renell - hårt tekno (Hard Techno)
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »
meitsi dikkaili!
en ollu tollasta teknoa vähään aikaan kuunnellukkaan ja iski oikeen kunnolla..vaihdot meni hyvin en ainakaan mitään pahia mokia huomannut*aplodit*
mutta se intro oli kyllä mainio*jiihaa*
jeps, intron jälkee oli kyl varsinaista pääirti!-meininkiä :)
parin kuuntelukerran jälkeen ei viel oo tullu esiin mitää häiritseviä vaihtoja.. ehkä kilinää ja kolinaa oli tarpeeks :)
loppu alko jo olee pikkasen liian tehokasta mun makuun, alko vasen ja oikee keuhko vaihtaa paikkaa..
lisäpropsit laitevuokrasta
8+ / 10
Oikein hyvältä kuulosti, en oo teknoo kuunnellutkaan piiitkään aikaan niin tämä uppos ihan kybällä*aplodit* hyvin miksattu, ei mun korvaan sattunu mitään kämmejä.
9+*plur*
Oli oikein mukavaa kuunneltavaa
Tälle miehelle toivois paljon keikkaa!! Tommonen kunnon pauke lämmittää tämmösen vanhan miehen sydäntä. *sydän**piis**aplodit*
teknoo teknoo teknooooooooooooo
Tää oli jotain..WAU.. just jotain vähän erillaista pitkään aikaa kerrankin en kadu kun hain mun yyberi hitaalla yhteydellä kokonaisen setin,,
Renell pisteet kotiin ja toivon että saisit keikkaa niin tulisin varmasti bilettää..*jiihaa*
[q]davex:
Tälle miehelle toivois paljon keikkaa!! Tommonen kunnon pauke lämmittää tämmösen vanhan miehen sydäntä. *sydän**piis**aplodit*
[/q]
*repes* etkai sä nyt NIIN vanha ole?!
kiitos kaikille palautteesta tässä vaiheessa!
lisää palautetta (& keikkaa ) odotellessa ...
Asiallista paukuteluu
Joo tosiaan hard technoo olis kiva kuulla bileissä. Diodi ja painkiller vielä mukaan, nii
En jaksais vaivata ketää, kun itseltä nopea yhteys puuttuu, joten: Ei tätä cd:llä olis mahdollisuus saada?
Hyvin paukkuu joo.. ei oo vielä naapuri tullu seinän läpi kuitenkaan
tesno
Toimii todella hyvin*jiihaa*
oikein mukava illanpiristäjä...*aplodit* tätä lisää, kunnes naapurit koputtaa seiniä ja häätömies seisoo kirje kädessä oven takana ...ja sittenkin vielä!
Yhdellä aamukuuntelulla ennen koululle lähtöä;
yksi parhaimpia settejä pitkään aikaan. LISÄÄ!
*jiihaa**aplodit* voiko muuta sanoa mahtavaa menoa alusta loppuun*super*
ihan kivasti tullut palautetta.
settiä tosin imutettu moninkertainen määrä .. joten kaikki ei vissiin jaksa kirjoitella...
tackar!!
Jees, todella maistuvaa mäiskettä
Kyllä tälläinen tesno nyt on löytänyt paikkansa mun sydämessä*joo*
[q]Fea:
Jees, todella maistuvaa mäiskettä
Kyllä tälläinen tesno nyt on löytänyt paikkansa mun sydämessä*joo*
[/q]
ihanaa. toivottavasti setti jää soittolistallesi.
ja lisää on tulossa ...
Ihan jees vääntöä. Oisin kaivannu kikkoja ja hiukka lisää nopeutta ja loppuun enemmän kolinaa ni sit ois kyllä hyppiny seinillä*nauru*
Kyl tän pariin kertaa kuunteli. Miksaus kohdallaan*piis*
** OFFLINE **
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »