päivän o_O

Back to häröily O

Kaverin yöllinen viesti: "Hullua, oon Onnelassa ja se on täynnä pippurikaasua ja kaikki evakuoitiin."

Että sillä lailla O.o

[q]La Petite, 4.6.2007 13:34:
No hyi helevata sentään, taas yks hyönteinen lisää pelättäväks :(

http://www.yle.fi/uutiset/ymparisto/id61679.html
[/q]
No hyi kamala! Mä pelkään jo muutenkin perhosia ja kaikkia lentäviä hyönteisiä ja nyt on näköjään aihettakin.*pökr*

opettelen laulamaan alkuperäsellä kielellä tota euroviisuvoittajan biisiä.. sujuu ihan hyvin...

se paljonko toi mutsin ja niiden kissi o maksanu!!!!

Tasan kolmen viikon pääst lähtee lento *whaat**joo**hihu*

mä jännitän tosi tosi harvoin.. ja NYT mua alkaa jo jännittää ens maanantai ku lähen sinne saksaan käymään O_o

OLI AEK PAHA TOI LUKKO :F

http://www.iltalehti.fi/viihde/200705016049958_vi.shtml

Loogista.

[q]zeniii, 22.4.2007 00:16:
Heräsin jääkiekkokassista! :O hirvee niska kipu.
[/q]

Mitä ihmettä?! :D

[q]Nacu, 20.3.2007 15:52:
Kellään mitään asiatietoo tollasesta? Voiko raskauden nähdä ihan oikeesti IKENISTÄ? Ö__ö
[/q]
Kyl sen pystyy näkemään huulista ja tisseistäkin, miksei siis ikenistäkin:)

Pakkasin tänään mun joulukuusen laatikkoon.

[q]crissy, 7.2.2007 10:24:
Sukupuoleton kasvattaminen. SIIS MITÄ VITTUA!!??
[/q]

jos mä joskus saan lapsen, ni mä ainaki kasvatan sen kissana!

Kauan mä nukuin päikkäreitä? Luulin et pari tuntia, mut sillä aikaa keittiö on muuttunu totaalisesta roskiksesta kiiltävän puhtaaksi ja siistiksi. Tiedän kyllä et mulla on univelkaa, mut kai vielä on tiistai?

Ainiin, toinen o_O:
Yks soitti mulle klo 1 yöllä ja kysyi kylpyhuoneen määritelmää. Absurdia [size=9]mutta ah, niin tuttua kyseisen henkilön ollessa kyseessä*plur*[/size]

Mikä päivä tänään on? Oon ihan kujalla.. viime torstaista asti maannut kotona flunssassa/keuhkoputkentulehduksessa, ja nyt ekaa päivää töissä.. Ja siis huomennako pitäis sitten joulunviettoon lähteä?

Mä hajotin eilen Wailyn ovikello

Mä taidan olla ihastunut. *pökr*

eilisen itkulärvit o_O
kokonaisuudessaan oli silti ihan kiva ilta!

[q]remotion, 3.11.2006 12:08:
---
embie, 3.11.2006 01:49:
Ihan normaalia toimintaahan se on, mut siis 22 vuotta jo elänyt, eikä ole tuollasta nähny...

---

mä en oo ikinä nähny mun porukoita kännissä. ihan pienessä hiprakassakin vain muutaman kerran...
[/q]

sulla onkin niin amatööri perhe :D
me vedetään faijan kanssa aina kilpaa :D

[q]Annakins, 12.10.2006 08:55:
---
Fresia, 11.10.2006 21:35:

----
---

1906 meillä sai sekä naiset että miehet äänioikeuden.

Voisiks laittaa sen tekstin tänne, ja kirjan nimen, ois hauska lukaista se :D
[/q]

Taulukko löytyy kirjasta nimeltä Kicking away the ladder. Development Strategy in Historical Perspective ja kirjoittaja Ha-Joon Chang. Hyvä kirja mutta sisältää vähän enemmänkin asiavirheitä

O