PPK?

Back to musiikki O

ensi perjantaina vanhalla - laser point nimisissä bileissä.
tosin vain Sergey kuvioissa. mutta varmasti näkemisen arvoinen keikka silti.

joo perjantaina on soittamassa. Mukana on myös Orkidea
cosminen olio, joko liput on ostettu? Minulla on

..ei ole vielä ostettu.. kova on kyllä tarkoitus ollut *nauru**vink*

Mä haluisin hilveesti noihin bileisiin mut ei nii ei... kuunellaan sitä saamarin finkkarii ja tekokuitupalla *plääh*

mitäs lähdet Tyly sinne laivalle

mutta saisit ainakin luvan tulla no moreen*iloinen*

Vapisee innoissaan jo pelkästä ajatuksesta, että pääsee la hipaa kunnolla *pahis*...
paljon ihmiset skippailee laserpointtii.. en moiti. Itekään viellä varma meenkö.. On gloriassa happenenkii samaan aikaan.. ja vanha on niin PASKA !!! *hngh* Ne äänet menee ihan miten tykkää ja just sinne mihin ei pitäis!.. no voi olla että kumminkin.. ku onhan ne laaserit ihan törky mageeet

Jaahas.. sinne pitäs päästä mut rahat ei riitä ku yhtiin bileisiin niin täytyy tulla hesaan vast lauantain...

Todellakin tonne kaikki :D perjantaina o vanhoje tanssit ni ajateltii mennä tonne sit illalla vähä vetää valssia
Vissii muute iha sama ostaako liput ovelta vai ennakkoo?

hinta varmaan on sama, mut älä oo hölmö ja jätä ovelle.. kokemuksesta voin kertoa että vanhan edessä ei oo kivaa jonotella sisäänpääsyä

arrgh.. en ole siellä.. *punastus*

njo vois käydä nykii ne liput nopeesti mut ei oikee taho ennättää :/ vissii sit pe päivällä ku tanssit loppuu.
kiitoksia neuvoista olen puol metrii viisaampi

Hmm... *hngh* Pitää kylölä tosissaan kattoo et pääsiskö edes siine no moreen ku tosta kunnosta en kyllä sano yhtää mittäään siinä vaiheessa...

..jos/ kun olen vanhalle PE menossa niin ostan kyllä lipun vasta ovelta. kannattaa vaan mennä sen verran ajoissa (puol tuntia ennen bileiden varsinaista alkamista) ettei tarvitse turhia jonotella, jne.

Joo niin mäkin.. kun sitä ei voi ikinä olla varma menemisistään ja sit jos ostaa lipun ennakkoon ja perjantaina ei huvitakaan lähtee niin se on sit siinä..*hngh*

Hmm mikä se jos ja kun on? Siis kaikenlaiset välkkyvät ja pörröiset jutut mukaan ja laserpointtiin!

Kaikki paitsi tämmöinen pikkupoika tää poika lähtee laivukalle...

..wanhan jono on kyllä legendaarinen.. vaikka siellä on suht hyvät narikat ja ne toimii ihan jees.. niin silti siellä on aina jonoa.. Taitaa olla vähän "imago"-jonoa..*piru*

..alkanut kyllä vähän mietityttämään toi perjantai. saa nyt nähdä jaksaako raahautua. lauantaina kuitenkin bileiden bileet *iloinen**plur*

cosmiikki, se tietysti riippuu siitä mistä musiikista tykkäät enemmän. Minä tykkään enemmän PPKsta ja Orkideasta kuin Proteuksesta ja Neonista...

Oon kuullu huhui et PPK olis tulossa hesaan lähiaikoina. Tietääkö kukaan et pitääkö paikkansa ja jos pitää niin milloin ja missä soittaa?

O