Uudenvuodenlupaukset
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 20
- Seuraava »
Kun on tullut otettua noita muita ihmisiä huomioon,niin voisi hyvällä omallatunnolla keskittyä vaihteeksi itseensä.
Täytyy myös lisätä bilettämistä kun on niin vähän tullut käytyä bileissä tänä vuonna. ( Tai vähän ja vähän...)
Ensi vuonna täytyy tehdä myös isoja päätöksiä tulevaisuuden suhteen ja miettiä tarkkaan mitä elämältään haluaa...
T:Tero
[muokattu 16.12.2003 18:39]
Uudenvuodenlupaus:
Lupaan jatkaa samaa rataa, eli kemian lakko pitää eikä vuoda.*iloinen*
Savuton tammikuu kuulostaa ihan hyvältä lupaukselta... Tosin en tiedä jaksaako sitäkään luvata oikein tosissaan. ;)
Hmm, voisin luvata, että hankin töitä ja juomista pitäisi vähentää (saa nähdä miten sekin onnistuu) Niin ja ne känni tupakanpoltotkin voisi lopettaa. Ja jos vaikka ottaisi koulunkin tosissaan vihdoin ja viimein. Apua, tulee olemaan rankkaa
turha lupaa mitään ku ei ne kuitenkaan pysy,lopetin tupakoinnin juhannuksena joten ei kai mulla mitaan muuta oo....
En käy Kouvolan baareissa (paitsi kouluvelvoitteisissa).. en usko et o kovin vaikea olla pitämättä.. ja yritän valmistua vuoden päästä..
Lupaan tehdä vuodesta 2004 itselleni loistavan tekemällä kaikkea kivaa mitä jäi vuonna 2003 intin takia tekemättä. Tällä kertaa voi helposti väittää tulevasta vuodesta tulevan mennyttä paremman.
teen vihdoinkin sen mun päättötyön ja valmistun... On sitä tässä jo vuoden verran tehty
Mä lupaan olla lupaamatta mitään sillä se on sellanen lupaus minkä voi pitää ja mikä tulee toteutumaann..........*pahis**nauru**vink*
Lupaan järkkää ainakin yhdet bileet tai olla mukana järkkäämässä. Helppo pitää.
Ajattelin alottaa vuoden vähän rauhallisemmin ton uv-nollauksen jälkeen, mut tää nyt näyttää aika pahalta. Ehkä mä sit joskus vaikka vähän keväämmällä pidän jonku tipattoman maalis-/huhti-/toukokuun.. Ups, toukokuussa vappu ja syndet, no deal!
Mullakin on pari lupausta.
Mut pidän ne itselläni ja katselen saanko pidettyä ne.
Luulis olevan helppoja.. ja semmoisia että voisin pitääkkin. :)
Lupaan panostaa kouluun enemmän ja olla ihana kaikkia ihmisiä kohtaan tai siis kiltti Ja toivottavasti tuleva vuosi on parempi kuin tämä
Mun lupaus... tehdä taas jotain uutta ja erilaista ensi vuonna *hymy**nauru**pahis*
[q]Roger Roger:
Savuton tammikuu
vielä on pitkä matka, ehkä liiankin[/q]
Oli lian pitkä*blush*
[muokattu 11.1.2004 02:41]
[q]Roger Roger:
---
Roger Roger:
Savuton tammikuu
---
Nyt pian kolme vuorokautta myöhemmin voin vain todeta, että tämä oli tosi tyhmä idea. Olen hermoraunio ja syön kaikki rahani. Ei niin miten luulet, pölijä.
Kukahan neropatti sanoi: lopeta se tupakointi, niin säästät rahaa.
Taukoilu alkoi 30 minsaa myöhässä, poltin savukkeen 00.30 1.1.2004. Munasin siis heti alkuun. Päätin silti aloittaa itseni kiduttamisen.
vielä on pitkä matka, ehkä liiankin
[/q]
Mulla menny pari päivää. Kokoajan sellanen olo, et pitäs mennä kadulle tappelemaan tms. PÄÄ HAJOO!
Aijon hankkii jotain töitä
koitan olla kiltimpi otus
ja alan säästämään rahaa jotta pääsen joskus mun unelma kohteeseen joka on vielä vain harvojen tiedossa..
Tupakan polton lopetin.
mun pitäisi kyllä luvata että oleskelen täällä klubituksessa paljon vähemmän, pitäis laittaa joku maksimiaika jota ei sais ylittää. mut toisaalta, enhän mä täällä koskaan 'turhaan' olekaan, ja eikös tää kuitenki oo ihan hyvää ajanvietettä *vakuuttelee itseään* no en mä kuitenkaan pystyisi pitämään tollaista lupausta, joten täytyy keksiä jotain parempaa. hmm...
Mä lupaan olla kyhäämättä yhtään hyvää biisiä,sellaista jota joku voisi jopa mainostaa kaverilleen
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 20
- Seuraava »