päivän o_O

Back to häröily O

Voi elämän kesä mun suuta...en sit ajattele kyl ollenkaan mitä selitän. Tuttujen kanssa sillä ei ole väliä, koska ne osaa ottaa mun läpät läppinä, ei loukkauksina. Äsken treeneissä aloin selostamaan mun ja opiskelukavereiden ennakkoluuloja teekkareita kohtaan, erityisesti mollasin TTY:n titeläisiä. Sit yks tyttö sanoi opiskelevansa siellä kolmatta vuotta eikä puhunut mulle sanaakaan sen jälkeen...*justjoo* Mitäs siihen, ööh, se oli läppä hei...yks mun äärettömän tärkeä ystävä on tietoteekkaria ja tiedän sieltä valtavan määrän tosi mukavia tyyppejä. Mun pitäs varmaan olla hiljaa tai alustaa aina "tämä seuraava asia on läppä, ei tosissaan otettavaa herjausta".

Tai opettelen muistamaan et toiset on herkempiä kuin toiset...*justjoo*

[q]zaler, 19.1.2006 14:32:
---
¤sune¤, 10.1.2006 18:04:
---
Peppi, 10.1.2006 18:01:
---
¤sune¤, 10.1.2006 16:26:

Hei tp, mihis kohtaa se reikä tuli?

---

TP kuittaa...tohon ylähuuleen sillee pissismäisesti

---

hehe :D pissis...grattis
[/q]

ja kukas se aito pissis olikaan...

siskon kanssa hasssut keskustelut... annan sille mun hyllyn ja tv tason, kysy sit et kuin pitkä ja levee sun muut ne on... en jaksanu ettii mittaa niin mittasin siideri pullolla

"se on levee vajaa 4 pulloo, syvyys 1 pullo korkeus ? pulloo . . . -vitsi, ei mulle mahtuis ku 3,5 pulloo levee hylly. -no, se on vajaa neljä.. venaa... tarkalleen 3.4 pulloo . ." *täh*

[q]Jutu, 20.1.2006 14:33:
Meillä roikkuu naulakossa moottorisahan ketju *whaat**ding**lmao*
[/q]
Ja minne johtavat veriset kumisaappaan jäljet?

Whale spotted in central London!

Meillä roikkuu naulakossa moottorisahan ketju *whaat**ding**lmao*

Työnantaja on näemmä vielä laiskempi maksamaan palkkoja ku oon täyttämään tuntikortteja.. palkkaa maksettu viimeks syyskuussa

[q]onni3mk, 19.1.2006 19:54:
Tänään sain sen takasin... ne anto mulle upouuden iPodin
[/q]

No tuohan on käsittääkseni ihan normaalia Applen tuotepolitiikkaa. Jos iPodista pitää vaihtaa tai avata yksikin ruuvi, niin asiakas saa kokonaan uuden laitteen. Ohjelmisto-ongelmien ollessa kyseessä asiakas saa kyllä vanhan laitteensa takaisin.

[q]Chatte:
Lehdon Millan setin aloitusraitana ei juu ole ihan välttämättä Britneyn orkkis...
[/q]
Had to check! Muuten olisi voinut jo huolestua. :D

[q]onni3mk, 19.1.2006 19:54:
Vein kaks viikkoo sit mun iPodin takuuhuoltoon, kun se ei käynnistyny, eikä kone tunnistanu sitä ja se vaan hajos. Tänään sain sen takasin... ne anto mulle upouuden iPodin
[/q]

Kyllä meillä verkkokauppa.comissa palvelu nääs pelaa :D

07.00 - 20.15 päivä tänää..

Vein kaks viikkoo sit mun iPodin takuuhuoltoon, kun se ei käynnistyny, eikä kone tunnistanu sitä ja se vaan hajos. Tänään sain sen takasin... ne anto mulle upouuden iPodin

[q]Darianna^, 19.1.2006 19:24:
sain mieshenkilöltä puhelun kenet oon nähny kaks kertaa, että eräs skandeihin laajeneva firma olis kiinnostunu musta
[/q]
perus verkostomarkkinointi juttui.. "Kaveri" soittaa ja pyytää näkemistä, koska *laita tähän jokin kiva syy*. Sitten sulle kaupataan halpaan 500e hintaan jotain nöönnöönnöö juttuu

[q]Darianna^, 19.1.2006 19:24:
sain mieshenkilöltä puhelun kenet oon nähny kaks kertaa, että eräs skandeihin laajeneva firma olis kiinnostunu musta
[/q]

Kröhöm... FIRMA on kiinnostunu vai se MIES on kiinnostunu..?

[size=9][Kuten tunnettua: Miehet voi olla aikamoisia veijareita ja keksiä nerokkaita tahi vähemmän nerokkaita peitetarinoita päästäkseen hengaamaan naisihmisten läheisyydessä.][/size]

[q]Lost-Soul, 19.1.2006 19:35:
---
Darianna^, 19.1.2006 19:24:

---

perus verkostomarkkinointi juttui.. "Kaveri" soittaa ja pyytää näkemistä, koska *laita tähän jokin kiva syy*. Sitten sulle kaupataan halpaan 500e hintaan jotain nöönnöönnöö juttuu
[/q]

eip kyse siitä oo

ja mitä nauskissin viestiin niin ei ole. Näin sen ekan kerran ku olin ite miehen kanssa käymässä sen duunissa ja se sai sen käsityksen että olen varattu.. tosin eihän sekään mitään estä.

Toisaalta oli syys mikä tahansa ni kyllä mä aijon nää ihmiset tavata mulla kuitenin on tällä hetkellä muutenkin työpaikka missä viihdyn, niin en menetä mitään

[q]ezzy, 18.1.2006 19:18:
Ai ihan käypä, vitut...tolla hinnalla saa jo jonkun negromulaton juoksemalla hakemaan sulle hedelmät.[/q]

No jos nyt lasket että appelsiinit maksaa kaupassa jotain 1,50 /kg ja litraan tuorepuristettua mehua menee suuruusluokkaa 3 kg niin ei toi nyt todellakaan ole paha hinta. Brämhultsin vastaava on vielä kalliimpaa, ja parempaa. Nam!

OH MY GOD...max perttula aamu-tv:ssä

http://www.zippyvideos.com/5095648453287376/perttulanmaxi/

http://hiredcam.com/misc/maxia_kiinnostaa.jpg

[q]¤sune¤, 10.1.2006 18:04:
---
Peppi, 10.1.2006 18:01:
---
¤sune¤, 10.1.2006 16:26:

Hei tp, mihis kohtaa se reikä tuli?

---

TP kuittaa...tohon ylähuuleen sillee pissismäisesti
[/q]

hehe :D pissis...grattis

Miehet saa enemmän nautintoa fyysisestä kostosta kuin naiset - tieteellisesti todistettua...

http://www.newscientist.com/article.ns?id=dn8605

A lust for vengeance may be hardwired into the male brain. Scans of brain activity suggest that men experience greater satisfaction than women in seeing cheaters get their comeuppance – at least when the punishment is physical.

Siis ei sinänsä mitään uutta, mutta en ollut koskaan tullut ajatelleeksi että se olisi noinkin dramaattinen juttu... Mutta ehkä meissäkin on eroja?

O