päivän o_O

Back to häröily O

Nappis on arabiaks mut tulikettu espanjaksi o_O

[q]Claquesous, 6.6.2008 11:48:
---
Annakins, 6.6.2008 10:37:
Irtisanouduin äsken o_O

En tosin ole vaihtamassa duunia tms, mutta mua ei voida nimittää virkaan ennen kuin oon irtisanoutunut nykyisestä määräaikaisesta virkasuhteestani o_O

silti aika kuumottavaa.

---

Lol, valtion byrokratia.
[/q]

Niinpä :D

Selailin läpi tos äsken Lauttasaaren sanomat lehtee, ja Ystävänpäiväntervehdyksiä osiost bongasin pari aika o_O viestii:

Till min bulle LOTUS Friends (och retiisit) 4ever. got it? LOL T.Punkprincess

ja

Mun ihanille ja rakkaitakin rakkaimille frendeille, xtra-LOL!! You know who i mean. I guess J! T:Kakkonen

sit viel

Ratkiriemukasta Ystävänpäivää Mirvulle!!...unohtamatta tietenkään Linssiä X), suloista Ystävän Päivää! T: Er lilla vän

internetti ei onneks vaikuta siihen miten porukka kirjottaa!
Jään innol odottaa seuraavaa lehtee mitä mummot tohon vastaa :D

[q]Flip:
[/q]

okei isi

[q]Flip:
[/q]

Mut eiks CB^2-atomi vaikuta muovin kans haihduttaval taval, sillon sielt on Siis hävinny happee ja pullo on ruvennu vetäytymäää yhteen. eli se suhadus kuulu siit ku sinne pääs livahtaa ilmaa Ò_o

[q]Flip:
UUs skene uutuus -> --clips-- :DD
[/q]

Emmä oo kännis, siel oli vaa sen verran limuu et se värjäänty iha pikkasen tummemmaks.
Nojoo, mut friikkii oli silti Ò_ó

[q]Flip:
FYRA ÄLÄ HAJOO :D
[/q]

BUT WHYYYYY ::::DDDDDD

ei hymiöitten ihanuutta ikuisesti voi vastustaa

[q]leka:
Millonkohan joku kaunis neito tulis raiskaa mut?
[/q]
Mulle kans yks raiskaus kiitos _o/

[q]ALIEN:
linkki
[/q]

AAAAAHAHAHAHAHAHA *nauru**nauru**nauru*

kello oli äsken 03.59 ja nyt se on 03.11 eli on aika siirtää kellot masennusaikaan

[q]Avernian:
Kuulostaa tosi Microsoftilta

Ei ne uhkaile tilin sulkemisella jos ei spämmää. Niillä on paljon hienovaraisemmat hallintakeinot kyllä.
[/q]

Tota mä kans kelasin, mut jos joku on vähä ite muokkailu tota loppuosaa :D jotkut kunnon MSN nitkuilijat

we are very sorry for the problems that MSN are having but they will be fixed. MSN will shut down at 12:00 tonight for a week or so until we can figure out what has been going on. please send this once again to at least 25 people it doesn't matter if they are the same people just do it so that we will not shut your account down thank you.

O_______o

Mutsi toi Toastin tähä koneelle, vaiks se on sanonu ettei täs syödä Ò____ó

[q]S-T:
Tätä luontopoluilla tervehtimistä tapahtuu kyllä mun huomioiden mukaan ihan joka puolella maailmaa - täällä Suomessakin
[/q]

Hyvin mahdollista, en oo ollu pitkään aikaan suomes kävelemäs mettäpoluil, viimeks kuhmoisis monta monta vuotta sitten, enkä muista oikee siit muutaku ihanat maisemat :) mut mun pointti oli lähinnä se ihmisten ulospäin suuntautuva iloisuus ja huomioida muut, jos esimerkiks pudottaa kauppakassin, lapasen tai iha minkä vaan esineen niin suomessa harva vaivautuu pysähtymään auttaa poimii tavaroita ylös..

[q]Epailija:
Täällä Ruotsissa on sattunut niin, että autoilija pysähtyy päästämään minut tien yli, vaikka hänelle palaa vihreä valo. Eikä kuulemma ole edes kovin harvinaista.
[/q]

Ruotsis on aika ystävällist porukkaa kyl, kerran ku oltii kävelemäs jollai luontopoluil, nii aika moni vastaantulija tervehti hymyillen

[q]mayah:
Tää on oikeestaan jo eilisen o_O, mut muistin vasta kun kävin röökillä.. Siis, mullahan ei ole parveketta, joten käyn röökillä tossa etuovella. Istuin siinä rappusilla, kun ovesta ulos astui n. 50v. kieppeillä oleva pariskunta. Olen joskus ennenkin rapussa heihin törmännyt, aina on tervehditty jne. Mies käveli edellä roskapussin kanssa, tervehti ja meni viemään roskia. Nainen jäi siihen ovelle kanssani juttelemaan siksi aikaa. Ensin se totesi ihan ystävälliseen sävyyn, et sullahan ei olekkaan tossa parveketta ollenkaan, mutta tässähän on ihan mukava paikka käydä tupakalla. Olin jotenkin aika hämmentynyt ja sopersin jotain, et pitäis varmaan joku tumppipurkki tähän hommata, ettei oven edusta olis tumppeja täynnä.. Siihen rouva vaan totes, että nii, onhan niitä roskia siinä kadulla joka tapauksessa, et ainahan niitä tulee!! Rouva astui autoon, hymyili ja totes vielä, et ompas hieno ilma, mä vaan hymyilin ja sanoin, et kerrankin.

Ihme naapureita o_O. Eiks toi oo just se ikäpolvi, joka yleensä katsoo paheksuen ja tuhisee?
[/q]

Ne oli varmaan aika hyvis :)

[q]mayah:
---
Fyraett:
Ne oli varmaan aika hyvis :)

---

En tiiä, mies hyppäs auton rattiin, mut mä luulen, et se nainen oli just saanu tai jotain.. Ei tommosii oikeesti muuten oo olemassa!
[/q]

Tollasii naapureit meille kans kiitos. Kiltit vanhat ihmiset on kivoi :) *sydän*

[q]Epailija:
Täytyy nimittäin olla päästään vialla jos harrastaa luontopolkuja. *vink**hih*
[/q]

Ei niit polkuja harrasteta vaan niitä pitkin joutuu kävelee et pääsee kattelee näköalapaikkoja. Siihen kävelyyn menee kyl 75% koko ajast..kannattaa kokeilla, mieltä virkistävää touhuu *peukku*

oon tänää 20.20 vuotta nuori, ja 10.10 vuoden pääst on seuraava tasaluku

O