Miten saan tyttöni kuuntelemaan konemusaa?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 11
- Seuraava »
[q]Tune:
Mikäli naisesi on sen verran laajamielinen henkilö, niin kyllä hän tajuaa ajankuluessa tämän kuuntelemisen arvon.
[/q]
Ei tämän kuuntelemisessa ole kyllä sen enempää arvoa, kuin missään muussakaan musiikissa.
Hih, siis se ei tarkoitanut sitä, että siinä olisi enemmän arvoa kuin muissa musiikintyyleissä ja, että mikään muukaan olisi arvollisesti pätevämpää tai tärkeämpää..
Vaan, jos oppii arvostamaan jotain tyyliä henkilökohtaisesti.
Miksi kuunnella mitään musiikkia mitä ei arvosta? Kaikki virtaisi vain lävitse, etkä keskity asiaan.
[q]Astaroth:
---
ant1:
Miksi rankempaa? HOUSEA
---
Aloitetaan samoin tein speedcoresta!
[/q]
Kidutusta ! vähintään noizea!
Minä aloin toimimaan siedätys hoidolla.. Pakko oli mennä toisen puoliskon perässä bileisiin, kun ei muutakaan tullut vaihtoehdoksi.
[q]Tune:
Hih, siis se ei tarkoitanut sitä, että siinä olisi enemmän arvoa kuin muissa musiikintyyleissä ja, että mikään muukaan olisi arvollisesti pätevämpää tai tärkeämpää..
[/q]
Just checking. Elitistejä on kaikkialla... :)
[q]Vaan, jos oppii arvostamaan jotain tyyliä henkilökohtaisesti. Miksi kuunnella mitään musiikkia mitä ei arvosta?
[/q]
Sanoinko muka niin?
Kaikkea musiikkia voi mielestäni arvostaa (tarkoitan lähinnä globaalisessa mielessä, sekä viihteellisesti, että taiteellisesti), mutta ei musiikin arvostaminen ole välttämättä kuitenkaan siitä pitämistä. Arvostan varmaankin klassista musiikkia ja sen alan osaajia yli kaiken, mutta en silti osaisi sitä vapaa-aikanani mielihyväkseni kuunnella. Sama pätee vaikkapa NRJ-poppiin.
Mutta sitä vastoin, jos joku ei arvostaa omaa musiikkiasi, niin onko hänen ymmärtämystään pakko edesauttaa? Antaa itse oppia sen, jos on halukas. En muuten olisi mitään sanonut, mutta kun:
[q]Mikäli naisesi on sen verran laajamielinen henkilö, niin kyllä hän tajuaa ajankuluessa tämän kuuntelemisen arvon.
[/q]
Ja sitten:
[q]Helpotat asiaa, niin, että hankit jotain elektronista musiikkia joka hieman edes vastaisi tyttökaveri nykykuuntelulistaa
[/q]
Näin tässä vain snadin ristiriidan, halusin pienen tarkennuksen. Ei muuta. :)
Iske tyttö dj
[q]Astaroth:
Näin tässä vain snadin ristiriidan, halusin pienen tarkennuksen. Ei muuta. :)
[/q]
Jea!
Kunhan skriivailin, mutta toivottavasti tuli selkoa.
mut on se aika ahistavaa, ku poikaystävä ei kuuntele konemusaa ja on vielä sitä mieltä että se on syvimmältä syvältä eikä suostu ikimaailmassa kuuntelemaan mitään koneeseen päinkään. ja sittte se pakottaa mua kuuntelemaan jotai beach boyseja. siin ei oo enää sit itku kaukana ku haluis rauhottua jonku Molokon parissa ja koneessa pärähtää AC/DC:tä
[q]lank:
Iske tyttö dj
[/q]Tai opetan mun tylleröö soittaa tai no ei siit ny varmaa mitään tuu ku ei noi skillssit oo viel oikee mitää.....
Sain tänään vihdoinkin korjattua ja kytkettyä omat laitteet kiinni... Kesti noin 15min kun se rääky jo sammuttamaan...
Kysymys kuuluukin miten saan kiksupolkkaajasta sielukkaan house tytön *täh*
Se täytyy aivopestä:
A) Teippaa se jessellä johonkin epämukavaan tuoliin. (mieluiten pää alaspäin)
B) Sido kädet selän taa. (mahdollisimman kireelle) *sydän*
C) Liimaa senhaiserit korviin jollain sementti/pikaliima yhdisteellä ja varmuuden vuoks jessee perään.
D) Väännä volat kaakkoon! (ehdoton)
E) Laita strobo metrin etäisyydelle (mitä lähempänä sen parempi) silmistä*pihkassa*
F) Musiikkina tietysti HC! Toistolla sama biisi/album.i (nopeampi aina parempi)
E) Mee viikon päästä kattoon tulos.*jiihaa*
F) Mikäli et pidä tuloksesta toista vaiheet uudestaan! *hymy**känni*
[q]eewol:
-clip-
[/q]
Sua jonkin verran tuntien veikkaan että olet mahdollisesti tehnytkin ton jo jollekkin *täh*
Mutta pitää harkita tuota toimenpidettä omalle vaimokkeelle
Paitsi että tuon HC:n vaihdan kyllä houseen koska hän muutenkin kuuntelee tuota jumputusta
[q]Steven Hoaks:
---
eewol:
-clip-
---
Sua jonkin verran tuntien veikkaan että olet mahdollisesti tehnytkin ton jo jollekkin *täh*
Mutta pitää harkita tuota toimenpidettä omalle vaimokkeelle
Paitsi että tuon HC:n vaihdan kyllä houseen koska hän muutenkin kuuntelee tuota jumputusta
[/q]
Jokaisen valinta toi huussi...
Ei oo viel tarvinnu kellekkään tehä, mut kyl joutuu jos ei Core uppoo!
[q]lank:
Iske tyttö dj
[/q] Tai poika dj...
Paraski sanomaan...*hali*
[q]Chilek:
Tai opetan mun tylleröö soittaa tai no ei siit ny varmaa mitään tuu ku ei noi skillssit oo viel oikee mitää.....
[/q] Höpö höpö,sun skillsseissä mitään vikaa.Treeniä vaan!*vink*
Pakottaminen ei ainakaan auta,mut ole kärsivällinen.Paras tapaus olis,jos tytsy alkais ihan ite kiinnostumaan sun musasta.Vilpitön mielipide musiikkivalintaan on kyllä haussi (ja nyt ei kukaan hymähtele..*joo*).On varmaan lähinnä poppia.Noin niinkun yleisesti.Mäkin yritän pikkusiskoo käännyttää,mut se on aika hankala...*nyyh*
[q]ant1:
---
Daverian:
musasta ja sitten alkaa pikkuhiljaa soittelemaan hieman rankempaa.
---
Miksi rankempaa? HOUSEA
[/q]
No sama se mihin suuntaan sitä alkaa viemään. Mä itse pidän vähän nopeammasta. Niin olisi kiva jos tyttöystävänikin ykkäisi siitä. Ettei aina tule riitaa siitä kun haluan kuunnella musiikkia.
onneksi molempi kuuntelee aika samanlaista muzakia ja ainahan se toinen voi tutustua johonkin uuteen :). avoimuushan se rules
Mun oli ainaki väkisin vaan kuunneltava sitä. Vaikeeta oli aluks ku oon aina ollu henkeen ja vereen rokkityttö. Mut näköjää sitä voi kuunnella monenlaista musiikkia.
Ja sit siihe alko tottuu ja loppupeleissä tykkäilee myös.
Addiktoi tyttös pelaan Timangia ja pistä taustalle TEKNOA!!!*kuolaa**sars*
Toimii varmasti!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 11