päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- ...
- 600
- Seuraava »
O_o
Äiteillä tylsää?
[q]Neiti Etsivä, 4.8.2005 16:49:
Töihin lähtiessäni kävin heittämässä roskat ja löysin sieltä roskalaatikoiden vierestä lastenvaunut. Pakkohan ne oli ottaa mukaan, vaikka en kyllä tiedä mitä niillä teen..
[/q]
Jollain on vauvakuume
[q]sapeli, 3.8.2005 02:38:
Tapon pari ötökkää seinälle, jäi valkoiselle tapetille kirkkaan neonvihreän väriset läikät Onneks lähti vedellä ja rätillä pois Mut se väri oli vaan vähän o_O
[/q]
the truth is out there
taisin sammuu eilen neljäst siiderist sitä tää työteettää ku ei kerkee ees enää bilettää :D o_O
[q]Mark Hamilton, 4.8.2005 16:00:
Mikä on o_O?
[/q]
o_O on O_o toistepäin
mä en oo edes koskenu mehujäihin, menee vaan kilokaupalla sitä prkl sokerirasvamössöä
Tapon pari ötökkää seinälle, jäi valkoiselle tapetille kirkkaan neonvihreän väriset läikät Onneks lähti vedellä ja rätillä pois Mut se väri oli vaan vähän o_O
tästä onkin tullu oikee jäätelökesä en oo ennen edes jätskistä niin paljoa perustanut, mut nykyään pitää syödä vähintään se yks päivässä. Ja viel ois suunnitelmissa noi pari rasvakilookin pudottaa.. ei hyvin mee *hakee lisää jätskiä*
[q]$, 15.5.2006 13:42:
Tajusin, että maailma on itse asiassa yhdyssana sanoista "maa" ja "ilma". Elämä ei ole enää entisensä..
[/q]
*nukkuu**nauru*
Törmäsin seinänaapuriini äsken terassilla. No, se pitää mua niin hyvänä tyyppinä, että tarjos kolme Tequila Rosee ja pelin jälkeen oli aikomus grillailla meidän takapihalla, meren rannalla Lupas vodkat ja blandiksetki tarjota, lihoista ja makkaroista puhumattakaan. Merimiestalossa on kyl kiva asua ja kaikki naapurit vetää yhtä köyttä (lukkunottamatta yhtä talopoliisipariskuntaa..) Kaikkien naapureitten kans tulee vitun hyvin juttuu ja vielä ku lahjotin naapureille pari ylimäärästä naisten maastopyörää, ni ei kuulema tarvi koko kesänä huolehtii, et onko mulle juotavaa tai syötävää tarjolla kun meen grillipaikalle Hovinsaari rules!!!
[q]Hyzenthlay, 2.8.2005 19:58:
tästä onkin tullu oikee jäätelökesä en oo ennen edes jätskistä niin paljoa perustanut, mut nykyään pitää syödä vähintään se yks päivässä. Ja viel ois suunnitelmissa noi pari rasvakilookin pudottaa.. ei hyvin mee *hakee lisää jätskiä*
[/q]
Mehujäitä menee tonnikaupalla _*nauru*/
[q]Exlex, 1.8.2005 15:15:
Oma veikkaus on että kyseessä oli jotain airsoftia harrastavia ipanoita, jotka eivät tienneet mitä ovat tekemässä. Asialliset airsoft- ja ampuma-ase harrastajat eivät kanniskele aseita näkyvästi julkisella paikalla. Mikäli satut vastaavaan tilanteeseen toisen kerran, soita 112. Eiköhän nulikat opi kuljettamaan aseitaan asiallisesti kun poliisi käy antamassa ohjeistusta asiassa.
[/q]
Kiitti neuvoista.
Luulin, kun naapuri oli laittanu lapun postiluukusta et saisko bassoo pienemmälle, et musiikinpaukutus yleisesti on alkanu ottaa sitä aivoon.. Eipä ollukkaa näin... Nyt se selventi tossa pihalla, että kun ei muuta kuulu kun ne bassot..? Eli siis se haluu kuunnella naapurista musiikkia mut pitäs säätää ne kuulumaan sillee, että kuuluu selvästi musiikista muukin kun ne bassot Tämäpä mukava yllätys, siis saan luvalla huudattaa niin kovaa kun lähtee, kunhan ei kuulu pelkkää jytinää
Vuoden xD
Olen lauantai-yönä tilannut umpi kännissä, järkyttävän kokoisen kasan vinyylejä. Ei jaksa edes harmittaa...Melkein tekis mieli postata kuva tilausvahvistuksesta.
[q]Juhgu, 1.8.2005 16:35:
---
ezzy, 1.8.2005 14:26:
---
Eipä niitä sais näkyvästi kai kantaakaan, joten turpaan vaan :)
---
---
Exlex, 1.8.2005 15:15:
---
Mikäli satut vastaavaan tilanteeseen toisen kerran, soita 112.
---
Mä en oikein ymmärrä tuota ajattelumallia. Asianhan voisi vaan antaa olla, tai jos jotenkin kokee että airsoft-aseiden kanniskelu on niin kertakaikkisen häiritsevä, huutava vääryys että siitä ei mitenkään pääse yli, niin sittenhän niitä pentuja voi itse vaikka opastaa. Vai onko toisten ihmisten pulaan saattaminen niin kivaa että sen eteen jaksaa nähdä vaivaa?
[/q]
Siis tuon toimenpiteen tarkoituksena ei ole saattaa ketään pulaan. Tuollainen (airsoft)aseiden kanssa liikuskelu vaan herättää "pahennusta" ja kauhistelua mistä on vain haittaa niin airsoftaajille kuin ampuma-ase harrastajillekkin. Kaiken maailman "kukkahattutädit" ja jeesustelijat kun ovat muutenkin jo kyseisiä harrastuksia vastaan.
Jos itse näen lapsen kanniskelevan airsoftasetta julkisella paikalla, menen kyllä huomauttamaan asiasta, mutta jos kyseessä on nuorisojoukko, siinä tuskin ohikulkijan opastuksia otetaan samalla tavalla vastaan kuin poliisin antamia ohjeita. Tuskin poliisi tuossakaan tapauksessa raahaisi poikia raudat ranteissa putkaan, vaan huomauttaisi asiasta.
Itse ainakin koen moisen aseiden kanniskelun haittaavan molempia mainitsemiani harrastuksia juuri tuon yleisen reaktion takia jonka Koo ensimmäisessä asiaan liittyvässä postauksessaan todisti.
Itse en kyllä kantaisi asetta julkisella paikalla näkyvissä vaikka se olisikin laillista. Mielestäni se on vain turhaa provosointia.
Oon keränny kaikki roinat lattialta, lajitellut sellaisen mikä lähtee messiin ja mikä ei, mutta silti tajuntani salaisimmissa sopukoissa kummittelee se, että olen kuitenkin taas unohtanut jotain tuikitärkeää.
Vaihtoehtoisesti oon taas liia kunniahimoisesti kerännyt mitä kamaa lähtee messiin ja sit pakatessa tajuan, et "Ei helvetti! Ei riitä tila ja painoki on jo salettii yli 25kg."
Muuttaminen ei oo kivaa. Etenkää sillo ku pitää muuttaa ulkomaille.
[q]koo, 31.7.2005 18:06:
---8<---
[/q]
Oma veikkaus on että kyseessä oli jotain airsoftia harrastavia ipanoita, jotka eivät tienneet mitä ovat tekemässä. Asialliset airsoft- ja ampuma-ase harrastajat eivät kanniskele aseita näkyvästi julkisella paikalla. Mikäli satut vastaavaan tilanteeseen toisen kerran, soita 112. Eiköhän nulikat opi kuljettamaan aseitaan asiallisesti kun poliisi käy antamassa ohjeistusta asiassa.
Järjestyslaki 27.6.2003/612
[pieni]
10 §
Toisen vahingoittamiseen soveltuvien esineiden ja aineiden hallussapito
Seuraavien toisen vakavaan vahingoittamiseen tarkoitettujen tai siihen soveltuvien esineiden tai aineiden hallussapito yleisellä paikalla on kielletty:
1) teräaseet, rikotut lasiesineet ja muut näihin rinnastettavat viiltämiseen tai pistämiseen soveltuvat esineet;
2) patukat, ketjut, jouset, vaijerit, kaapelit, pesäpallomailat ja muut näihin rinnastettavat lyömiseen soveltuvat esineet;
3) tikat, kuulat ja muut näihin rinnastettavat heittämiseen soveltuvat esineet;
4) syövyttävät sekä toisen vakavaan vahingoittamiseen taikka lamauttamiseen soveltuvat aineet;
[iso]
5) ilma-aseet, jousitoimiset aseet, harppuunat, ritsat, puhallusputket ja muut näihin rinnastettavat ampumiseen soveltuvat esineet;[/iso]
6) terveydelle vaaralliset laserosoittimet.
[iso]
Ampuma-asetta tai räjähtävää esinettä erehdyttävästi muistuttavien esineiden hallussapito yleisellä paikalla on kielletty.
[/iso]
Mitä 1 ja 2 momentissa säädetään, ei koske esineitä tai aineita, joiden hallussapito on työtehtävän tai muun hyväksyttävän syyn vuoksi tarpeen.
Ampuma-aseiden ja räjähteiden hallussapidosta säädetään ampuma-aselaissa (1/1998), räjähdysvaarallisista aineista annetussa laissa (263/1953) ja räjähdeasetuksessa (473/1993).
[/pieni]
Niin. Ja tuohon lievään asepelkoon suosittelisin hoidoksi vierailua ampumaradalla asiallisessa opastuksessa. Katsoppa vaikka Helsinki Shooting Club ja sieltä >> Ensikertalaiselle
[q]koo, 31.7.2005 19:20:
Sä se jaksat aina vittuilla kaikille. En tiedä oliko aseet oikeita vai ei, mutta ei mulla ainakaan ole kovin turvallinen olo kun jotkut nuoret valopääjätkät kävelee aseiden kanssa kadulla. Mikä itse ajattelisit? "Kliffaa hei, aseit!"
En olekaan nähnyt asetta ennen livenä, jos olivat oikeita siis.
[/q]
Aika todennäköistä, että olivat muovikuula-aseita eli softisaseita, jos kantajat oli jotian ihan junnuja...eipä niitä sais näkyvästi kai kantaakaan, joten turpaan vaan :)
mun mielialat vaihtelee ihan liikaa
[q]sapeli, 31.7.2005 19:41:
Imo aseille ei ole sijaa Suomen kaduilla, olivatpa käyttäjät kuinka vaarattoman näköisiä tahansa. Ovathan sarjamurhaajatkin aivan tavallisten ihmisten näköisiä ja jopa keskivertoa vaarattomamman oloisia.
[/q]
Mä taidan sitten elää jossain pilvilinnoissa, koska mulla ei todellakaan heti tule mieleen, että toi on salee joku sarjamurhaaja/joku muu vimppipää joka nyt ampuu mut. Varsinkaan jos en varmasti tiedä onko se ase oikea vai ei. Tosin, pakko myöntää sun olevan oikeassa, että aseilla ei ole sijaa Suomen kaduilla ja kyllähän ne on aika hyvin pysynyt poissa vaikka poikkeuksiakin on. Mutta tämä on vain mun näkemys asiasta.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- ...
- 600
- Seuraava »