mistäs tiesit tänne tulla.. ?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 7
- Seuraava »
mä eksyin tänne kerran ihna vahingos.. itsiskelin jsut tälläsiä sivuja ja sitte yks kaks napsahti tää sivu linkki luetteloon ja päädyin tänne... sivu kyl unohtu vähäks aikaa mut sitte aloin taas käymän täällä ja tulee varmaan käytyä tääl joka päivä... ihan vaa kirjottelemas foorumiin ja juttelemas tuttujen kans zhätis...
toukokuun millenniumin pippaloiden flyeristä
ui ui ui ui ui ui ...me ollaan meidän ekalla keikalla (mainonassa vasta) ja flaukussa...saatu tänne ihmisiä...ui ui ihanaa!!!! tervetuloa joukkoon sekavaan (?) :DDD
oon hupsu..meen pois :D
*ihquilee*
vai onko klubituksen osote joka kerta siellä?? *täh*
evt!! :DD mut ihanaa silti..mlnm on kyl
marski *ökkö*
mäkin eksyin joskus silloin...öh...kauan sitten. lukekaa se sapiksen kohta ni tiedätte. suunnilleen sama tarina. paitti tapasin anqan eka kerran hesperiassa. en sairaalassa. kai. mutta joo. anqqis joskus vaan sanoi että käys katsoon mitä mä oon tehny ja tässä sitä ny ollaan...yhä. addiktoituneina. go anqqiskulta go *hellokitty**plur*
Tällä kertaa mä loikin topicista toiseen ihan vaan huvin vuoksi
ja kirjottelen kaikkee älytöntä ja vähemmän järkevää kuten
Meidän kissojen tapoihin kuuluu...(?)
*sydän*
catty, metsästätkö lisää palloja vai?
Vuos sitten kevään tiimoilla varmaan tuli ekoja kertoja piipahdettua. Tosin nyt vasta päätin kirjautua sisään, sillä aikaisemmin olen käynyt tsekkaamassa lähinnä vain bileinfoa täältä +joskus on tullut piipadettua mm. chattaamassa.
Klubituksen löysin varmaan kavereiden/plattarin yhteisvaikutuksesta
(muokattu 26.4.2002 18:42:48)
@ Marski.
Ei oo klubituksen osoite aina mlnm.n flyerissa, en ole ainakaan ennen nähnyt.
Osui vähän niinkuin vahingossa silmään *iloinen**nauru*
hms.
minä löysin tieni *klubitus*maailmaan joskus viime syksynä..
etsiskeltiin kuvia vissiin mlnm:n soulreapereista.
katsottiin saittia pikaiseen ja palasin myöhemmin kotoa tänne...
ihastuin, rakastuin ja jäin...
tulin, näin, koin...
luv u
you all!
Oikeesti en muista miten ihmeessä tänne pompsahdin *täh**nauru*
Jotenkin muistaisin sen näin että yritin löytää hyviä bileitä... tulin tänne, menin jokunen päivä chattiin ja *enkeli*:t saivat mut joinaa...
taisin aikoinaan rekisteröityä tänne ennen plattaria.
Kuulin kaverilta että täältä saa ilmasta bissee....hei, missä mun alkoholi viipyy?!
*hmph**nauru*
tuolta jostain alitajunnasta tuli klubitus.net ja siitä sitten löysin tänne .orgiin... kaiketi plattarista jotain tarttunu.. oli muuten eka kerta mulla tämä nyt
muistaakseni jonkun bannerin kautta, mainostus kannattaa aina!!
Jaa a... Taisipa joku kaveri joskus kertoa sivuista...
seurannut olen pari viikkoa foorumia ja sivujen toimintoja muutenkin. päätin nytten tässä tänään myös samalla sitten rekisteröityä.
kuulin kaverilta ja päätin tulla katsastamaan.. aika usein käyn kattomas mitä bileit on ja chatis tulee joskus roikuttuu... hyvä mesta!!!!*heiii*
tulin klubitukseen fi-rave sivuilta.. etin infoa bileistä jne.. muistan ku kävin chatissä ensimmäisenä kerralla marski kirjoitti mulle ja ilmoitti, että hän on klubituksen enkeli.. :) nyt käyn täällä melkein joka päivää.. _o/
long life klubitus!..
eli vanhan forumin hyvä aihe, mistä sait tietää klubituksesta? koska ensimmäisen kerran piipahdit täällä? käytätkö usein vai harvoin vai et ollenkaan? miksi käytät jos et käytä ja ennen kaikkea miksi et käytä jos et käytä?
olis pitäny aikoinaan laittaa rekisteröitymiskaavakkeeseen moinen kohta, mutta pääs unohtumaan.. käyhän se näinkin :)
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 7
- Seuraava »