Suosikkiravintolasi?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 24
- Seuraava »
Kino @ Turku. Ennen oli Toki Feenix @ Turku mutta se meni sitten vanhustentaloksi.
[q]La Petite:
Hesari, ehdottomasti
[/q]
Tuli mietittyä tätä ravintola-juttua...
Suosikkini ovat Orange Corner ja
Cafe del Mar, San Antoniossa, Ibizalla.
*sydän*
[q]CrisPiina:
---
UnityF:
---
Chainboy:
hmm.... eipä kai mulla ole kuin yksi : DTM .....
---
täällä toine joka sanoo DTM.... *sydän*
---
Mä niinku sanoisin niinku kans niinku. joutuu vallan viihtymään välillä
[/q]
hmm.... vai CrisPiina kans käy mamas ? enpä ole törmännyt , kait ?
samat mikkihiirelle....
[q]irixi:
...Jos siellä paukkuisi koko illan joku letkee house lauantaisin niin en usko että ihmiset ottaisi nokkiinsa, ainakaan mä *jiihaa*.[/q]
Tule siis The Clubille.. We *sydän* House!
Lautanen - loistava ruoka, hinta-/laatusuhde 10+
Vespa - hyviä pastoja lounaallakin
Sandeep - kaupungin paras intialainen?
+ Satunnaisia valintoja pizzeriosta pihviravintoloihin. Motherin lista olisi seuraavana työnalla. Mäcci vain silloin kun muuta EI ole enään tarjolla, grillikioskeilla en asioi. Useimmiten kuitenkin kokkaan itse.
Bailupaikat tms :
M-Bar - leppoisa startti illalle tai päätepysäkki viikonlopulle ( su )
Kerma - harvemmin pääsee vkn-loppuisin, mut aina vaihtoehtona tilaisuuden tullen
Hesari - se sunnuntai paikka loppuillasta
Lost\'n\'Found - täälläkin tulee käytyä, hyvä meno viikollakin
DTM - jos satun kulmila oleskelemaan
+ Kaikki anniskelupaikat & discot mitä eteen nyt sattuu tulemaan. Yleensä menen sinne minne kengät vievät. Koskaan en suunnittele iltaa etukäteen.
Jotain varmasti unohdin mainita mut whateva!
Maukasta ruokaa löytyy mm. sevillasta jos siis puhutaan ruokapaikoista..
Noin niikun normi baari illat tulee vietettyä aika pitkälti prima, sokeri ja mocca linjalla special iltoina kino, blanko ja klubi ( kaikki turun mantereella)
[muokattu 25.7.2004 21:54]
Suosikkiravintolani...
Hmm... Mieli taitaa suunnistaa Turun suuntaan ja pieneen tyylikkääseen Ravintola Via:aan... Fantastinen miljöö, persoonallinen ja ystävällinen henkilökunta sekä aivan jumalaiset ruoat, joissa hinta ja laatu kohtaavat toisensa, kukkarolle ja mahalle suotuisasti... Suosittelen jokaiselle joka on kyllästynyt perus rosso-raastepöytä-kulttuuriin!
Yökerhot/Discot:
Sanoisinpa että mikä tahansa suomalainen kuppila jossa tiedetään mitä se bisnes on ja oma liikeidea on sisäistetty!
Ärsyttävää nähdä hienoja yökerhoja joissa paukutetaan tapsakansaa tai jokin lähiö baari jossa juuri levyjä soittamaan oppinut 18v. tiskijukan alku pönkittää omaa egoaan soittamalla turvenuijille ja eronneille yh-äideille Cafe del maria...
Suosikkiravintoloita on tällä hetkellä Kerma, DTM, Hesari.. Uniq ois kiva käydä tsekkaamassa*joo*
K E R M A
[q]unik:
K E R M A
[/q]
kyllä...
[q]unik:
K E R M A
[/q]
Muutama vuosi takaperin miestähän ei saanut
lähtemään Kermaan kirvelläkään uhaten.
Heh, nii se mieli muuttuu. Harmi vaan et pääsee
paikalle niin harvoin ja Talkin\' All That on poistunut
tarjonnasta. Toivotaan et jazz palaa kesäksi.
taitaa mennä ihan pormestarin ja red onionin puolelle...*hymy*
Hmm... Passion, Colorado, JeeJee, Groove...
Ironista kyllä, tällä hetkellä Premi... *väistelee heitettyjä mätiä tomaatteja* Siitä on tullut keskiviikkojen ja alternative-lauantaiden ansiosta niin vakiopaikka että siellä on kotonaan... Kaikki muut paikat on nyt jotenkin vähän vieraita.
Vanha DTM oli mun lemppari kans, mut tää nykyinen ei jotenkaan nappaa. Mut oikeastaan mulle on aika sama missä on bileet - hyvä musa + minä =
[q]zari:
[/q]
No mää jo ihmettelin, että eiko kukaan liekitä Tampesteria...haluaisin kylläkin lisätä listaan vielä Kahvila Valon ensimmäinen omista, toisista olohuoneista...mukava kaikin puolin...
Helsingissä oli tykästynyt Iguanaan, josta saa suhteellisen halvalla hyvää ruokaa ja voi niitä lärvilautoja
Sitten vielä Maskotti, josta on nyt sitten tullut se toinen toinen olohuone.
Tällä hetkellä Colorado *sydän*
[q]Lyylikki:
---
zari:
---
No mää jo ihmettelin, että eiko kukaan liekitä Tampesteria...haluaisin kylläkin lisätä listaan vielä Kahvila Valon ensimmäinen omista, toisista olohuoneista...mukava kaikin puolin...
Helsingissä oli tykästynyt Iguanaan, josta saa suhteellisen halvalla hyvää ruokaa ja voi niitä lärvilautoja
Sitten vielä Maskotti, josta on nyt sitten tullut se toinen toinen olohuone.
[/q]
heh...tottakai tampereenkin hyviä paikkoja täytyy mainostaa
Kaitpa se oli silloin joskus tillikka malmilta
[q]HRDance:
Kaitpa se oli silloin joskus tillikka malmilta
[/q]
TILLIKKA, ou jee, ou jee!
Muutama perjantai-ilta on tullut istuskeltua. Kyllä poket kattoo, kun lähtee koulureppu selässä narikan ohi joskus puolenyön pintaan
Mikä on/oli sinun kantaravintolasi/-klubisi? Nyt ei tarkoiteta bileitä, vaan yleisesti ottaen ravintola normaalina viikonloppuna ilman mitään sen kummempia erityistilaisuuksia. Kävitkö siellä joka viikonloppu, vai oliko yksi ilta niin ikimuistoinen? Oliko ravintola oikein viimeisen päälle, vai paikallinen räkälä? Vai onko sellaista ravintolaa koskaan ollutkaan?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 24
- Seuraava »