Musiikilliset perverssiot
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »
Army of Lovers ! ! ! !
...tosin kuuntelen kyllä laidasta laitaan kaikenlaista musiikkia, madrigaaleista rankemmanpuoleiseen mättöön.. Ainoastaan tuo ameriikan kantrimussiikki on sellasta joka ei iske.. Muutenkin kaikki musiikilliset häpeäpilkkuni ovat ylpeästi esillä levyhyllyssäni..
Kokeilkaapa kuunnella Sibeliuksen viulukonserton alkua ja Jori Hulkkosen Heights -biisiä päällekkäin, ainakin mun mielestä toimii...
Kai mulla on sitten jonkin asteinen perversio epätavallisia yhdistelmiä kohtaan
edit: Niin ja onhan tuo Robbie Williamsin Millennium edelleenkin aika hyvä biisi*justjoo*
[muokattu 20.2.2004 13:15]
[q]Kanelli:
Army of Lovers ! ! ! !
...tosin kuuntelen kyllä laidasta laitaan kaikenlaista musiikkia, madrigaaleista rankemmanpuoleiseen mättöön.. Ainoastaan tuo ameriikan kantrimussiikki on sellasta joka ei iske.. Muutenkin kaikki musiikilliset häpeäpilkkuni ovat ylpeästi esillä levyhyllyssäni..
[/q]
mutta toisaalta, kuka tunnustaa oikeasti pitävänsäkään kantrista
Macy Gray
Erykah Badu
Roots
Fugees
Maija Vilkkumaa
us40
U2
REM
Robbie Williams
Ja onhan niitä vielä muitakin!!!!
Jimi Tenor rokspoks*aplodit* Vaikka eihän tämä mikään perversio olekaan. Ja Eppu Normaalihan on parasta kännäysmusaa *känni*
britney spears ja sade mm.
ja gimmel - harmaata lunta
[muokattu 20.2.2004 21:02]
[q]Kanelli:
Army of Lovers ! ! ! !
[/q]
On muuten aivan mahtava!! Mä diggaan kans
DEPECHE MODE!1111!!!!
[q]stic:
Jimi Tenor rokspoks*aplodit* Vaikka eihän tämä mikään perversio olekaan.
[/q]
Täysin samalla linjalla.
Jimissä on sitä jotain ;)
[q]keisha:
DEPECHE MODE!1111!!!!
[/q]
Se ei ole mikään perversio, vaan maailman paras bändi ikinä
Tosin ehkä ne jotkut 80-luvun alkupuolen DM-biisit voi laskee pervouksien puolelle, kuten people are people tai master and servant
[q]Amnesia:
Tosin ehkä ne jotkut 80-luvun alkupuolen DM-biisit voi laskee pervouksien puolelle, kuten ?people are people? tai ?master and servant?
[/q]
HÖPÖ HÖPÖ JA HUOMENNA LISÄÄ!
[q]Kanelli:
Army of Lovers ! ! ! ! *jiihaa*[/q]
Sama vika... Crucified ja Sexual Revolution laittaa edelleenkin jalat heilumaan...
[q]Tres: työväenlauluja 70-luvulta [/q]
Munkin mielestä pitäisi Tarttua hetkeen, valita Kenen joukoissa seisoo ja Ylistää oppimista sekä muistaa varmistaa, että Porvarit nukkuvat huonosti.
Enya
Georghe Zamfir
3 Doors Down *känni*
Dido
Dire Straits
Evanescence
Muse *sydän*
Black Eyed Peas - Shut Up
Jukka Poika & Kompostikopla
James Brown
Ja lista voisi jatkua melkein loputtomiin, jonka jälkeen mä melkein voisin alkaa häpeemään, joten tähän on hyvä lopettaa...
niin ja tietenkin yks aivan helmi perverssio on My Little Ponyn tunnari...
[muokattu 25.2.2004 17:33]
Onko Jukka Poika musiikillinen perversio?
[q]pupuankka:
Onko Jukka Poika musiikillinen perversio?
[/q]
ööö, no joo... ehkä ei, ja toisaalta ehkä omalla tavallaan... noh.. hmm... kyllä... hih... ota nyt minustakin sitten taas selvää.... kaikki vaikeimman kautta...
[q]Amnesia:
---
Tosin ehkä ne jotkut 80-luvun alkupuolen DM-biisit voi laskee pervouksien puolelle, kuten people are people tai master and servant
[/q]
Que? Klassikkoja!
[q]temazz :Dire Straits[/q]
Siis häh..Perversio? Näillä mittakaavoilla muutenkin mitä tääl on ollut mun koko musiikki maku menis perversion puolelle.
Eli Non-techno/electro/jne.jne. = perversion ?
Britney Spears, Kylie Minogue ja Robbie Williams
[q]dalifemme77:
---
Amnesia:
---
Que? Klassikkoja!
[/q]
Niin niin, en mä sanonutkaan, ettei ne olisi hyviä. Pervous ei ole sama asia kuin huonous. Mä itseasiassa diggaan noita pervoja syntikkataustoja (kts. aiempi postaus). Erityisesti fly on the windscreen, love, in itself ja dreaming of me rokkaa (tosin 90-93 DM-matsku on kaikkein parasta).
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »