päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- ...
- 600
- Seuraava »
Löyty kaapist 0,5l viinaa o_O
Miten voi unohtaa
Tuli katsottuun hetki selviytyjiä itsevaltiaiden jälkeen ja tuli taas et mikä vitun selviytyjät :D tehtävä: Tee tuli (vieressä kuivaa heinää, oksia ja tietenkin tulitikut)
[q]hemuz-, 16.7.2005 14:51:
Löyty kaapist 0,5l viinaa o_O
Miten voi unohtaa
[/q]
Alat oppia tyttö hyvä, alat oppia.
[q]Stefu Hoaks, 16.7.2005 13:57:
Heräsin siihen kun pihallani räjähti auto Nyt poliiseja ja palomiehiä vilisee kun muurahaisia ikkunan alla
[/q]
Kuvia?
[q]mayah, 14.7.2005 09:57:
---
ezzy, 13.7.2005 11:26:
lisää salarakasdraamaa:
http://www.lemmikkipalstat.net/foorumit/Forum20/HTML/096602.html
---
Miks ihmiset levyttää? Kuka noi biisit tekee? Miks miks miks?
Edit. Onhan se kiva, että on yritystä, mutta kun tässä maassa on ihan oikeita ihmisiä, jotka ihan oikeasti osaa laulaa. Se on vähän sama, ku meitsi kävelis levystudioon ja laulaa lurittelis...
[/q]
Mä oli kyllä oikeasti yllättynyt, kun se biisi ei ollutkaan ihan täydellistä kuraa, vaan siitä oli työstetty ihan uskottava (niin uskottava kuin nyt voi olla) eurodancebiisi.
On eilisen ja tämän päivän o_O:
Siilin poikanen kapus eilen mun sandaalien päälle
ja puras mua varpaasta!
Eilinen suht tapahtumarikas päivä o_0
[q]Viltsu, 13.7.2005 11:58:
:DDDDDDDDDDDDDDDD
Toi on mun luokkakaveri!
[/q]
:DDDDD
Mun piikkiin voit tarjota kaks bissee! HAHAHAHAH! ...tun hassu episodi!
[q]Viltsu, 13.7.2005 11:58:
Toi on mun luokkakaveri!
[/q]
tarjoa sille bisse tms mun piikkiin :D
Toi on mun luokkakaveri!
[q]Viltsu, 13.7.2005 10:19:
---
Philly, 12.7.2005 14:29:
Tuon Martinan ah niin omaperäisen ja loppuun asti suunnitellun tatuoinnin lisäksi tän päivänen iltalehti osaa kertoa, että Martinan "salarakkaalla" Aleksei Jeremenkolla on tatuoituna käsivarteen teksti Only God judge me
---
Meinas eilen mennä tuota artikkelia lukiessa pizza myötähäpeästä väärään kurkkuun :(
[/q]
lisää salarakasdraamaa:
http://www.lemmikkipalstat.net/foorumit/Forum20/HTML/096602.html
[q]Philly, 12.7.2005 14:29:
Tuon Martinan ah niin omaperäisen ja loppuun asti suunnitellun tatuoinnin lisäksi tän päivänen iltalehti osaa kertoa, että Martinan "salarakkaalla" Aleksei Jeremenkolla on tatuoituna käsivarteen teksti Only God judge me
[/q]
Meinas eilen mennä tuota artikkelia lukiessa pizza myötähäpeästä väärään kurkkuun :(
[q]onni3mk, 13.7.2005 07:03:
---
sapeli, 13.7.2005 06:18:
Ylähuulen sisäpuolella ienrajassa haavauma Mistä ihmeestä semmoinen voi edes tulla?
---
Mulla on kans, alahuulen sisäpuolella haavauma. Mä muistaisin et se johtu jonkun vitamiinin puutteesta, mut joku tais sanoa, ettei se oo niin. Tiedä sitten
[/q]
Mulla on kans tullu aiemmin alahuuleen, mut se on jotenkin hasardimpi paikka muutenkin... Mut mä oon nyt jo about kuukauden ajan napsinu joka aamu monivitamiinin joten en usko että se johtuu vitamiinipuutoksesta (paitsi jos niistä mun pilsuista puuttuu joku vitamiini *grr*)
Noh, aina nää on menny ohi itestään
[q]sapeli, 13.7.2005 06:18:
Ylähuulen sisäpuolella ienrajassa haavauma Mistä ihmeestä semmoinen voi edes tulla?
[/q]
Mulla on kans, alahuulen sisäpuolella haavauma. Mä muistaisin et se johtu jonkun vitamiinin puutteesta, mut joku tais sanoa, ettei se oo niin. Tiedä sitten
[q]Stefu Hoaks, 12.7.2005 14:54:
Ampukaa mut nyt!!
Kuuntelin yli tunnin vahingossa R´n´b :tä tajuamatta sitä. Ja jalka hytky kyl useaan eri otteeseen sen aikana. Musta on tulossa räppäri
[/q]
Saunan takana on vielä tilaa..*nauru*
Noei, kyllä sitä muutakin musiikkia saa kuunnella, kunhan vaan pitää konemusiikin varsinaisena uskontonaan..*klubitus**plur*
Joku heebo ajeli äsken mun perässä catepillarilla o_O Emmä oikee tiedä et mitä se koitti vai eikö se osannu käyttää sitä vaan..pelottavaa
Hämmennyin, kun yhtäkkiä edessäni oli bussilastillinen inttipoikia O.o
Onnistuin saamaan mozilla niin hyvin kaatumaan, ett sitt meni poisti kaiken mahdollisen tallentun roskan mitä siihen kuuluu...*täh*
Menin juomaan iltavuorossa kahvia vaikka mulla on huomenna (eli tänään) aamuvuoro. 5 tuntia herätykseen ja väsyttää älyttömästi, mutta uni ei tuu... Noh, kyllä yhdestä työvuorosta selviää vaikka päällään seisoen!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- ...
- 600
- Seuraava »