mäkin olen joskus joutunu kuuntelee tota muumikellon ääntä. Se niinku on tosi ärsyttävä se musiikki ja se laulu.

no nyt se jäi soimaan päähän prkl

mä en ehdi koskaan aamuisin kuuntelee mitään... tulee aina niiin kiire lähtee kouluun... mut jos jotain kuuntelisin ni Maija Mehiläinen, Tao Taon -tunnari ja My Little Pony... vähänkö sellaisesta musiikista tulee pirteäksi*plur*

Aura - Better than you

Hixxy - cloudy daze

mikäs se on se biisi... perhanan ajatuskatkos.. se mikä on tiëston in search of sunshine remix 2:lla eka biisu.. SE! o_O

Dragonfly:[q]mikäs se on se biisi... perhanan ajatuskatkos.. se mikä on tiëston in search of sunshine remix 2:lla eka biisu.. SE! o_O[/q]
oiskohan se niinkun toi Tastexperience - Tantrix

Lost-Soul:[q]Dragonfly:mikäs se on se biisi... perhanan ajatuskatkos.. se mikä on tiëston in search of sunshine remix 2:lla eka biisu.. SE! o_O
oiskohan se niinkun toi Tastexperience - Tantrix

[/q]
just! pitkät nimet hämää aina blondia.. :=:) mulle tuli vaan mieleen matrix eikä mitn muuta
tota mä hain.. ihana alku ja sillai.. semmoseen on mukava herätä.. nam

O