Ibiza

Back to muu maailma O

[q]CM,

- DC10:ssä tuntuivat soittavan enimmäkseen techhousea
- Bora-Borassa vähämelodista tai melodiatonta techimpää
- Muissa paikoissa kuulin itse kyllä enimmäkseen electrohousea
[/q]

Fuck the melody. Aika mennä Ibizalle

Ollut 5 kertaa... Suht helppo on lentää Barcelonaan ja siitä sit lautalla tai Espanjan sisäisellä lennolla Ibizalle.
Sunday Space on loistava. Samoin Bora Bora.

Mukavinta on majoittua villaan, mutt vaatii tietty useamman henkilön matkaseurueen ja vähän hilloakin... Myös Ibizan vanha kaupunki on oikein jees. Mutta jos menee pienellä budjetilla, ni aina voi kyl panostaa bileistä, kaupunkielämästä ja rannoista (varsinkin Salinas!) nauttimiseen ihan muutenkin.

Legendaarinen Ibiza tulee tänään uusintana puolitoistatuntisena pakettina Neloselta klo 00:55-01:30 :)

[q]petraxx,

Heinäkuuussa sit.
[/q]

Tää onkin jo muuttunut elokuun vikaks viikoks :)

[q]ALIEN, 24.1.2006 20:27:
paljon ibizal maksaa päihteet?
[/q]

lol.

[q]silencio, 1.4.2006 17:50:

ke - Subliminal: Erick Morillo @ Pacha (jos ehtii ekana iltana)
[/q]
Morilloa ei kannata missata, viimevuonna oli parhaimpia bileitä missä tuli käytyä noista isoista bileistä... samoin sitä edellisenä vuonna kans Pachassa Seb Fontane. Joskin täytyy sanoa, et ikinä ei ole Pacha pettäny. Noi muut "isot" klubit tuntuu ailahtelevan aikalailla ja pari kertaa tullu petyttyä tosi paljon.

tanne tal kertaa: http://www.atzaro.com/home.html

cannae wait

Cocoonin lineupit ulkona. Toistettu vaan viime vuodesta näköjään.

Onko niille klubeille jotain tarkkoja ikärajoja?
Ibizalle meno mulle unelmana jo vuosia ja ajattelinkin että vois parin kesän päästä sinne lähteä =) ainoana ongelmana vaan matkaseura, kun kukaan kaverini ei ole niinkään innokas lähtemään.. :( eikä yksin matkailu innosta.

kai ne edelleen samat saannot on, riippuu vaan ihan klubin linjasta. space ja privilege on tiukkoi, amnesiassa mulla ei o ollut ikina ongelmia ja pachassa ei ketaan haittaa =)

tan vuoden kuvat on viel kortilla mut edellisten loytyy tuolta imagestationista ja tuol on pieni matkakertomuskin: http://www.spotlight-forums.com/showthread.php?t=39976

[q]Andrei, 10.8.2007 19:28:
Kukaan ei uskalla laittaa kuvia?
[/q]
Kuvia olisi enemmänä jos bileissä saisi kuvailla, nyt saarella osa klubeista oli tosi tarkkoja pienten pokkarikameroidenkin suhteen jotka piti jättää "narikkaan" (Privilige oli nihkein sen suhteen). Järkkäreillä nyt oli turha bileisiin mennä ellei ollut sopinut erikseen kuvauslupia.

[q]silencio:

Muuten ois ollu tosi ok kun ois saannu suorat lennot sinne....
[/q]

haittaaks yks koneenvaihto sit jotain? tunti/kaks sinne taikka tanne...

[q]silencio,

Ei. Vaan 61 tuntia lähtöön. :)
[/q]

5,5 paivaa taalla *sydän*

Kesän Ibiza-reissu pelastettu!Loistava ja ilmainen Bora Bora on sittenkin auki tänäkin kesänä.Viime syyskussahan se suljettiin ja musiikinsoittoluvat vietiin mutta nyt ne on myönnetty takaisin

http://www.ibiza-spotlight.com/bora-bora/

[q]Samoinajattelija:
---

Tälleen porvarillisena sivukommenttina että mä
maksan mielummin 300 egee suorasta lennosta
täyden palvelun yhtiöllä kuin \'ensin Air Namibialla
Ylä-Voltan kautta Vladivostokiin kahdella
välilaskulla ja sieltä Kar Airin potkurikoneella
Senegaliin ja sit loppumatka bussilla - ei maksa
ku 47 euroo ja yhet Leviksen farkut tutulle tullivirkamiehelle\'

[/q]

sehän on yleisessä tiedossa että porvareiden on helppo lennellä. eipä noilla halpalento kikkailuilla nyt niin hirveästi säästäis, mutta eikös kaikenmaailman halpailu ja elämysmatkat ole porvareiden yms. suosiossa.
tästähän minä en mitään tiedä, olenhan prole... :P

[q]workunit:
tutut meni n vuotta sitten Ibizalle silleen et ne otti aurinkomatkoilta pelkät lennot mallorcalle 2vkoa ja sieltä jatkoivat Iberialla ibizalle ja ei maksanu paljo paskaakaa[/q]

lentokoneella wtf? siitahan menee katamaraani paris tunnis? (paitsi tietysti jo jos lentoja varattaessa sai mahdollisuuden lisata vika osuus koneella pilkkahintaan niin sit ... tollanen vaan taitaa olla aika harvinaista)

[muokattu 28.1.2004 13:24]

[q]antof, 24.5.2005 20:06:
---
ALIEN, 13.1.2004 23:29:
en mäkään mitään positiivista ole kuullut näistä britti-öykkäreistä, mut kuulemma Cafe Del Mar:ssa on ollut ihana meno. Ens kesällä olis ollut mahdollisuus mennä asumaan siihen kahvilan yläpuolella olevaan asuntoon suhteilla... Harmi vaan, et mä en harrasta ”suhteita” *hahjust**igor**justjoo*

---

huomasin just et olen vuoden myohassa. sorry

[q]Bedrock, 1.6.2005 16:37:
---
PachaBoy, 1.6.2005 16:18:
Legendaarinen Ibiza tulee tänään uusintana puolitoistatuntisena pakettina Neloselta klo 00:55-01:30 :)

---

Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin kyseessähän on siis sarjan ensimmäinen osa ja se kestää 35 min. Toinen osa esitetään keskiviikkona 8.6.
[/q]

Näinhän se on,ei toimi yhteenlaskupää vieläkään sen verran rankan viikonlopun jälkeen

Aijaijai, 14.-18. syyskuuta

[q]jonecky, 17.7.2008 22:21:

Tuollainen kiva tarina, olen kyllä ollut monessa mukana ja monesti ei-niin-mukavissakin olosuhteissa mutta mikään ei ole tuolle vetänyt vertoja, toki jos noista olosuhteista diggaa niin sitten kyseessä on varmasti noihin olosuhteisiin nähden maailman paras klubi!
[/q]

Et o yksin! http://www.spotlight-forums.com/showthread.php?t=50895

O