Nelosen 4D dokumentti tiistaina Peppu on pop
good.... ;)
mä en tykkää pepuista ku mun oma peppu on *uuh*.... no joo missasin ton dokkarin..
Peput on ihania.
Hmm...
Eipä ole erikoinen*eiei*
[q]mza:
Hmm...
Eipä ole erikoinen*eiei*
[/q]
no et säkään kyl mikään erikoinen ole
[q]ALIEN:
---
mza:
Hmm...
Eipä ole erikoinen*eiei*
---
no et säkään kyl mikään erikoinen ole
[/q]
lukeehan tossa nimen alla jo, et erikoismies
[q]ALIEN:
....
[/q]
Kylläpä Alien näyttää hyvältä
Ei nää 4D dokkarit ei oo kyl hirvee rok rok... yleensä...eiks tää oo kans tullu jo?
Tää tulee tänään uusintana, joten kaikki ketkä eivät ole nähneet ja aihe kiinnostaa, niin katsokaahan ja kommenttia tänne*joo*
mun mielest ihan paska dokkari...
PEPPU ON POP Ei siinä mtn, mut muistaakseni toi dokkari oli huono..
[q]Käenpoika:
[/q]
Täysin samaa mieltä ja muistaakseni alussa vielä väitettiin, että esim. Kylien peppu ei ole muka enää pop (= tragedia)!
[q]Käenpoika:
[/q]
Joo, muistaakseni oli ihan liian amerikkalaistyylisiä peppuja, tiedättehän, sen verran isoja että varmasti piisaa
Sitten jossain dokumemtissa naiset jopa suurentivat pakaroitaan, että oli luonnottoman näköisiä sivusta katsottuna
on kilpavarustelua ála nature ja kilpavarustelua ilman järkeä ála ihminen...
ja minkä takia me naiset kilpailtiinkaan keskenämme?,
suureks osaks vastakkaisen sukupuolen eli _miesten_ takia
ja mikäs se olikaan se yks viisaus jonka joskus kuulin.;
On miehiä kahta sorttia: -on tissimiehiä ja on peppumiehiä.
Tissimiehiä on kahta sorttia kans;naisen rintojen pitää olla pienet kuin omenat tai sitten isot ja runsaat kuin melonit.
Yhtälailla peppumiehiä on kahta sorttia; on pakaroiden oltava pienet, pystyt ja piukeat tai sitten emännän perä kuin hyvin syötetyn tamman lautaset
makuasia kaiketi*ding*
Minusta tuollainen itsensä muokkaus leikkauksilla on turhaa. paitsi sitten siinä tapauksessa sallittua jos on esimerkiksi joutunut pahaan onnettomuuteen eikä ole muuta keinoa enää kuin kirurgia. Ne miehet joille ei kelpaa kuin täydellisyys saisi lahdata. Ei minulle ainakaan se täydellinen keho ole niin tärkeä. Sillä on enemmän merkitystä että miten tulee toimeen muuten. Hitusen off topic sori.
[q]vuokko:
Tissimiehiä on kahta sorttia kans;naisen rintojen pitää olla pienet kuin omenat tai sitten isot ja runsaat kuin melonit.
Yhtälailla peppumiehiä on kahta sorttia; on pakaroiden oltava pienet, pystyt ja piukeat tai sitten emännän perä kuin hyvin syötetyn tamman lautaset
[/q]
Joo, kohtuus kaikessa, sekä rinnoissa että pepussa.
Peppumies Neko
ihan paska dokkari, vittu että joku menee suurentaa persettään buubsit mä hyvinkin vielä ymmärrän.
Ei se mustakaan ollut mitenkään hyvä, enkä ymmärrä minkään ruumiin osien suurentamista leikkauksilla, mutta kiinnosti silti katsoa, mitä kaikkea ihmiset tekeekään ulkonäkönsä nähden. Ja sitten ei pysty istumaan moneen kuukauteen, kun pyllyyn sattuu*ding*