Ibiza
- « Edellinen
- 1
- ...
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- ...
- 99
- Seuraava »
Pakko nyt tulla tänne kans itekkin kertomaan mun loistavaa loistavampi kesäsuunnitelma :D En malta odottaa...
Mä lähen toista kertaa tänä kesänä Ibizalle (viimeks syyskuu 2011 Lontoon kautta edes takas 9 päivää vaihtoineen) mut nyt mun matkan kesto on 1,5kk. Mä lähen TÖIHIN(=eli samalla himmeetäkin himmeempi loma)!!
Lähden 1.6. Wienin kautta (8h vaihto) ja tuun takas 15.7. Berliinin kautta (4h vaihto) eli ei paha. Ja lennot oli 319e edestakas (supersaver). Etsin ton ihan päivien perusteella halvatlennot.com:ista.
Eli multa saa ostaa lippuja klubeille Playa D'en Bossan rannalta kello 12-18 maanantaista lauantaihin. Ja me järkätään myös boat partyja kaks kertaa viikossa, jotka oli kuulemma viime sesonkina joka kerta loppuunmyyty. Niissä saa juopotella lipun hinnalla niin paljon ku haluaa katamaraanilla musiikin tahdissa. Firma on nimeltään Capadi Ipya Event&Promotion jos jotain kiinnostaa tsiikailla.
Eli jos joku haluaa tukea mun palkansaantia niin tulkaa ostamaan niitä lippuja multa. Mun rahallinen tilanne riippuu siis vain ja ainoastaan omasta työpanoksesta (siksi nyt teillekkin mainostan hieman). Meidän liput on semmosia älyttömiä paketteja. Pistän esimerkin: hintaan 79e saa klubisisäänpääsyn, 3 tunnin ilmaset etkot Tantra Barissa (kaikkihan tietää kuin kalliita ne juomat oikeesti on) ja kuljetukset edestakas klubille ja takasin. Välillä jotain bonareita. Eli jos joku haluaa niin voi kysellä mun espanjanumeroa yksärillä tossa kesäkuun alussa niin _takaan_ loistavat elämykset Ibizan Yöhön :D Ja olishan se kiva puhua suomeakin välillä ettei ihan pääse unohtumaan ;)
Mun etuuksia on parit klubipassit seasoniksi, tosi halpa majoitus, loistavat työkaverit, rusketus, elämäni kesätyö... ymsyms. Toivottavasti törmäillään Ibizan klubbarit !
Oon tämän kesän 2013 töissä Ibizalla järjestämässä tapahtumia ja tekemässä PR hommia. Ibiza muuttuu jatkuvasti ja uusia tapahtumiatulee jatkuvasti. Jos ootte Ibizalle tulossa lomailemaan niin mielelläni annan vinkkejä mitkä viikonparhaat bileet, missä rannoilla kannattaa vierailla ja mistä saada liput parhaaseen hintaan. Oon töissä yrityksessä mimeltä Cirque de la nuit Ibiza ja meillä on oma baari Backstage Sankeys:iä vastapäätä missä järjestetään pool partyjä, bbq bileitä jne. Muhun voi olla yhteydessä sähköpostilla seppo.halikka@gmail.com tai numerosta +34693569966. Saan antaa viikottain ilmasii clubi-iltoja ja nimiä oville ja muuta vastaava. Eli autan noissa asioissa myös mielelläni.
Lennot saa hyvin Barcan kautta ja hintakin on suht ok.
Olkaa yhteydessä jos on kysymyksii tai muuta missä voisin auttaa teitä saamaan kaikki mahdollinen irti lomasta Ibizalla.
Itse en kyllä ymmärrä miten Amnesia pystyy olemaan muka maailman ykkös klubi. Jos jotain pitäisi äänestää, niin ehdottomasti Pacha sekä el Divino. Space myös ihan kiva. Siinähän ne näkemisen arvoiset paikat sitten ibizalla onkin: Pacha, el Divino, Space ja Bora Bora. Muualle on melko turha vaivautua.
tasan viikko lähtöön...jihaa!
btw aika huimia hintaeroja havaittavissa... siis mitähän toi lautta matka barcelonasta ibizalle kustantaa niinku ihan oikeesti?
mitähän ne oli....230e. barcelonaan ja takas suomeen. ja siihen päälle sit se lautta matka,minkä hinta selviää varmaan siinä vaiheessa kun pitäs olla jo lautassa itse matkat ja hotellit irtos aika halvalla, mut siellähän se konkurssi varmaan vasta iskee...
ai no sehän kiva! mennään siis sinne....
just mietittiin tota vaihtoehtoa lomailukohteeks...*sydän**jiihaa*
kotona ollaan...Miljoona kokemusta ja muistoa rikkaampana.. oli ihan mielettömän ihana loma!!!
ja eihän ibiza ole todellakaan niin kallis paikka ku oli ymmärtäny. (bileet nyt tietysti asia erikseen..tosin ei me maksettu lipuista ku 15-35e..) ruoka ym. pakollinen oli ihan kohtuu halpaa,ja ainaki huomattavasti halvempaa ku suomessa. 50-100e/pv meni rahaa,ilman turhaa pennin venytystä...ja budjettikin melkein riitti.Takas mentävä ens kesänä!
Felipe on figuretaksen ygönen
[q]Kon-tiki, 3.8.2006 14:05:
---
---
Aijaa... ja me hölmöt kun on aina luultu että figueretaksen ykkönen on liikenneympyrän lidl/mäkkäriyhdistelmä
[/q]
..joo,niin meki ensi...mut siit kuulu morjens...ja tiedettiin että oltiin väärässä...
[q]yusub, 16.8.2006 20:53:
Ja tissi bongareille!!!! ilman muuta parhaita apajia oli figuretaksen rannat... itsehän en moista harrasta*pepsodent*
[/q]
*släp**grr*
[q]bileprincessa, 13.8.2006 10:54:
Tässä kaikki lyhykäisyydessään.aivan täydellinen paikka!pakko päästä ensi vuonna,ja koluta loputkin isot klubit.koukkuun jäätiin!*sydän*
[/q]
Törmättiinkö polkuveneilemässä??? olitteko sitä helsinki-turku poppoota? meki mennää ens vuonna uusiks...jäi niin paljon näkemättä vielä. Ja kai tosta vois ottaa tavan,ja käydä vaik kerta kesässä.. yhdyn siihen mitä sai lukea joka paikasta: I *sydän* ibiza!
No niin ajattelinki,et olitte varmaan sitä polkuvene-sakkia Oli kyl tosi koominen tilanne... "keskellä" merta, ei todella osannu kuvitella kuulevansa suomen sanaa (kun toistemme suusta)... Yht äkkiä takaa kuulu: "...keula."
Kelattiin kyllä hetki,että oliks toi suomea,vai kuulostiko vaan...
Joo,on se ens kesänä viel palattava. Voidaan vaik sopii et nähdään samassa mestassa
Pure Platinum on hyvä mesta. Rannekkeella sai ilmasen paukun ja kaikin puolin hyvää musaa ja tiesmitähöttöä. Hyvä kun etukäteen tiesti että paikka on ihan normimesta.
[q]Mr_tuner, 15.6.2010 21:17:
Mitenkäs muuten ibizalla tuo yleisilläpaikoilla juominen toimii? jostain lueskelin, että ei olisi ( sallittua)?
taitaa olla legendaa? vai?
[/q]
En oo huomannut. Rannalla kyllä porukka tissuttelee mutta melko maltillisesti ja puistossakin tuli viime vuonna tissulteltua mutta ei siitä sanomista tullut. Mutta se ei kyllä todista mitään. Riippuu varmaan missä tissuttelee ja miten käyttäytyy.
Ibizalle jos menee niin on suositeltavaa, että opettelee muitakin keskustelunavauksia kuin "Where are you from?" Kolme kertaa saarella olleena olen niin sanotukseni jo vähän kyllästynyt tähän avaukseen. Vähän niinkuin amerikkalaisten "what's your sign?"
[q]Andrei, 24.5.2010 18:29:
Tässä ketjussa on jo aiemminkin mainittu, mutta sanotaan nyt uudestaan.
Rahan nostaminen ei onnistu läheskään joka päivä samoista automaateista, joskus ei ole onnistunut mistään. Siksi kannattaakin pitää rahaa päällä jonkin verran, eikä erilaisten korttien omistaminen ole ollenkaan liioittelua. Minulla on mukana Amex, Visa ja Master.
[/q]
Mä en ole koskaan törmännyt ongelmiin Visan kanssa. Aina on automaatista saanut rahaa sen summan kun on halunnut. No, riippuu varmaan siitä että missä on pyörinyt. Ite pääsääntöisesti Eivissassa ja PdB:ssä.
Kaipa se on muutettava loma niin että on siellä syyskuun alkupuolella. Täällä alkaa olemaan mukavan kylmä silloin ja siellä pääsisi sitten lopetusbileisiin. Lineupit näyttää muutaman bileen osalta olevan herkullisia. Pitäisi vielä kuitenkin odottaa melko pitkä aika. Perkule - mutta kaipa se on sitten sen arvoista.
Voihan ketsuppi. Moottoripyörän remonttiin meni vähän enemmän rahaa kuin alunperin piti joten nyt sitten hotellista playa den bossassa pitää luopua ja majoittua johon san aniin. No, säästää hotlissa sen 500 ekua ja taitaa matka kassakin olla hieman laihempi kuin viime vuosina. No, san anissa vissiin on aika halpaa muutenkin ja kai siellä brittityttöjäkin on.
No, päivämääriksi varmistu 23.8. - 30.8.
Täytyy tässä välissä vähän ihmetellä, että jos on hengailtu Anforassa, niin minkä vuoksi sitten valitetaan brittinaisten rumuudesta.
[q]laitine_, 30.7.2010 16:15:
No mikäs se on tän kesän ibiza hitti? Tarantula kenties?
Eli tää veisu:
[/q]
Tuskin nyt sentään. Tää biisihän on lähes kaikin puolin aivan kuraa. En oikein ymmärrä miten tää pysty olemaan Beatportin listoilla aika korkealla. No, markkinoinnin vuoksi kai.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- ...
- 99
- Seuraava »