päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- ...
- 600
- Seuraava »
Näin äsken sivusilmällä, et lattiaa pitkin menee jotain mustaa. Käännyin kattomaan, ni meidän rakas kilppari oli onnistunu mönkimään mun alusvaatekaappiin ja jääny kiinni korsettiin, sitä se sitte hinas pitkin lattiaa Ei oo ees eka kerta ku se vetää mun alusvaatteita ympäriinsä, sillä on vissiin vähän jänniä mielitekoja
[q]Dneya, 11.1.2006 22:20:
Ei väsytä. On keskiviikko, eikä miuta väsytä yhtää!!!! Miten nukahdan, ennen kun pitää aamul herätä töihi. Unbelievable.*dissaa*
[/q]
Lähet supercooleihin ja sieltä jatkoille ja sit sieltä suoraan töihin
Ei väsytä. On keskiviikko, eikä miuta väsytä yhtää!!!! Miten nukahdan, ennen kun pitää aamul herätä töihi. Unbelievable.*dissaa*
[q]ezzy, 11.1.2006 21:32:
Espoossa on pajunkissat auenneet jo...luonto hiiiieman sekaisin
O_o
[/q]
Ja ei kun virpomaan
[q]mikkihiiri, 11.1.2006 16:52:
Muuttaminen ei oo kivaa. Etenkää sillo ku pitää muuttaa ulkomaille.
[/q]
Been there, done that Mäkin heitin ihan tajuttomasti tavaraa menemään tai annoin pois, mutta jäi kyl muutama pahvilaatikollinen tavaraa mitä en voinu ottaa mukaan mut en raaskinu heittää poiskaan (lähinnä roolipelien sääntökirjoja *vink*) jotka sit arkistoitiin joko kavereille käyttöön tai sit tosiaan laatikoissa perheen varastoihin
Mut teki silloin toisaalta tosi gutaa tavallaan puhdistaa itseään menneisyyden taakoista
[q]Hyzenthlay, 11.1.2006 17:26:
Paras oli, kun olin n. vuosi sitten (koulutuksena lukio) kiinnostunut jostain kahvinkeittäjän paikasta (kokousten valmistelua, jotain mapitusta tms. hommaa), ja ko. hommaan haluttiin TRADENOMI :D en helvetissä rupeis miksikään kahvinkeittäjäks jos oisin tollaseksi kouluttautunu. Johan olis aika noloa. Teki jo mieli soittaa joku vittuilupuhelu ko. firmaan mut en sit viittiny...
[/q]
Niinpä.. Ja sitten meille tradenomeille vielä koulunpenkillä mainostettiin, että tulette työskentelemään asiantuntijatehtävissä. Eipä tällä koulutuksella sellaisiin todellakaan pääse - ainakaan heti valmistuttuaan, vaan ihan perustoimistohommiin. Vähentäkää jo prkl niitä tradenomikoulutuksen aloituspaikkoja *grr*.
Espoossa on pajunkissat auenneet jo...luonto hiiiieman sekaisin
O_o
Miten voi kämpässä olla niiiin helevetin kylmä..?
Nukuin viime yön kolmen peiton alla ja aamulla tuntui, että jäädyn elävältä, kun yritin saada vaatteita niskaan..
[q]alek száhala, 11.1.2006 15:43:
Vois muutenkin noiden paskaduunifirmojen "muka isot pomot" (esim. varaston tai pakkaamon osastopäälliköt) mennä itteensä. Mitä työkokemusta siihen tarttee että osaa jotain ledejä latoa piirilevyille tai rahdata jotain palikoita paikasta A paikkaan B.
[/q]
Tää on muakin vituttanut niin paljon oon vieläkin katkera niistä monista turhista työnhakuyrityksistä 15-18 -vuotiaana, kun mikään ei tuntunu sillon ton asian suhteen onnistuvan. Paras oli, kun olin n. vuosi sitten (koulutuksena lukio) kiinnostunut jostain kahvinkeittäjän paikasta (kokousten valmistelua, jotain mapitusta tms. hommaa), ja ko. hommaan haluttiin TRADENOMI :D en helvetissä rupeis miksikään kahvinkeittäjäks jos oisin tollaseksi kouluttautunu. Johan olis aika noloa. Teki jo mieli soittaa joku vittuilupuhelu ko. firmaan mut en sit viittiny...
luokan pikkujoulut ( jäi viettämättä joulukuussa, kiireiden takia). Kivat hipat tulos mut väsy ja tekis mieli jäädä lämpimän peiton alle nukkumaan.*ding*
Mikä ihmeen tarve aikuisilla, valmistuneilla ihmisillä on ilmoittaa cv:ssään joku 10v. sitten tehty kesäduuni pakkaajana/kiskanmyyjänä/hampurilaisbaarissa/lehtienjakajana/<insert oma paskakesäduuni here>. Trust me, ketään ei kiinnosta! Lisäksi cv venyy tollaisten takia turhaan, eikä cv:n tärkein asia ole pituus vaan asiapitoisuus.
Eri asia on, jos on 18 v. ja hakee vastaavaa kesätyötä, sitten on relevanttia että ilmaisee että on jo ollut töissä ja tietää pääpiirteittäin, millainen työmaailma on.
Mulla on huono tietokonekarma
Aamulla töissä mun kursori alko käyttäytyä kummallisesti; roll-overit oi toiminu ja se hyppi ympäriinsä itekseen yms.. Puolilta päivin miedän mikrotukityyppi tuli käymään meidän toimistossa, ja kysyin sit, et osaisko sanoo, mikä täs on. Heppu katto konetta vähän aikaa, ja sano ettei kyl tiijä mitä ihmettä se tekee, aivan outoa. Avas yhden uuden selainikkunan ja kävi parilla saitilla.. ja sit se yhtäkkiä toimi oikein.
..en vaan osaa..
Tää menee vaan kummallisemmaks tää meikän vuorokausirytmi...Eilen illalla menin "päikkäreille" siinä seiskan aikoihin kun olin ihan sippi, ja heräsin kolmelta yöllä. Normaalisti oisin vaan jatkanut unia, mut nyt päätin ruveta säätämään rästiin jääneitä kouluhommia ihan hyvällä menestyksellä. Pariin viikkoon en oo saanu mentyä koisimaan ennen aamu viittä. Mikäs tässä, ihan kiva lähtee kerrankin luennolle pirteenä kun on tässä tullu palloiltua jo jokunen tunti. Ei tää kyl ihan normaalia ole...
pepsi max cappuccino o_O
maistuu jotenkin oudosti vaniljarommikolalle Ihan hyvää kyllä :)
[q]¤sune¤, 10.1.2006 16:26:
Turmelin naamani lävistyksellä
t: pissis
[/q]
Hei tp, mihis kohtaa se reikä tuli?
[q]Peppi, 10.1.2006 18:01:
---
¤sune¤, 10.1.2006 16:26:
Hei tp, mihis kohtaa se reikä tuli?
[/q]
TP kuittaa...tohon ylähuuleen sillee pissismäisesti
[q]mayah, 9.1.2006 19:41:
Mua ilmeisesti odottaa jonkinlainen kosto "venäläisen alamaailman tapaan" o_O En ihan päässy perille. Mut siis, mitä opimme tästä? Älä kieltäydy keikasta :D
[/q]
HAHAHA :D
Turmelin naamani lävistyksellä
t: pissis
haha, sain hyvät naurut heti aamuun noista kuvista..
[q]Jone, 9.1.2006 22:58:
---
JussiS, 9.1.2006 22:34:
hymiömeri
---
http://minutillo.com/steve/weblog/images/lollerskates.gif
Näin o, kato.
[/q]
eiku näin
http://www.encyclopediadramatica.com/images/c/cc/Steamloller.gif
- « Edellinen
- 1