Missä maassa tuotetusta musiikista pidät eniten?

Back to musiikki O

no sanotaan nytten uk, sieltä nyt on aina tullut hyvää musiikkia.

TEKNO, saksan lahja maailmalle! eli saksa myös:=P
ja tottakai ISRAEL*sydän*

En kyllä mene sanomaan mitään maata erikseen. Hyvää musiikkia tulee pikkusen kaikkialta, mutta voisin sanoa että, eurooppalainen musiikki on mun makuun.

[q]Väne:
En kyllä mene sanomaan mitään maata erikseen. Hyvää musiikkia tulee pikkusen kaikkialta [/q]

Juuh, mut etkös osaa päättää mikä hyvistä on keskiarvoltaan parasta antia

suomi, ruotsi, saksa, uk vaikea valinta

[q]
Blender:

Juuh, mut etkös osaa päättää mikä hyvistä on keskiarvoltaan parasta antia

[/q]

Jos totta puhutaan, niin en

[muokattu 16.3.2004 01:08]

[q]joku muu (euroopan valtio) 2 33.33% [/q]

jos tossa jollain mahd. ruotti, ni galluppia on vähä muutettu... ranska väisty nyt... mut se menee sit tähän...

[q]idi:
TEKNO, saksan lahja maailmalle! eli saksa myös:=P[/q]
Tai oikeastaan USA:n lahja maailmalle. Äänestetään nyt vanhana detroit-fanina jenkkejä tässä. :)

Tosin ei musiikista (ainakaan enää nykyään) kovin helposti tunnista sitä mistä maasta se on kotoisin.

[muokattu 16.3.2004 02:22]

[q]SnoXn:
---
idi:
---

Tai oikeastaan USA:n lahja maailmalle. Äänestetään nyt vanhana detroit-fanina jenkkejä tässä. :)
[/q]

mut ei kyl ehkis voita saksa teknoa;)

[q]idi:
mut ei kyl ehkis voita saksa teknoa;)
[/q]
Toisaalta kyllä voittaa, toisaalta ei ;)

[muokattu 16.3.2004 01:26]

Itse tykkaan myos suomalaisesta, mutta kylla voiton vie A'dam

Israelissa ja ruotsissa tuotetaan omasta mielestäni parasta musiikkia. Molemmat ovat oikeastaan aika tasavertaisia mutta vastasin ruotsi koska siellä tuotettu soundi on omaperäisempi (etenkin prog-psy). Isratrance kun on kokenut viime aikoina jonkinlaisen inflaation, kaivattaisiin vähän uudenlaista soundia sieltäkin.

[muokattu 16.3.2004 01:39]

israeli kun nyt on jo 2 ”ääntä” saanut niin vaihoin sen italian tilalle... katsotaan miten tämä galluppi muokkautuu kuhan tulis viel enempi vastauksia

joutuu kyl kallistuun suomen suuntaan, meil on carbon based, alek szhahala, miika kuisma plus pimeesti muuta ^^ hyva jatkat jatkakaa samaan malliin =)

edit: joutuu kyl jalkeenpain korjaileen omia sanomisia... suomi rules edelleen mut israelista tulee niin kovaa psykee et pisteet sinnekki.

[muokattu 16.3.2004 08:02]

Briteissä tuotetaan hyvää hard housee minun makuuni ja Israelista tulee maistuu psykee/goaa

Eye-Q, MFS, Superstition <3<3<3
Saksan wanhatrance

vs

Jackpot, Stress, Guerilla <3<3<3
UK wanhaproge

fifty-sixty tasapeli

[muokattu 16.3.2004 08:35]

[q]idi:
ja tottakai ISRAEL*sydän*
[/q]

*sydän* *sydän* *sydän*

Mut suomestakin tulee hyviä kipaleita... *sydän*

Ruotsi
Tanska
Saksa

Siinä kai ne tärkeimmät. Progressiivista, psykedeelistä ja ah niin ihanaa*super*

kyl briteistä on ehdottomasti tullut eniten mun makuuni...

esim. Phil Collins

Ruotsi on oikeastaan missä tahansa genressä oma lempparimaani (tekno, trance, pop, industrial jne.). Oma ääneni kallistuu siis sinikeltaiselle kansankodille.
Israelista tulee myös hyvää trancea, joten sille voi antaa kanssa pikkuplussan

Elikkä rehellinen vastaus, ei olla liian omahyväisiä vaikka itse kyllä rehellisesti kannatan suomea... :)

O