Uudenvuodenlupaukset
Lupaan käydä enemmän reiveissä
Saada 70 ovaria rikki (tämän lukuvuoden aikana, eli 05/2004 loppuun mennessä). Normaalien ihmisten tahdilla olisi ollut jo 3 vuotta sitten.*blush*
[muokattu 2.12.2003 22:03]
[q]JussiS:
Viime vuoden uudenvuodenlupauksen muuten pidin, ja lopetin tupakanpolton :)
[/q]
Tuohan on hienoo...
Minä lupaan pyhästi olemaan valloittamatta maailmaa ja alistamatta kansoja ja maita minun rautanyrkkini alle
yritän olla stressaamatta ja kiukuttelematta.. ja voisin yrittää siivota ahkerammin
Vetäistä kaikista tenteistä kolmoset koko vuoden ajan. Mennä naimisiin ja hommaa lapsii.
Molemmat tulee varmaan yhtä paljon pitämään, YEAH RIGHT!*hahjust**piis*
Meen kouluun ja jätän kaikki päihdyttävät aineet vähemmälle... ja sit tietenkin hommaan itselleni kivan kämpän..
Luultavasti parempi etten lupaa mitään. Eipä tule huijattua itseään.
Jaa'a.. noh kait sitä vois kuussa kävästä.. ei siellä
kyllä varmaan mitään oo..*täh*
Lupaan lopettaa tupakoinnin ja olla aloittamatta sitä uudelleen.
Lupaan yrittää olla huonompi ihminen
Lupaan olla lupaamatta mitään. Uudenvuodenlupauksia ei tueta.
Lupaan jatkaa samaan malliin.
Lupaan saada ensi vuoden aikana opintoviikot täyteen.
Viime vuoden uudenvuodenlupauksen muuten pidin, ja lopetin tupakanpolton :)
Hommata itseni kouluun tai yyteen duuniin syksyyn mennessä. Muuta mä en mene lupaamaan..*piru*
Minä taidan pitää suuni kiinni siitä perinteisestä lupaan lopettaa kynsien puremisen-lupauksesta Se kun ei ole koskaan onnistunut.
[q]MaSari:
Minä taidan pitää suuni kiinni siitä perinteisestä lupaan lopettaa kynsien puremisen-lupauksesta Se kun ei ole koskaan onnistunut.
[/q]
mä voisin ehkä lopettaa muiden kynsien pureskelemisen =D
[q]yana:
---
MaSari:
---
mä voisin ehkä lopettaa muiden kynsien pureskelemisen =D
[/q]
Iyyyh! I mean that's groce
mun pitäisi kyllä luvata että oleskelen täällä klubituksessa paljon vähemmän, pitäis laittaa joku maksimiaika jota ei sais ylittää. mut toisaalta, enhän mä täällä koskaan 'turhaan' olekaan, ja eikös tää kuitenki oo ihan hyvää ajanvietettä *vakuuttelee itseään* no en mä kuitenkaan pystyisi pitämään tollaista lupausta, joten täytyy keksiä jotain parempaa. hmm...
Lupaan nauttii elämäst !!
Siihen asti ku meen inttiin...
[muokattu 3.12.2003 10:49]